مشخصات فنی و قیمت روز گوشی شیایومی پوکو اف 1 ، 128 گیگابایت – xiaomi poco f1

بازار گوشی های میان رده به یکی از بازارهای تهاجمی و محبوب بین مردم تبدیل شده است. یکی از این گوشی های میان رده، شیائومی پوکو اف 1 می باشد که این محصول شیائومی از امکانات پرچم داران استفاده کرده و از لحاظ قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات و قیمت xiaomi poco f1 بپردازیم با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش

صفحه نمایش گوشی شیائومی پوکو اف 1 یکی از نقاط قوت این گوشی می باشد. شیائومی پوکو اف 2 پرو دارای صفحه نمایش 6.18 اینچی از نوع ips lcd  لمسی خازنی، با وضوح تصویر (1080×2246) +full HD و تراکم پیکسلی آن  در هر اینچ 403 پیکسل می باشد. طراحی صفحه نمایش این گوشی به گونه ای است که بیش از 82.2% از پنل جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. همچنین این صفحه نمایش زاویه دید و میزان روشنایی بسیار خوبی را داراست، و رنگ های زنده و باطراوت صفحه نمایش ، نظر شما را به خود جلب می کند.

مشخصات فنی کامل گوشی شیائومی پوکو اف 1 / poco f1 دارای صفحه نمایش 6.18 اینچی و حافظه داخلی 128 گیگابایت و حافظه رم 6 گیگابایتی و....
xiaomi poco f1

طراحی

گوشی شیائومی پوکو اف 1 دارای ابعاد 155.5×75.3×8.8 میلی متر و وزن 180  گرم می باشد. قاب پشتی این گوشی دارای طراحی جدید و منحصر به فردی است و جنس آن از پلاستیک می باشد البته با این تفاوت که این پلاستیک به کار رفته در بدنه این گوشی از جنس پلی کربنات که باعث مقاومت بیشتر بدنه گوشی شده است و همچنین  راحت تر در دست گرفته می شود و حس بسیار خوبی را به کاربر می دهد. جنس قاب جلوی گوشی از جنس شیشه می باشد که با لایه محافظ گوریلا گلس  پوشانده شده است. فریم دور گوشی از آلومینیوم  ساخته شده است و دکمه تنظیم صدا و پاور هر دو در سمت راست قرار دارند.همچنین این گوشی شیائومی را می توان در رنگ های آبی، مشکی، قرمز مطابق با سلیقه خود آن را خریداری نمایید.

مشخصات گوشی شیائومی پوکو اف 1 و خرید گوشی شیائومی poco f1 با قیمتی مقرون به صرفه
پوکو اف 1

دوربین

گوشی شیائومی پوکو اف 1 از نظر دوربین مانند سایر رقبای خود دارای طراحی و کیفیت عالی می باشد. گوشی xiaomi poco f1  دارای یک دوربین 2 گانه در قاب پشتی خود می باشد که لنزهای این دوربین به ترتیب شامل، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی عریض با دریچه دیافراگم 1.9/f و دارای فوکوس خودکار با تشخیص فاز می باشد. دوربین دوم 2 مگاپیکسلی سنجش عمق با دریچه دیافراگم 2.4 f که جزئیات بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد.حالت پرتره این دوربین نیز بسیار عالی می باشد و به خوبی مرز پشت زمینه را با سوژه تشخیص می دهد.

گوشی شیائومی پوکو اف 1 از نظر دوربین مانند سایر رقبای خود دارای طراحی و کیفیت عالی می باشد. گوشی xiaomi poco f1  دارای یک دوربین 2 گانه در قاب پشتی
دوربین شیائومی poco f1

دوربین سلفی20 مگاپیکسلی این گوشی از تکنولوژی تکیب پیکسل های شیائومی استفاده می کند وعکس هایی با کیفیت را برای شما ثبت می کند. عملکرد کلی دوربین های این گوشی در بخش میان رده عالی می باشد .

باتری به کار رفته در گوشی xiaomi poco f1  با توجه به عملکرد سریع و عملکرد گیمینگ بسیار خوبی که دارد
دوربین سلفی گوشی پوکو f1

 باتری

باتری به کار رفته در گوشی xiaomi poco f1  با توجه به عملکرد سریع و عملکرد گیمینگ بسیار خوبی که دارد نیاز به یک باتری ب طول عمر بالا دارد. خوشبختانه گوشی شیائومی پوکوf1  دارای باتری لیتیوم پلیمری4000 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 3 واتی است که باتری گوشی را به سرعت و در کمترین زمان شارژ می کند و می تواند جوابگوی نیازهای شما باشد. درصورت استفاده متوسط از این گوشی می توانید تا یک روز و نصف  بدون نیاز به شارژ مجدد از این گوشی استفاده کنید. طول عمر باتری این گوشی فوق العاده است و باعث رضایت هرچه بیشتر کاربر می شود.

سیستم عامل و نرم افزار

گوشی شیائومی پوکو اف 1 دارای سیستم عامل اندروید 8.1 و رابط کاربری MIUI 9.6  است.  کار کردن با این رابط کاربری بسیار ساده است و قابلیت های شخصی سازی زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهد. به طور کلی می توان گفت نرم افزارهای این گوشی بسیار زیبا و کاربردی است و نسبت به قیمتی که پرداخت می کنید عملکرد و امکانات عالی را دراختیار شما قرار می دهند.

سخت افزار و پردازنده

تراشه یا پردازنده به کار رفته درگوشی شیائومی poco f1  ، تراشه ی اسنپدراگون 845 است که این تراشه ی مرکزی از هشت هسته تشکیل شده است که شامل چهارهسته kryo 385 gold با فرکانس 2.8 گیگاهرتز و چهار هسته kryo 385 silver با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی adreno 630 است . پردازنده های این گوشی خیال شما را از بابت بازی های سنگین و کارهای روزمره راحت می کند و شما می توانید برنامه ها و نرم افزارهای متفاوت را بدون هیچگونه لگ ی تاخیری اجرا کنید. زمانی که صحبت از یک گوشی گیمینگ می شود سخت افزار آن می تواند نقش بسیار مهمی داشته باشد که این گوشی شیائومی در این زمینه حرفی برای گفتن باقی نگذاشته و تمام انتظاراتی که یک کاربر از یک گوشی هوشمند دارد را برطرف می کند.

حافظه داخلی و حافظه رم

گوشی شیائومی پوکو اف 1در یک نسخه ، دارای حافظه داخلی  64/128/256 و حافظه رم /86 گیگابایتی می باشد که با استفاده از یک کارت حافظه میکرو اس دی می توانید آن را تا 256  گیگابایت افزایش دهید.

امنیت

حسگر اثرانگشت گوشی شیائومی پوکو اف 1 پشت گوشی قرار دارد که با قرار دادن انگشت خود روی آن می توانید قفل گوشی را باز کنید، همچنین حسگر اثر انگشت این گوشی از نظر سرعت و دقت در بین بهترین ها قرار دارد.

مشخصات فنی و قیمت روز گوشی شیائومی پوکو اف 1 ، 128 گیگابایت - poco f1
xiaomi poco f1

مشخصات فنی

صفحه نمایش:6.18 اینچی

نوع صفحه نمایش: IPS LCD

باتری: لیتیوم پلیمری 4000 میلی آمپری

حافظه داخلی : 64/128/256 گیگابایت

حافظه رم: 6/8 گیگابایت

تعداد سیم کارت: دو سیمکارت

دوربین عقب: 12+5 مگاپیکسلی

دوربین سلفی: 20 مگاپیکسلی

وزن: 108

ابعاد: 155.5×75.3×8.8 میلی متر

سیستم عامل : اندروید 8.1

رنگ ها: آبی، مشکی، قرمز

حسگرها: حسگر اثر انگشت در پشت گوشی، حسگر مجاورتی، ژیروسکوپ، شتاب سنج، قطب نما

فروشگاه تجارت ژاو وارکننده  انواع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه در سراسر ایران می باشد برای خرید گوشی شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *