مشخصات فنی و قیمت روز گوشی شیائومی نوت 10

شیائومی نوت 10 یک گوشی فوق العاده از سری گوشی های note شیائومی است که با توجه به دوربین با کیفیت 108 مگاپیکسلی که دارد توانسته بسیاری از افراد را مجذوب خود کند.در این مقاله به بررسی مشخصات و قیمت گوشی شیائومی نوت 10 می پردازیم با  ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش

گوشی شیائومی نوت 10 دارای صفحه نمایش 6.47 اینچی از نوع آمولد با وضوح تصویر 2340×1080 پیکسل و تراکم پیکسلی 398 پیکسل در هر اینچ می باشد. نسبت نمایشگر به بدنه 87.8% است که باعث می شود شما یک صفحه نمایش بزرگ را در اختیار داشته باشید.در نگاه اول صفحه نمایش بزرگ این گوشی شما را جلب خود می کند، صفحه نمایشی که لبه های خمیده دارد و دارای کیفیت تصویر فوق العاده می باشد.

گوشی شیائومی نوت 10 دارای صفحه نمایش 6.47 اینچی از نوع آمولد با وضوح تصویر 2340×1080 پیکسل و تراکم پیکسلی 398 پیکسل در هر اینچ می باشد. نسبت نمایشگر به بدنه 87.8% است
شیائومی mi note 10

طراحی

شیائومی نوت 10 در ابعاد 157.8×74.2×9.7 میلیمتر و وزن 208 گرم به بازار ارائه شده است.قاب پشتی و جلوی این گوشی از جنس شیشه می باشد که با لایه گوریلاگلس 5 محافظت می شود که از هر گونه خط و خش بر روی گوشی جلوگیری می کند. اطراف بدنه این گوشی نیز از جنس آلومینیوم است که به مقاومت این گوشی کمک زیادی کرده است.طراحی این گوشی به گونه ای است که شما هنگام استفاده از آن از خوش دست بودن و زیبایی آن لذت می برید.

شیائومی نوت 10 در ابعاد 157.8×74.2×9.7 میلیمتر و وزن 208 گرم به بازار ارائه شده است
xiaomi mi note 10

باتری قدرتمند

یکی دیگر از نقاط قوت گوشی شیائومی نوت 10 باتری 5260 میلی آمپری ، لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ 30 واتی است. شارژ کامل این گوشی حدود یک ساعت و 5 دقیقه زمان می برد و در صورت استفاده متوسط از این گوشی می توانید تا 2 روز بدون استفاده از شارژ مجدد از آن استفاده کنید.این گوشی همانطور که گفتیم علاوه بر ظرفیت بسیار بالای باتری ، سرعت شارژ سریع آن نیز شگفت انگیز است که چنین باتری حتی در گوشی های پرچم دار بازار نیز دیده نمی شود.

یکی دیگر از نقاط قوت گوشی شیائومی نوت 10 باتری 5260 میلی آمپری ، لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ 30 واتی است.
باتری 5260 میلی آمپری

دوربین 5 گانه

شیائومی نوت 10 دارای دوربین پنج گانه و دو فلش در قاب پشتی می باشد که سنسورهای دوربین آن به ترتیب شامل، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 1.7/f و لرزشگیر اپتیکال که عکس هایی با کیفیت و جزئیات را برای شما ثبت می کند ، دوربین دوم 12 مگاپیکسلی تله فوتو با دریچه دیافراگم 2.0/f که بهترین دوربین برای ثبت عکس های پرتره می باشد. دوربین سوم 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 2.0/f دارای لرزشگیر اپتیکال و توانایی زوم دیجیتال 50 برابر، زوم اپتیکال 5 برابر و زوم هیبرید 10 برابر می باشد.دوربین چهارم 20 مگاپیکسلی فوق عریض با دریچه دیافراگم 2.2/f است و دوربین پنجم 2 مگاپیکسلی ماکرو با دریچه دیافراگم 2.4/f که دارای توانایی عکاسی از سوژه های نزدیک را دارد . کیفیت دوربین های این گوشی بسیار بالا هستند و عکس هایی که بوسیله دوربین های این گوشی ثبت شده است دارای جزئیات بالایی می باشند.

شیائومی نوت 10 دارای دوربین پنج گانه و دو فلش در قاب پشتی می باشددوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 1.7/f و لرزشگیر اپتیکال که عکسهایی با کیفیت و جزئیات را برای شما ثبت می کند
دوربین 5 گانه

دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی گوشی شیائومی نوت 10 نیز دارای کیفیت خوبی می باشد. پس می توان گفت که دوربین های این گوشی جایی برای نگرانی ندارند و تصاویر ثبت شده کاربر را کاملا راضی نگه می دارد.

سخت افزار

تراشه یا پردازنده به کار رفته در گوشی شیائومی نوت 10 ، تراشه ی اسنپدراگون 730G است که این تراشه ی مرکزی از هشت هسته تشکیل شده است که شامل دو هسته kryo 470 gold با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و شش هسته kryo 470 silver با فرکانس 1.8 گیگاهرتز است و پردازنده ی گرافیکی adreno 618 است. پردازندهای این گوشی بسیار قدرتمند هستند و می توانند حتی برنامه های سنگین را بدون هیچ گونه لگ برای شما اجرا کنند.

سیستم عامل

گوشی شیائومی نوت 10 دارای اندروید 9 پای است که با تکیه بر رابط کاربری MIUI 11 به بازار عرضه شده است ، این رابط کاربری دارای امکانات فراوان است و تمام نیازهای کاربران را برطرف می کند و کار با آن بسیار راحت می باشد.این احتمال نیز وجود دارد که این گوشی به زودی اندروید 10 را نیز دریافت کند.

مشخصات و قیمت روز گوشی شیائومی می نوت 10
سیستم عامل شیائومی نوت 10

حافظه داخلی و حافظه رم                                   

گوشی شیائومی mi note 10 دارای حافظه داخلی 128 گیگابایت و حافظه رم 6 گیگابایتی در بازار وجود دارد که می تواند نیاز هر کاربر را رفع کند.

حسگراثر انگشت

حسگر اثر انگشت گوشی شیائومی نوت 10 در زیر نمایشگر آن قرار دارد که شما با قرار دادن انگشت خود روی نمایشگرمی توانید قفل گوشی را به راحتی باز کنید.همچنین حسگر این گوشی نیز دارای عملکردی دقیق و سریع می باشد که کار با آن بسیار راحت است.

بررسی تخصصی وشی شیائومی mi note 10
حسگر سریع و دقیق

اسپیکر

اسپیکر به کار رفته در گوشی شیائومی mi note 10 دارای عملکرد درخشانی می باشد که می تواند صدا را با کیفیت مناسب و حجم صدای خوب به گوش ما برساند . این اسپیکر به صورت تکی در پایین گوشی قرار گرفته است که به واسطه ی میکروفون دوم صداهای مزاحم را در اطراف حذف می کند تا صدا با کیفیت بیشتری به گوش شنونده برسد.

کلیدها ، سوکت ها و سیم کارت ها  در می نوت 10در کجا قرار دارد؟  

همه کلید ها از جمله کلید power و کم و زیاد کردن صدا در سمت راست قاب قرار گرفته اند.همچنین این گوشی دو سیم کارته است و سیم کارت های آن زیر کلیدها تعبیه شده است.

گوشی شیائومی mi note 10 شاید کمی سنگین باشد ولی حجم آن زیاد نیس و به راحتی در دست قرار می گیرد.

قیمت گوشی شیائومی نوت 10 چقدر است ؟

این گوشی با توجه به امکاناتی که دارد از جمله گوشی های خوب بازار است که قیمتی مناسب نیز برای آن در نظر گرفته شده است برای اطلاع از قیمت کلیک کنید.

چرا شیائومی می نوت 10؟

گوشی شیائومی mi note 10 یکی از بهترین گوشی های شیائومی است که در قسمت دوربین حرف اول را می زند.پنج دوربین در قاب پشتی وجود دارد که سنسور دوربین اصلی 108 مگاپیکسل می باشد. همچنین سخت افزار این گوشی جدید است و از پس کارهای مختلف بر می آید. علاوه بر این ها ظاهر جذاب و دوست داشتنی و باتری با ظرفیت فوق العاده این گوشی را به انتخاب مناسبی برای خرید تبدیل کرده است.

مشخصات فنی :

اندازه صفحه نمایش: 6.47 اینچ

نوع صفحه نمایش: آمولد لمسی خازنی

وزن : 208 گرم

سیستم عامل: اندروید 9

باتری: 5260 میلی آمپری

نوع باتری: لیتیوم پلیمری

حافظه داخلی: 256/128 گیگابایت

حافظه رم: 6/8 گیگابایت

دوربین عقب: 108، 12، 5، 20 ،2 مگاپیکسل

دوربین سلفی: 32 مگاپیکسل

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انواع گوشی های شیائومی در سراسر ایران می باشد برای مشاهده انواع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب و کیفیت بالا به فروشگاه  ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *