شیائومی سالیانه گوشی هایی را وارد بازار می کند که نسبت به قیمتی که برای آن ارائه می دهد دارای ویژگی های جذابی نیز می باشد، یکی از این گوشی ها ، شیائومی نوت 9 پرو است که در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات و قیمت روز این گوشی بپردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش

گوشی شیائومی نوت 9 پرو دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع IPS LCD و وضوح تصویر 2400×1080 با تراکم پیکسلی 395 درهر اینچ می باشد.نمایشگر این گوشی از جنس گوریلا گلس 5 است که از خط و خش جلوگیری می کند.

گوشی شیائومی نوت 9 پرو دارای باتری لیتیوم پلیمری 5020 میلی آمپر بر ساعت است که با قابلیت شارژ 30 واتی که دارد از طول عمر بالایی برخوردار است.
redmi note 9 pro

طراحی

گوشی شیائومی نوت 9 پرو با طراحی جذاب و بسیار زیبایی طراحی شده است. قاب پشتی گوشی xiaomi note 9 pro دارای بدنه ی شیشه ای و وزن 209 گرم و ضخامت 8.8 میلیمتر یک گوشی بلند و باریک است که توجه بسیاری از کارابران را به خود جلب کرده است.این گوشی در سه رنگ سبز، خاکستری، سفید است و روی آن از هیچ طرح و الگویی خبر نیست.

گوشی شیائومی نوت 9 پرو با طراحی جذاب و بسیار زیبایی طراحی شده است. قاب پشتی گوشی xiaomi note 9 pro دارای بدنه ی شیشه ای و وزن 209 گرم و ضخامت 8.8 میلیمتر
شیائومی ردمی نوت 9 پرو

دوربین

دوربین های گوشی شیائومی نوت 9 پرو روی یک پنل مربعی شکل قرار دارد، که از طراحی متفاوتی برخوردار است.سنسور های دوربین گوشی شیائومی note 9 pro به ترتیب ، سنسور اول 64 مگاپیکسل و سنسور دوم فوق عریض 8 مگاپیکسلی که در کنار دوربین اصلی قرار دارد. در ردیف پایین یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و در کنار آن سنسور ماکروی 5 مگاپیکسلی قرار دارد که در بیشتر گوشی ها سنسور ماکرو 2 پیکسلی می باشد و این مزیت گوشی شیائومی نوت 9 پرو به حساب می آید.وهمه این دوربین ها باهم دوربین گوشی شیائومی نوت 9 پرو را تشکیل می دهند.

گوشی شیائومی نوت 9 پرو با دوربین 4 گانه 64+8+2+2 مگاپیکسل
شیائومی نوت 9 پرو

همچنین گوشی شیائومی note 9 pro پرو دارای دوربین 16 مگاپیکسلی می باشد. کار کردن با دوربین های این گوشی بسیار راحت است و در هر دو موقعیت شب و روز عملکرد فوق العاده ای را ارائه می دهند.

باتری قدرتمند

گوشی شیائومی نوت 9 پرو دارای باتری لیتیوم پلیمری 5020 میلی آمپر بر ساعت است که با قابلیت شارژ 30 واتی که دارد از طول عمر بالایی برخوردار است. باتری این گوشی به گونه ای است که شما می توانید یک روز کامل را با آن کار کنید و پایان روز با 30 در صد شارژ باقی مانده مواجه شوید، که البته تعداد کمی از گوشی ها از پس این کار بر می آیند. شارژ کردن گوشی xiaomi note 9 pro حدود 1 و نیم ساعت طول می کشد که زمان قابل قبولی برای این باتری می باشد.

گوشی شیائومی نوت 9 پرو دارای باتری لیتیوم پلیمری 5020 میلی آمپر بر ساعت است که با قابلیت شارژ 30 واتی
شیائومی نوت 9 پرو با باتری 5020 میلی آمپری

سیستم عامل و نرم افزار

سیستم عامل گوشی شیائومی redmi note 9 pro اندروید 10 است که با تکیه بر رابط کاربری MIUI 11 گزینه های زیادی را برای شخصی سازی در اختیار شما قرار می دهد.

سخت افزار و پردازنده

شیائومی نوت 9 pro دارای تراشه اسنپدراگون G720 که یک پردازنده 8 هسته ای می باشد وشامل، دو هسته kryo 465 ، 2.3 گیگاهرتزی و شش هسته kryo 465 ، 1.8 گیگاهرتزی می باشد که این پردازنده به همراه پردازنده گرافیکی adreno 618 عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. سخت افزار این گوشی به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید بازی های سخت مثل PUBG mobile را به راحتی و بدون هیچ گونه لگ و داغ شدن گوشی اجرا کنید.

گوشی شیائومی نوت 9 پرو با حافظه 128 گیگابایت و حافظه رم 6 گیگابایتی-نقد و برسی مشخصات و قیمت گوشی redmi note 9 pro یک میان رده بسیارعالی با قیمتی جذاب
گوشی شیائومی redmi note 9 pro

حافظه داخلی و حافظه رم

گوشی شیائومی redmi note 9 pro در دو نسخه با حافظه داخلی 64 گیگابایت و رم 6 ، و حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایتی طراحی و روانه بازار شده است. حافظه رم 6 گیگابایتی این گوشی از ویژگی های خاص این گوشی به شمار می رود.

حسگر

حسگر گوشی شیائومی note 9 pro در کنار گوشی و در زیر دکمه پاور قرار دارد که با قرار دادن انگشت خود در کنار گوشی می توانید به راحتی آن را باز کنید.

حسگر گوشی شیائومی نوت 9 پرو در کنار گوشی و در زیر دکمه پاور قرار دارد که با قرار دادن انگشت خود در کنار گوشی می توانید به راحتی آن را باز کنید.
حسگر گوشی شیائومی note 9 pro

چرا گوشی شیائومی نوت 9 پرو را بخریم؟

گوشی xiaomi note 9 pro از استایل بسیار زیبایی بر خوردار است ، علاوه بر طراحی زیبا، داشتن باتری با دوام و دوربین های با کیفیت و پردازنده 8 هسته ای اسنپدراگون 720G از مزیت هایی هستند که باعث می شوند شیائومی نوت 9 پرو در میان گوشی هایی با این رنج قیمت ارزش خرید را داشته باشد.

شرکت تجارت ژاو واردکننده انوع گوشی های باکیفیت و ارزان قیمت شیائومی درسراسر ایران است. برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد، در صورت هر گونه سوال آن را کامنت کنید ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما می باشند.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *