گوشی های سری ردمی k شیائومی یکی از با کیفیت ترین گوشی های برند شیائومی به حساب می آیند که طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده اند.مدل Redmi k30 یکی از موفق ترین گوشی های این برند بود که در سال گذشته وارد بازار شد و طرفداران زیادی را به خود جذب کرد به همین دلیل ردمی در تلاش است که شیائومی redmi 40 را نسخه جدیدی از شیائومی k30 می باشد را روانه ی بازار کند  در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات و قیمت گوشی شیائومی ردمی redmi k40 بپردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش گوشی شیائومی redmi k40

گوشی شیائومی redmi k40 مجهز به صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع ips لمسی خازنی با رزولوشن 1080×2400 پیکسل و تراکم پیکسلی 395 در هر اینچ می باشد که با وجود نرخ تازه سازی 120 هرتز یک صفحه نمایش فوق العاده را در اختیار کاربر قرار می دهد.

گوشی شیائومی redmi k40

دوربین گوشی شیائومی redmi k40

دوربین های به کار رفته در گوشی شیائومی redmi k40 یک دوربین چهارگانه است که سنسورهای آن به ترتیب دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی ، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی، دوربین سوم 5 مگاپیکسلی و دوربین چهارم 2 مگاپیکسلی می باشد.

دوربین سلفی گوشی xiaomi redmi k40 از دو دوربین25 +5 مگاپیکسلی فوق العاده تشکیل شده است که دارای عملکرد بسیار خوبی می باشد.

حافظه داخلی گوشی redmi k40

شیائومی ردمی k40 دارای حافظه داخلی 128 گیگابایتی می باشد که می تواند برای نیازهای کاربر و نگه داری دیتاهای آن مناسب باشد.

نرم افزار و سیستم عامل گوشی شیائومی redmi k40

سیستم عامل شیائومی ردمی کا 40 اندروید 10 می باشد که با تکیه بر رابط کاربری MIUI امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

باتری گوشی redmi k40

در شیائومی  redmi k40 شاهد یک باتری 5000 میلی آمپری لیتیوم پلیمیری با قابلیت شارژ سریع 33 واتی خواهید بود که که در مدت زمان 55 دقیقه شارژ باتری را به 100%می رساند.پس می توان گفت این گوشی برای کسانی که زیاد بازی می کنند و می خواهند سریع گوشی خود را شارژ کنند شیائومی redmi k40 می تواند انتخاب خوبی برای آن ها باشد.

امنیت گوشی شیائومی ردمی کا 40

این گوشی شیائومی دارای سنسور حسگراثر انگشت روی صفحه نمایش می باشد که شما می توانید با قرار دادن انگشت خود روی صفحه نمایش قفل آن را به راحتی باز کنید. همچنین سنسوراثر انگشت به کار رفته در گوشی شیائومی کا 40 بسیار حساس و دقیق می باشد و عملکرد فوق العاده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد.

سخت افزار گوشی گوشی xiaomi redmi k40

وجود سخت افزار اسنپدراگون 888 در این گوشی باعث افزایش ارزش خرید این گوشی شده است همچنین پشتیبانی از اینترنت 5G یکی دیگر از مزیت هایی است که این گوشی را تبدیل به یک گوشی عالی کرده است.

قابلیت اتصال

گوشی موبایل هوشمند شیائومی redmi k40 از قابلیت اتصال به شبکه وای فای هات اسپات ، wifi 802/11, b/g/n ، بلوتوث نسخه ی 5 و فناوری مکان یابی gps و اتصال usb پشتیبانی می کند.

مشخصات فنی:

صفحه نمایش : 6.67 اینچی

نوع صفحه نمایش :IPS لمسی خازنی

باتری: 5000 میلی آمپری

نوع باتری: لیتیوم پلیمری ، غیر قابل تعویض

سیستم عامل: اندروید 10

حافظه داخلی : 128/256 گیگابایت

حافظه رم: 6/8 گیگابایت

وزن: 208 گرم

حسگر: اثرانگشت زیر صفحه نمایش

دوربین عقب: 64+8+5+2 مگاپیکسل

دوربین سلفی: 20+5 مگاپیکسلی

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *