مشخصات فنی گوشی‌ می 11 تی (Mi 11T) شیائومی فاش شد

مدتی قبل مشخصات احتمالی گوشی می 11 تی شیائومی فاش شد، مشخصاتی که خبر از یک گوشی قدرتمند با کیفیت فوق العاده می دهد. در ادامه به بررسی مشخصات فنی گوشی‌ می 11 تی (Mi 11T) شیائومی می پردازیم با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش گوشی می 11 تی

گوشی‌ می 11 تی احتمالا از یک نمایشگر OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز بهذه می برد که دارای کیفیت و عملکرد فوق العاده ای می باشد.

درز مشخصات فنی گوشی‌ می 11 تی شیائومی؛ نمایشگر 120 هرتزی و دوربین سه‌گانه 64 مگاپیکسلی Xiaomi Mi 11T به دایمنسیتی ۱۲۰۰ مجهز خواهد شد و....

برای خرید عمده گوشی های شیائومی کلیک کنید.

دوربین های به کار رفته در شیائومی می 11 تی

گوشی شیائومی  Mi 11Tبا دوربین سه گانه خود که شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو با زوم اپتیکال 3 برابری می باشد که دوربین های این گوشی قدرتمند را تشکیل می دهند.

مشخصات فنی گوشی‌ می 11 تی (Mi 11T) شیائومی فاش شد

مشخصات فنی گوشی‌ می 11 تی از نظر سخت افزار

پردازنده های به کار رفته شده در گوشی Mi 11T به احتمال زیاد پردازنده پرچم دار مدیا تک یعنی Dimensity 1200 خواهد بود که از لحاظ عملکرد بسیار عالی می باشد.

باتری گوشی می 11 تی شیائومی 

مشخصات احتمالی گوشی می 11 تی نشان دهنده ی یک باتری 5000 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 120 واتی می باشد که می تواند در کمترین زمان ممکن این گوشی را شارژ کند.

مشخصات فنی گوشی‌ می 11 تی از نظر سخت افزار

فروش عمده گوشی شیائومی با گارانتی 18 ماهه

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد زمان عرضه گوشی‌ می 11 تی به بازار مشخص نشده است اما احتمال دار که گوشی های جدید سری می به همین زودی به بازار عرضه شوند.

گوشی های شیائومی

فروش عمده گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

تجارت ژاو

تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *