گوشی های شیائومی سری poco  یکی از محبوب ترین گوشی های گیمینگ هستند که علاوه بر قیمت مقرون به صرفه از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار می باشند.گوشی شیائومی poco x2 نیز یکی از این گوشی های سری poco شیائومی می باشد که عملکرد عالی این گوشی در کنار قیمتی مناسبی که دارد آن را تبدیل به یک گزینه ایده آل برای گیمرها کرده است.در این مقاله به بررسی مشخصات و قیمت شیائومی پوکو ایکس 2 می پردازیم با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش

گوشی شیائومی poco x2  دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع ips lcd لمسی خازنی، با وضوح تصویر1080×2400 و تراکم پیکسلی 386  در هر اینچ می باشد. صفحه نمایش این گوشی به گونه ای است که بیش از 88.8% از پنل جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است.از نظر نمایشگر شیائومی poco x2 اولین گوشی شیائومی می باشد که دارای نمایشگر 120 هرتزی می باشد که دربسیاری از گوشی های میان رده این عدد به بیشتر از 60 هرتز نمی رسد. علاوه بر این موارد میزان روشنایی نمایشگر این گوشی 500 نیت می باشد که برای یک گوشی با پنل LCD یک عملکرد عالی محسوب می شود.

بررسی مشخصات و قیمت گوشی شیائومی poco x2 / شیائومی پوکو ایکس یک گوشی گیمیت با کیفیت عالی ، دارای باتری 4500 میلی آمپری و ظرفیت 256 گیگابایت
xiaomi poco x2

طراحی

گوشی  شیائومی poco x2  دارای ابعاد 165.3×76.6×8.8 میلی متر و وزن 208 گرم می باشد. قاب پشتی و جلوی شیائومی  poco x2 از جنس شیشه می باشد که با لایه گوریلاگلس 5 پوشانده شده است و گوشی را از هر گونه آسیب و خط و خش محافظت می کند.فریم دور گوشی نیز از جنس آلومینیوم است که باعث مقاومت بیشتری گوشی شده است.داشتن زوایای منحنی این گوشی گرفتن آن را در دست راحت کرده است. شیائومی پوکو ایکس 2 را می توانید در رنگ های قرمز، آبی و بنفش  خریداری نمایید.

بررسی مشخصات و قیمت گوشی شیائومی poco x2 / شیائومی پوکو ایکس 2
شیائومی پوکو ایکس 2

دوربین

امروزه دوربین خوب یکی از دغدغه های کاربران هنگام خریدن یک گوشی است. دوربین به کار رفته در گوشی شیائومی poco x2 یک دوربین چهارگانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسل می باشد که این لنز 26 میلیمتری با دریچه دیافراگم 1.9  دارای قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز می باشد.دوربین دوم دارای لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض می باشد که با دریچه دیافراگم  1.4 اینچی که دارد فضای بیشتر را وارد عکس می کند.

بررسی مشخصات و قیمت گوشی شیائومی poco x2 دارای باتری 4500 میلی آمپری و ظرفیت 256 گیگابایت
xiaomi poco x2

از نظر دوربین سلفی شیائومی poco x2 بسیار منحصربه فرد و جذاب عمل کرده است و یک دوربین دو گانه 20+2 مگاپیکسلی را در قسمت راست صفحه نمایش مشاهده می کنید که دارای کیفیتی عالی می باشند.

بررسی مشخصات و قیمت گوشی شیائومی poco x2  یک گوشی گیمیت با کیفیت عالی ، دارای باتری 4500 میلی آمپری
شیائومی poco x2

باتری

شیائومی پوکو ایکس 2 در قسمت باتری نیز هیچ گونه حرفی برای گفتن باقی نگذاشته است و یک باتری لیتیوم یونی 4500 میلی آمپری  با قابلیت شارژ سریع 27 واتی را در این گوشی قرار داده است. قابلیت شارژ سریع در این گوشی به شارژ شدن سریع باتری کمک می کند و شارژ کامل آن حدود یک ساعت زمان می برد.

نقد و بررسی گوشی شیائومی poco x2 دارای باتری 4500 میلی آمپری و ظرفیت 256 گیگابایت
گوشی شیائومی پوکو ایکس 2

سیستم عامل و نرم افزار

سیستم عامل گوشی شیائومی poco x2 اندروید 10 است و رابط کاربری این گوشی مانند سایر گوشی های شیائومی MIUI است که هیچ گونه انتقادی در مورد این رابط کاربری وجود ندارد چون یکی از بهترین رابط های کاربری گوشی های اندرویدی است، که امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا تجربه لذت بخشی از کار کردن با گوشی خود داشته باشند.

سخت افزار

پردازنده ی به کار رفته در گوشی شیائومی poco x2 ، پردازنده اسنپدراگون 730G است که بر اساس فرایند 8 نانومتری ساخته شده است. پردازنده مرکزی 8 هسته ای این گوشی از 2 هسته kryo 470 gold با فرکانس 2.2 گیگاهرتزی و 6 هسته kryo 470 silver 1.8 گیگاهرتزی تشکیل شده است.پردازنده گرافیکی  این گوشی adreno 618 است که عملکرد گرافیکی خوبی را از خود نشان می دهد.به طور کلی تراشه های استفاده شده در این گوشی برای وظایف متداول روزانه و گیمینگ ایده آل می باشند و می توانند حتی بازی های سنگین را بدون هیچگونه لگی به اجرا در بیاورند.

حافظه داخلی و حافظه رم

گوشی شیائومی poco x2 در سه نسخه مختلف با حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 6 گیگابایت ، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 6 گیگابایت ، حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایت در بازار وجود دارد که بر اساس نیاز و سلیقه خود می توانید آن را خریداری نمایید.همچنین با استفاده از شیار دوم سیم کارت می توانید یک کارت حافظه را به این گوشی اضافه نمایید و حافظه آن را ارتقا دهید.

امنیت

وجود حسگر اثر انگشت در کناراین گوشی که با دکمه پاور ادغام شده است این امکان را به شما می دهد که به راحتی و سرعت قفل گوشی خود را باز کنید.

در گوشی شیائومی poco x2 حسگر اثر انگشت در کنار گوشی با دکمه پاور ادغام شده است
xiaomi poco x2

قیمت گوشی شیائومی poco x2

باتوجه به مشخصات گوشی شیائومی poco x2  از جمله داشتن ظاهری زیبا و خوش دست بودن ، باتری با دوام ، دوربین با کیفیت و وجود حسگر اثر انگشت ..که در بالا مورد بررسی قرار دادیم می توانید در صورت تمایل این گوشی را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری نمایید.

مشخصات فنی گوشی شیائومی پوکو ایکس 2

صفحه نمایش:5.71 اینچی

نوع صفحه نمایش: ips lcd

باتری: لیتیوم پلیمری 3020 میلی آمپری

حافظه داخلی : 16/32 گیگابایت

حافظه رم: 2 گیگابایت

تعداد سیم کارت: دو سیمکارت

دوربین عقب: 13 مگاپیکسلی

دوربین سلفی: 5 مگاپیکسلی

وزن: 146 گرم

ابعاد: 147.1×70.8×8.5 میلی متر

سیستم عامل : اندروید 9 پای

رنگ ها: مشکی، آبی، قهوه ای

حسگرها: حسگر مجاورتی، شتاب سنج

تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی با قیمتی مقرون به صرفه و ارزان می باشند برای اطلاع از قیمت ها و خرید گوشی به فروشگاه ژاو سربزنید.

با ژاو همراه باشید.

2 پاسخ

  1. با سلام .ممنون از سایت بسیار خوبتون.لطفا پوکو ایکس ۲ رو موجود بکنید .من هرچقدر دنبال این گوشی گشتم نتونستم پیدا بکنم.لطفا قیمت این گوشی رو اعلام بکنید.منتظر میمونم تا شما این لطف رو بکنید.چون خیلی از این گوشی خوشم اومده .متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *