فروش گوشی شیائومی

فروش گوشی شیائومی Redmi note 10 pro

گوشی شیائومی Redmi note 10 pro از گوشی های جدید بسیار جذاب شیائومی می باشد که در سال 2021 وارد بازار شد و باتوجه به کیفیت سخت افزاری و نرم افزاری که داشت توانست طرفداران زیادی را به خود جذب کند. در این مقاله از ژاو به بررسی فروش گوشی شیائومی Redmi note 10 pro می پردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

ردمی نوت 10 پرو گوشی همه چیز تمام در کنار قیمت مناسب !

شیائومی معمولا گوشی هایی با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا را به بازار عرضه می کنند و دلیل اصلی محبوبیت این برند نیز در بین کاربران کیفیت و قیمت بسیار مناسب می باشد که باعث شده گوشی های برند شیائومی ارزش خرید را داشته باشند.

صفحه نمایش شیائومی ردمی نوت 10 پرو

شیائومی نوت 10 پرو از یک صفحه نمایش 6.6 اینچی بهره می برد که نقاط قوت این گوشی به حساب می رود. نوع صفحه  نمایش آمولد می باشد که باعث می شود تا ساعت ها بتوانید از گوشی استفاده کنید بدون این که هیچ گونه نگرانی از بابت کم کردن شارژ گوشی داشته باشید.

طراحی منحصرشیائومی نوت 10 پرو

گوشی شیائومی redmi note 10 pro دارای صفحه نمایش شیشه ای و فریم دور آن که از جنس پلاستیک می باشد که علاوه بر ظاهری زیبا باعث سبک شدن گوشی نیز شده است. ضخامت کم و سبک بودن این گوشی باعث شده است که شما با یک گوشی خوش دست سر و کار داشته باشید.از دیگر ویژگی های این گوشی می توانید به دارا بودن خاصیت ip53  اشاره کرد که از صفحه گوشی در برابر گرد و غبار و قطرات آب محافظت کنید.

فروش گوشی شیائومی Redmi note 10 pro

بررسی تخصصی گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرومکس+redmi note 10 pro max

دوربینی بیش از حد انتظار

در قسمت دوربین شیائومی نوت 10 پرو بسیار هوشمندانه و حرفه ای عمل کرده است و سنسور کاربردی را در این گوشی به کار برده است که شامل ، دوربین اصلی واید 108 مگاپیکسلی ، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی که جزئیات بیشتری را وارد عکس می کند و دوربین چهارم دیپ یا تشخیص عمق است که ترکیب این دوربین ها عکس هایی بسیار جذاب را برای شما به ثبت می رساند.

دوربین سلفی این گوشی نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی است که کاربر را از عکاسی سلفی با این گوشی بسیار شگفت زده می کند.

دوربین های شیائومی ردمی نوت 10 پرو از لحاظ عملکرد بسیار بیشتر از یک گوشی میان رده عمل می کنند زیرا ویژگی هایی همچون نمایش جزئیات درعکس های پرتره و نزدیک ، داشتن نور مناسب برای گرفتن عکس ها ، کیفیت بسیار بالای لنز ماکرو، فیلم برداری دقیق ، برقرار تعادل بیت رنگ سفید و رنگ پوست شما که باعث می شود عکس هایی طبیعی و نزدیک به واقعیت را ثبت کنید و از نتیجه آن لذت ببرید.

باتری حجیم

باتری تامین کننده شارژ گوشی دارای حجم 5020 میلی آمپر و با قابلیت شارژ سریع 33 واتی خود باعث می شود که به راحتی بتوانید ساعت ها با این گوشی به بازی بپردازید و هیچ گونه نگرانی از بابت تمام شدن شارژ آن نداشته باشید.

سخت افزار ردمی نوت 10 پرو

از نظر سخت افزاری ردمی نوت 10 پرو از تراشه هشت هسته ای اسنپدراگون 732G استفاده کرده است . این گوشی در کنار سخت افزار قوی از حافظه داخلی 64 و 128 نیز بهره می برد که وجود رم 6 گیگابایتی نیز فضای ذخیره سازی خوبی را برای شما فراهم کرده است.

نرم افزار شیائومی redmi note 10 pro

شیائومی ردمی نوت 10 پرو از آن دسته گوشی های شیائومی می باشد که هم از سیستم عامل اندروید 11 و هم رابط کاربری miui 12 را برای اولین بار استفاده کرده است که بعد ها باتوجه به آپدیت شدن گوشی به رابط کاربری miui 12.5 دست پیدا می کند.

حسگراثرانگشت کنار گوشی

حسگر اثرانگشت شیائومی نوت 10 پرو در کمار گوشی و با دکمه پاور ترکیب شده است و قسمتی از صفحه نمایش را اشغال نکرده است و شما با یک نمایشگر یکپارچه روبه رو هستید. از نظر عملکرد حسگراثرانگشت بسیار دقیق می باشد و به سرعت انگشت شمارا اسکن می کند و قفل گوشی را باز می کند.

چرا گوشی های شیائومی ردمی نوت 10 پرو را بخریم ؟ 

گوشی های شیائومی ردمی نوت 10 پرو در کنار قیمت مناسبی که دارد کیفیت بسیار خوبی را نیز دارا می باشد و از هر گونه تکنولوژی روز که در دنیا ظاهر می شود در این استفاده شده است . از جمله ویژگی های خوب ردمی ن.ت 10 پرو می توان به طول عمر باتری خوب و صفحه نمایش بزرگ و یکپارچه از جذابیت های  این گوشی می باشد که بسیار چشمگیر است.همچنین گوشی های شیائومی را می توانید با گارانتی معتبر از فروشگاه اینترنتی ژاو خریداری نمایید.

فروش گوشی شیائومی

تجارت ژاو

خرید عمده بهترین انواع گوشی های شیایومی

فروش عمده گوشی شیائومی ردمی نوت 8 با گارانتی 18 ماهه

تجارت ژاو به عنوان یکی از شرکت های فروش عمده گوشی با گارانتی می باشد.تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.ممنون که در این مقاله از ژاو با فروش گوشی شیائومی Redmi note 10 pro با ما همراه بودید.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *