گوشی شیائومی ردمی 8A یکی از گوشی های میان رده با قیمت مناسب می باشد که در همان ابتدا توانسته کاربران زیادی را مجذوب خود کند. در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات و قیمت گوشی شیائومی redmi 8a بپردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش

گوشی شیائومی ردمی 8A  دارای صفحه نمایش 6.22 اینچی از جنس ips لمسی خازنی با وضوح تصویر 720×1520 و تراکم پیکسلی ، 270 در هر اینچ است.صفحه نمایش این گوشی به اندازه کافی روشن و درخشان است و طیف وسیعی از رنگ ها را نمایش می دهد.نمایشگر شیائومی  ردمی 8a از جنس گوریلا گلس 5 می باشد که گوشی را از هر گونه خط و خش و آسیب حفظ می کند.

مشخصات فنی و قیمت گوشی xiaomi redmi 8A با نمایشگر 6.22 اینچی و باتری 5000 میلی آمپری لیتیوم پلیمری/گوشی موبایل شیائومی ردمی 8a
گوشی شیائومکی ردمی 8 آ

صفحه نمایش گوشی شیائومی ردمی 8A بدون حاشیه نیستند اما حاشیه ها به دلیل نازک بودن چندان قابل توجه نیستند و صفحه نمایش بزرگی را در اختیار کاربر قرار می دهند.

طراحی

گوشی شیائومی ردمی 8A در ابعاد 165.3×75.4×9.4 میلیمتر و وزن 188 گرم در بازار وجود دارد.جنس بدنه این گوشی از جنس شیشه و پلاستیک می باشد، و همچنین در برابر پاشش آب نیز مقاوم می باشد.

مشخصات فنی و قیمت گوشی xiaomi redmi 8A با نمایشگر 6.22 اینچی و باتری 5000 میلی آمپری لیتیوم پلیمری8a
XIAOMI REDMI 8A

دوربین فوق العاده

در قسمت پشت گوشی شاهد یک دوربین اصلی می باشیم که دارای طراحی و کیفیت بسیار عالی می باشد. این دوربین شامل یک سنسور 12 مگاپیکسلی  با دریچه دیافراگم 1.9 F دارای قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز می باشد. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی گوشی شیائومی redmi 8A همچنین از کیفیت خوبی نیز برخوردار است.

مشخصات فنی و قیمت گوشی xiaomi redmi 8A با نمایشگر 6.22 اینچی 8a
گوشی شیائومی ردمی 8A

دوربین سلفی این گوشی  به صورت infinity-u در بالای صفحه نمایش که عملکرد بسیار خوبی را داراست و می تواند نیازهای کاربر را رفع کند.

باتری

یکی دیگر از نقاط قوت گوشی شیائومی redmi 8A باتری 5000 میلی آمپری ، لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع 18 واتی است. شارژ کامل این گوشی حدود 80 دقیقه زمان می برد و در صورت استفاده متوسط از این گوشی می توانید تا 2-3 روز کامل  بدون استفاده از شارژ مجدد از آن استفاده کنید.همچنین این ویژگی باتری 5000 میلی آمپری با قابلیت شارژ 18 واتی یکی از محدود مزیت هایی است که در گوشی با این رنج قیمت دیده می شود.

مشخصات فنی و قیمت گوشی xiaomi redmi 8A با باتری 5000 میلی آمپری لیتیوم پلیمری
شیائومی 8آ

سیستم عامل و نرم افزار

در گوشی شیائومی ردمی 8A شاهد سیستم عامل اندروید 9 پای با تکیه بر رابط کاربری MIUI 10  که یکی از راحت ترین رابط های کاربری می باشد که استفاده از آن بسیار راحت می باشد.

سخت افزار

گوشی شیائومی redmi 8A ، دارای تراشه ی اسنپدراگون 439 است که این تراشه ی مرکزی از هشت هسته تشکیل شده است که شامل دو هسته cortex-a53 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و شش هسته cortex-a53 با فرکانس1.45 گیگاهرتز است و پردازنده ی گرافیکdreno505  است . پردازنده های این گوشی خیال شما را از بابت بازی های سنگین و کارهای روزمره راحت می کند و شما می توانید برنامه ها و نرم افزارهای متفاوت را بدون هیچگونه لگی اجرا کنید.

حافظه داخلی و حافظه رم

حافظه داخلی گوشی شیائومی redmi 8A دارای حافظه داخلی 32 گیگابایت و حافظه رم آن 2/3 گیگابایت است که با استفاده از یک کارت حافظه microSD می توانید آن را تا 512 گیگابایت افزایش دهید .

قیمت گوشی ردمی 8A

گوشی شیائومی ردمی 8a  از گوشی های میان رده شیائومی می باشد که باتوجه به طراحی و ساخت و باتری با دوام با قابلیت شارژ سریع 18 واتی که داردیک گوشی اقتصادی است که مخاطب های خاص خودش را داراست.پس اگر قصد خرید یک گوشی را دارید که دارای باتری قدرتمندی باشد تا بتواند بدون نیاز به شارژ مجدد مدت زیادی برای شما کار کند xiaomi redmi 8A می تواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد.

مشخصات فنی:

اندازه صفحه نمایش: 6.22 اینچ

نوع صفحه نمایش:ips lcd لمسی خازنی

وزن : 188 گرم

سیستم عامل: اندروید 9

باتری: 5000 میلی آمپری

نوع باتری: لیتیوم پلیمری

حافظه داخلی:  32 گیگابایت

حافظه رم: 3 و2 گیگابایت

دوربین عقب: 12 مگاپیکسل

دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی را باقیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *