xiaomi mi note 10 pro

شیائومی می نوت 10 پرو یک گوشی فوق العاده از سری note شیائومی است که با توجه به دوربین با کیفیت 108 مگاپیکسلی که دارد توانسته بسیاری از افراد را مجذوب خود کند. شرکت شیائومی بعد از معرفی و عرضه ی گوشی شیائومی می نوت 10 به بازار ، با تغییر در حافظه و قسمت های دیگر گوشی می نوت 10، نسخه ی می نوت 10 پرو را عرضه نمود که می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما از بین گوشی های میان رده باشد.در این مقاله به بررسی مشخصات و قیمت گوشی شیائومی می نوت 10 پرو می پردازیم با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش گوشی xiaomi mi note 10 pro

گوشی شیائومی می نوت 10 پرو مجهز به یک نمایشگر همه فن حریف و با کیفت 6.47 اینچی است که روی پنل super amoled سوار شده است و دارای وضوح تصویر 2340×1080 پیکسل و میزان تراکم پیکسلی در هراینچ آن 398 می باشد. نسبت نمایشگر به بدنه 87.8% است که باعث می شود شما یک صفحه نمایش بزرگ را در اختیار داشته باشید.در نگاه اول صفحه نمایش بزرگ این گوشی شما را جلب خود می کند، صفحه نمایشی که لبه های خمیده دارد و دارای کیفیت تصویر فوق العاده می باشد.

گوشی شیائومی می نوت 10 پرو مجهز به یک نمایشگر همه فن حریف و با کیفت 6.47 اینچی است که روی پنل super amoled سوار شده است
xiaomi mi note 10 pro

طراحی گوشی شیائومی می نوت 10 پرو

شیائومی می نوت 10 پرو در ابعاد 157.8×74.2×9.7 میلیمتر و وزن 208 گرم به بازار ارائه شده است.قاب پشتی و جلوی این گوشی از جنس شیشه می باشد که با لایه گوریلاگلس 5 محافظت می شود که از هر گونه خط و خش بر روی گوشی جلوگیری می کند. اطراف بدنه این گوشی نیز از جنس آلومینیوم است که به مقاومت بیشتراین گوشی کمک زیادی کرده است.طراحی این گوشی به گونه ای است که شما هنگام استفاده از آن از خوش دست بودن و زیبایی آن لذت می برید.

شیائومی می نوت 10 پرو در ابعاد 157.8×74.2×9.7 میلیمتر و وزن 208 گرم
mi note 10 pro

دوربین های فوق العاده

شیائومی می نوت 10 پرو در قسمت دوربین سعی کرده است که مشتریان خود را کاملا نگه دارد و به همین دلیل دارای دوربین پنج گانه و دو فلش در قاب پشتی می باشد که سنسورهای دوربین آن به ترتیب شامل ، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی واید که 25 میلی متر می باشد و دارای دریچه ی دیافراگم 1.7/f می باشد. دوربین دوم 5 مگاپیکسلی تله فوتو با دریچه دیافراگم 2.0/ّf که دارای بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری می باشد. دوربین سوم 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 2.0/f و دارای بزرگنمایی اپتیکال 2 برابری است. دوربین چهارم 20 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین پنجم 2 مگاپیکسلی است که برای ثبت عکس های ماکرو مناسب می باشد. کیفیت دوربین های این گوشی بسیار بالا هستند و عکس هایی که بوسیله دوربین های این گوشی ثبت شده است دارای جزئیات بالایی می باشند.

شیائومی می نوت 10 پرو در قسمت دوربین سعی کرده است که مشتریان خود را کاملا نگه دارد و به همین دلیل دارای دوربین پنج گانه و دو فلش در قاب پشتی می باشد
شیائومی می نوت 10 پرو

دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی گوشی شیائومی mi note 10 pro نیز دارای کیفیت خوبی می باشد. پس می توان گفت که دوربین های این گوشی جایی برای نگرانی ندارند و تصاویر ثبت شده کاربر را کاملا راضی نگه می دارد.

باتری قدرتمند و با دوام

یکی دیگر از نقاط قوت گوشی شیائومی می نوت 10 پرو باتری 5260 میلی آمپری ، لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ 30 واتی است. شارژ کامل این گوشی حدود 65 دقیقه زمان می برد و در مدت زمان 30 دقیقه شارژ گوشی شما را به 58 می رساند که برای این گوشی که دارای صفحه نمایشی بزرگ می باشد بسیار مناسب و قابل قبول می باشد.این گوشی همانطور که گفتیم علاوه بر ظرفیت بسیار بالای باتری ، سرعت شارژ سریع آن نیز شگفت انگیز است که درچنین باتری حتی در گوشی های پرچم دار بازار نیز دیده نمی شود.

از نقاط قوت گوشی شیائومی می نوت 10 پرو باتری 5260 میلی آمپری ، لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ 30 واتی است
می نوت 10 پرو

سیستم عامل و نرم افزار

گوشی شیائومی نوت 10 پرو دارای اندروید 9 پای است که با تکیه بر رابط کاربری MIUI 11 به بازار عرضه شده است ، این رابط کاربری دارای امکانات فراوان است و تمام نیازهای کاربران را برطرف می کند و شما خیلی سریع و به راحتی می توانید با این گوشی کار کنید.

سخت افزار و پردازنده ی قدرتمند

تراشه یا پردازنده به کار رفته در گوشی شیائومی می نوت 10پرو ، تراشه ی اسنپدراگون 730G است که این تراشه ی مرکزی از هشت هسته تشکیل شده است که شامل دو هسته kryo 470 gold با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و شش هسته kryo 470 silver با فرکانس 1.8 گیگاهرتز است و پردازنده ی گرافیکی adreno 618 است . پردازنده های این گوشی خیال شما را از بابت بازی های سنگین و کارهای روزمره راحت می کند و شما می توانید برنامه ها و نرم افزارهای متفاوت را بدون هیچگونه لگ ی تاخیری اجرا کنید.پس می توان گفت که از نظر سخت افزاری هیچ گونه تغییری در نسخه ی پرو این گوشی رخ نداده است.

حافظه داخلی و حافظه رم

حافظه داخلی گوشی شیائومی می نوت 10 پرو 256 گیگابایت و حافظه رم آن 8 گیگابایت است که به راحتی می تواند نیازهای شما را برطرف کند می توانید بازی هایی که نیاز به مقداری زیادی حافظه دارند و تعداد زیادی عکس و فیلم را در گوشی خود داشته باشید.

حسگراثر انگشت

حسگر اثر انگشت گوشی شیائومی می نوت 10پرو در زیر نمایشگر آن قرار دارد که شما با قرار دادن انگشت خود روی نمایشگر می توانید قفل گوشی را به راحتی باز کنید.

اسپیکر

اسپیکر های شیائومی mi note 10 pro دارای عملکرد خوبی می باشند و در صدای بالا نیز دچار مشکل نمی شوند، صداها با جزئیات کامل شنیده می شود و هیچگونه نویزی در آن دیده نمی شود. یکی از نکات خوب گوشی شیائومی می نوت 10 پرو این است که می توانید هم از جک هدفون 3.5 میلی کتری آن استفاده کنید و هم می توانید هدست را به بلوتوث وصل کنید، این دو ویژگی کاملا عالی کار می کنند و هیچگونه ایرادی ندارند.

قیمت گوشی شیائومی می نوت 10 پرو چقدر است ؟

این گوشی با توجه به امکاناتی که دارد از جمله گوشی های خوب بازار است که قیمتی مناسب نیز برای آن در نظر گرفته شده است  پس اگر به دنبال یک محصول جسورانه می گردید که علاوه زیبایی دارای مشخصات فنی عالی باشد شیائومی mi note 10 pro می تواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد برای اطلاع از قیمت کلیک کنید.

چرا شیائومی می نوت 10 پرو ؟

داشتن حافظه داخلی 256 گیگابایتی

باتری قدرتمند و با دوام

کیفیت خارق العاده دوربین های آن

طراحی زیبا

مشخصات فنی گوشی xiaomi mi note 10 pro

اندازه صفحه نمایش: 6.47 اینچ

نوع صفحه نمایش: آمولد لمسی خازنی

وزن : 208 گرم

سیستم عامل: اندروید 9

باتری: 5260 میلی آمپری

نوع باتری: لیتیوم پلیمری

حافظه داخلی: 256گیگابایت

حافظه رم: 8 گیگابایت

دوربین عقب: 108، 12، 5، 20 ،2 مگاپیکسل

دوربین سلفی: 32 مگاپیکسل

شرکت تجارت ژاو واردکننده انوع گوشی های باکیفیت و ارزان قیمت شیائومی در سراسر ایران می باشد و شما با توجه به سلیقه خود می توانید گوشی مورد نیاز خود را خریداری کنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد، در صورت هر گونه سوال آن را کامنت کنید ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *