لغو تحریم شیایومی توسط آمریکا / تحریم شیائومی

در ماه ژانویه در فاصله زمانی کمی پس از تغییر دولت آمریکا، دولت سابق این کشور کمپانی شیائومی را در فهرست سیاه تحریم های خود قرار داد.این کمپانی که یکی از محبوب ترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند با قیمتی مقدور به صرفه و عالی در دنیا می باشد.در این مقاله به بررسی لغو تحریم شیایومی توسط آمریکا می پردازیم با ژاو همراه باشید.

حدود دو ماه پیش بود که شیائومی به دلیل ارتباط با ارتش چین در لیست سیاه دریافت سرمایه های ایالات متحده قرار گرفته بود، اما پس از چندی بر اساس اطلاعات دریافتی از برخی منابع مرتبط با شیائومی مشخص شد که دادگاه ایالات متحده، وزارت دفاع را از خواندن شیائومی به عنوان یک شرکت مرتبط با ارتش چین نهی کرده است.

لغو تحریم شیایومی توسط آمریکا / تحریم شیائومی
لغو تحریم شیایومی

برای خرید عمده گوشی شیائومی اینجا کلیک کنید.

تحریم شیایومی توسط آمریکا

این تحریم که از پاییز 1400 شروع شده بود و مانع از سرمایه گذاری مستقیم آمریکایی ها یا خرید تلفن از کمپایی شیائومی شده بود، اکنون در دادگاه ایالات متحده این رای به نفع شرکت شیائومی صادر شد و لغو تحریم شیایومی توسط آمریکا انجام شد.

پس از تصمیم و رای نهایی دادگاه شیائومی بیانیه ای صادر کرده است. در بیانیه آمده است:

شیائومی تاکید کرده است که یک شرکت بزرگ تحت بازرگانی و تجارت عمومی است که به طور مستقل اداره می شود و محصولات الکترونیکی خود را برای مصارف غیر نظامی و تجاری ارائه می دهد.

فروش عمده گوشی شیائومی

فروش عمده ردمی نوت 9

فروش عمده می 11 اولترا

گارانتی گوشی شیائومی

در نتیجه:

به نظر می رسد که باید ماجرای لغو تحریم شیایومی توسط آمریکا را تمام شده بدانیم و وزارت دفاع ایالات متحده روی حکم نهایی که اعلام می کند شیائومی شرکت نظامی چینی نیست توافق کرده است.

ما در شرکت تجارت ژاو به محض دریافت اطلاعات جدید در این زمینه حتما آن را با شما کاربران و همراهان به اشتراک خواهیم گذاشت، البته کاملا مشخص است که تکلیف کمپانی شیائومی کاملا مشخص است و خبری از اعمال تحریم بر این شرکت نیست.

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش عمده گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *