لیست قیمت گوشی های هوشمند xiaomi

امروزه همه مردم دنیا از کاربران و مخاطبان گوشی های هوشمند هستند و به همین دلیل شرکت های مختلف با تولید گوشی های جذاب ، مقرون به صرفه و قدرتمند در رقابت با یکدیگر هستند. یکی از این شرکت های که گوشی هایی مقرون به صرفه و در عین حال خوش ساخت و با امکانات را تولید می کند شیائومی می باشد. توجه شما را به آخرین لیست قیمت گوشی شیائومی روز گوشی شیائومی در بازار در تاریخ یکشنبه 8 فروردین جلب می کنیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

قیمت روز گوشی شیائومی ردمی نوت 9 اس

لیست قیمت گوشی های هوشمند xiaomi در بازار ، (یکشنبه ۸ فروردین)
شیائومی نوت 9 اس

گوشی شیائومی ردمی نوت 9 اس از آن گوشی هایی می باشد که علاوه بر قیمت مناسب دارای ویژگی هایی عالی نیز می باشد که یکی از پرطرفدارترین گوشی های شیائومی است که با صفحه نمایش 6.67 اینچیاز نوع ips لمسی خازنی با رزولوشن 1080×2400 پیکسل و دوربین چهار گانه ای که سنسورهای آن به ترتیب دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و تشخیص فاز ، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین سوم 5 مگاپیکسلی ماکرو که برای عکسبرداری از سوژه در فاصله نزدیک مناسب است و دوربین چهارم 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق که جزئیات بیشتری را وارد عکس می کند.باتری که در شیائومی نوت 8 پرو به کاررفته یک باتری 5020 میلی آمپری است که می تواند نیازهای روزانه کاربر را برطرف کند.

قیمت روز گوشی شیائومی ردمی نوت 9 تی

لیست قیمت گوشی های شیائومی در بازار ایران ... .لیست قیمت گوشی های هوشمند xiaomi در بازار امروز یکشنبه ۸ فروردین1400 جهت خرید اینترنتی گوشی موبایل و....
شیائومی نوت 9 تی

گوشی شیائومی ردمی نوت 9 تی که به دلیل امکانات و یژگی هایی که در کنار قیمت مناسب ارائه می دهد یکی از محبوب ترین گوشی های شیائومی است که با صفحه نمایش 6.53 اینچیاز نوع ips لمسی خازنی با رزولوشن 1080×2340 پیکسل و دوربین سه گانه ای که سنسورهای آن به ترتیب دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و تشخیص فاز ، دوربین دوم 2 مگاپیکسلی ماکرو، دوربین سوم 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق که جزئیات بیشتری را وارد عکس می کند.باتری که در شیائومی نوت 8 پرو به کاررفته یک باتری 5000 میلی آمپری است که می تواند نیازهای روزانه کاربر را برطرف کند.

قیمت روز گوشی شیائومی ردمی نوت 8

لیست قیمت گوشی ، قیمت روز گوشی شیائومی ردمی نوت 8، xiaomi redmi note 8
شیائومی نوت 8

گوشی شیائومی می نوت 8 مجهز به صفحه نمایش 6.3 اینچی از نوع amoled لمسی خازنی با رزولوشن 1080×2340 پیکسل و دوربین چهار گانه ای که سنسورهای آن به ترتیب دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی فوق عریض ، دوربین سوم 2 مگاپیکسلی ماکرو و دوربین چهارم تشخیص عمق مگاپیکسلی می باشد.همچنین این گوشی دارای باتری 4000 میلی آمپری لیتیوم پلیمیری با قابلیت شارژ سریع 18 واتی نیز می باشد.وجود تراشه اسنپدراگون665 باعث قدرت بالای این گوشی شده است و به راحتی می تواند از پس بازی های سنگین برآید. این تراشه یکی از قدرتمند موجود در بازار برای گوشی های موبایل است که تجربه عملکردی خوب را برای کاربر به ارمغان می آورد.

لیست قیمت گوشی های موبایل شیائومی در بازار را مشاهده می کنید:

نام محصولقیمت
قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت 9 اس5.900.000-6.200.000
قیمت روز گوشی شیائومی ردمی نوت 9 تی6.500.000-7.000.000
قیمت روز گوشی شیائومی ردمی نوت 84.700.000-4.900.000

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *