مشخصات و قیمت گوشی پوکو F3 GT شیائومی – Xiaomi Poco F3

گوشی پوکو F3 GT مشخصات گیمینگ فوق العاده ای را ارائه می دهد و با قیمت مناسبی که برای این گوشی شیائومی در نظر گرفته شده است می تواند بازار گوشی را متحول کند. در ادامه به بررسی مشخصات و قیمت گوشی پوکو F3 GT شیائومی می پردازیم با ژاو همراه باشید.

نمایشگر گوشی پوکو F3 GT

گوشی شیائومی پوکو m3 پرو 5G از نمایشگر 6.67 اینچی با پنل OLEDو رزولوشن 1080×2400   و تراکم پیکسلی 395 بهره می برد؛ نمایشگر گوشی پوکو F3 GT از نرخ نمونه برداری لمسی 120 هرتزی و تاخیر 24 میلی ثانیه ای بهره می برد که باعث تشخیص سریع تر و دقیق تر حرکت انگشت کاربر روی صفحه می شود.برخوداری از روشنایی 500 نیتی و لایه محافظ گوریلاگلس 5 که صفحه نمایش واضح و مقاوم را در اختیار کاربران قرار می دهد.

مشخصات و قیمت گوشی پوکو F3 GT شیائومی - Xiaomi Poco F3

گوشی پوکو F3 GT شیائومی  با طراحی بسیار جدید!

گوشی شیائومی پوکو اف 3 جی تی در ابعاد 161.8×75.3×8.9 میلیمتر و وزن 190 گرم وجود دارد.قاب جلوی این گوشی از جنس گوریلاگلس 3 می باشد که از هرگونه خط و خش و آسیب جلوگیری می کند و فریم و قاب پشتی گوشی از جنس پلاستیک فشرده می باشد. در سمت راست گوشی دکمه تنظیم صدا و پاور قرار دارد و درگاه سیم کارت و کارت حافظه نیز در سمت چپ قرار دارد. همچنین کیفیت ساخت بدنه این گوشی را می توانیم یکی از برتری های آن در مقایسه با سایر میان رده های بازار بدانیم.

گوشی پوکو F3 GT شیائومی با طراحی بسیار جدید!

یک ویژگی جذاب و منحصر به فرد گوشی xiaomi poco f3 GT که آن را نسبت به سایر گوشی های شیائومی متمایز می کند، نسبت 86.3 درصدی نمایشگر به نمایشگر جلویی است. در واقع این ویژگی به معنی آن است تنها یک حاشیه ی باریکی اطراف نمایشگر مشاهده می شود که صفحه نمایشی یک پارچه را برای کاربر به نمایش گذاشته است.

دوربین های با کیفیت گوشی پوکو F3 جی تی شیائومی 

برای گوشی پوکو F3 gT شیائومی  یک ماژول دوربین سه گانه طراحی شده است که از یک لنز 64 مگاپیکسلی و لنز 8 مگاپیسلی اولتراواید و لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو که برای عکاسی از سوژ هها در فاصله نزدیک بسیار مناسب است.کیفیت عکس در گوشی پوکو اف 3 gt شیائومی  قابل قبول است و دوربین ماکرو نیز به تنوع عکاسی شما کمک می کند. در گوشی پوکو F3 GT شیائومی قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4k نیز فراهم شده است و همچنین لنز سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی کیفیت مناسبی دارد.

دوربین های با کیفیت گوشی پوکو F3 GT شیائومی

تراشه قدرتمند xiaomi poco f3 جی تی

در ساخت گوشی شیائومی  xiaomi poco f3 GT  از تراشه مدیاتک یعنی dimensity 1200 5G  با فناوری 6 نانومتری استفاده شده است که از فناوری G5 پشتیبانی می کند، تراشه ی 8 هسته ای این گوشی شامل ، یک هسته‌ی 3.0 گیگاهرتز Cortex-A78 و سه هسته‌ی 2.6 گیگاهرتز Cortex-A78 و چهار هسته‌ی 2.0 گیگاهرتز Cortex-A55 می باشد.حافظه داخلی 256/128 گیگابایتی و حافظه رم 8/6 از ویژگی های این گوشی هوشمند می باشد.

در سخت افزار این گوشی موتور x-line تعبیه شده است که در زمان پلی کردن بازی ها لرزش هایی را برای تجربه کاربری بهتر ایجاد می کند و همچنین برای کاهش دما  برای گوشی پوکو اف 3 GT شیائومی  از یک سیستم خنک کننده ای استفاده شده است که به وسیله محفظه بخار و گرافیت و گرافن دمای دستگاه را به سرعت کاهش می دهد.

گوشی پوکو F3 GT شیائومی با باتری 5065 میلی آمپری

گوشی پوکو F3 جی تی شیائومی از یک باتری 5065 میلی آمپری از قابلیت شارژ سریع 67 واتی استفاده می کند که در مدت زمان کمتر از 42 دقیقه شارژ گوشی شما را به 100 درصد می رساند.

مشخصات و قیمت گوشی پوکو F3 GT شیائومی

سیستم عامل شیائومی گوشی پوکو F3 GT

سیستم عامل گوشی xiaomi poco f3 GT ، اندروید 11 با رابط کاربری miui 12.5 می باشد که سازگاری نرم افزاری بسیار بالایی دارد.

حسگراثرانگشت

حسگراثرانگشتی که شیائومی برای این گوشی در نظر گرفته است در سمت راست گوشی و با دکمه پاور ادغام شده است که از عملکرد بسیارخوبی بهره می برد.

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

فروش گوشی شیائومی

فروش گوشی xiaomi poco f3 GT

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای فروش گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *