مشخصات و قیمت گوشی شیائومی ردمی کا 20 : میان رده ای با قابلیت یک پرچمدار

گوشی شیائومی ردمی کا 20 ، یکی دیگر از گوشی های شیائومی است که دارای پوششی از جنس شیشه می باشد. قاب پشتی شیائومی دارای طراحی مواج زیبایی می باشد این طراحی را می توانید در نسخه آبی و قرمز گوشی مشاهده کنید. در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات و قیمت گوشی xiaomi redmi k20 بپردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش

گوشی شیائومی ردمی کا 20 دارای صفحه نمایش 6.39 اینچی fullHD+ با رزولوشن 1080×2340 پیکسل با تراکم پیکسلی 403 و روشنایی 600 نیت
صفحه نمایش شیائومی redmi k20

گوشی شیائومی ردمی کا 20 دارای صفحه نمایش 6.39 اینچی fullHD+ با رزولوشن 1080×2340 پیکسل با تراکم پیکسلی 403 و روشنایی 600 نیت ، از نوعAMOLOED   HDR که نسبت نمایشگز به بدنه حدود 91.9 درصد می باشد. صفحه نمایش گوشی از زاویه دید خوبی برخوردار است و با لایه گوریلاگلس 5 محافظت شده است.

طراحی

دمی کا 20 دارای طراحی منحصر به فرد و وزن 191 گرم و....
طراحی شیائومی redmi k20

اگر بدنبال خرید یک گوشی پرچمدار مقرون به صرفه با طراحی فوق العاده هستید شیائومی redmi K20 می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.ردمی کا 20 دارای طراحی منحصر به فرد و وزن 191 گرم است ، این گوشی سبک که شما به راحتی می توانید ساعت ها با آن کار کنید. اما فراموش نکنید که در کنار این طراحی زیبا ردمی کا 20 دارای مقاومت بیشتری است که یکی از مزیت های این گوشی به حساب می آید.می توان گفت که نوع طراحی و کیفیت مواد به کار رفته در گوشی شیائومی redmi k20 آن را تبدیل به یک گوشی بسیار عالی کرده است.

دوربین

در پنل پشتی گوشی شیائومی ردمی کا 20روی پنل پشتی گوشی واقع شده است که شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 1.75 f و دوربین دوم 8 مگاپیکسلی تله فوتو با دریچه ذیافراگم 2.4f و دوربین سوم 13 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 124.8  درجه می باشد.   

دوربین سلفی گوشی شیائومی ردمی کا 20 دوربین 20 مگاپیکسلی پاپ است که درصورت استفاده از دوربین سلفی از بالای گوشی بیرون می آید و دارای عملکرد بسیار خوبی می باشد.

گوشی موبایل گوشی شیائومی ردمی کا 20 ، قیمت خرید گوشی xiaomi redmi k20 ، فروش آنلاین و اینترنتی گوشی موبایل شیائومی ردمی کا 20
دوربین سلفی پاپ آپ

دوربین های این گوشی دارای قابلیت فوکوس خودکار و دریچه دیافراگم مناسب برای کنترل میزان نور است که جای هیچ نگرانی از بابت عکاسی در نور کم ندارد.

فیلمبرداری  با این مدل با کیفیت 1080p هم در دوربین اصلی و هم دوربین سلفی انجام می‌پذیرد که یک مزیت بزرگ به ویژه برای سلفی آن به شمار می‌رود و دلیل محکم دیگری که این گوشی مقرون به صرفه با این امکانات قطعاً ارزش خرید دارد.

باتری

در گوشی شیائومی ردمی کا 20 شاهد یک باتری 4000 میلی آمپری لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع 18 واتی است که مدت پخش 85 ساعت موسیقی و 18 ساعت وبگردی را به شما می دهد.امروزه بیشتر افراد به دنبال یک گوشی با کیفیت باقیمت مناسب هستند که گاها این غیر معقول به نظر می رسد ولی شیائومی با تولید گوشی های پرچمدار و مقرون به صرفه خود به همه کاربران امکان استفاده از کالای مقرون به صرفه و مرغوب را داده است.

نرم افزار

سیستم عامل شیائومی ردمی کا 20 اندروید 9 پای می باشد که با تکیه بر رابط کاربری 10  MIUI امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد.سرعت اجرای اپلیکیشن ها در گوشی بالا می باشد .

سخت افزار

وجود یک پردازنده یا چیپست خوب در یک گوشی اهمیت زیادی دارد و درهنگام خرید گوشی باید به مدل و ویژگی های آن توجه کنید.پردازنده به کار رفته در گوشی شیائومی redmi k20 ، اسنپدراگون 730 کوالکام می باشد که این پردازنده هشت هسته ای از دو هسته kryo 470 gold با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و شش هسته kryo 470 silver با فرکانس 1.8  گیگاهرتز تشکیل شده است. این پردازنده اسنپدراگون در کنار پردازنده گرافیکی adreno 618 تا حد زیادی نیازهای کاربر را برطرف می کند.

حافظه داخلی

از نظر حافظه داخلی این گوشی دارای حافظه داخلی 64/128/256 گیگابایت و حافظه رم 6/8 می باشد.

حسگر اثر انگشت

حسگراثر انگشت به کار رفته در گوشی شیائومی ردمی کا 20 دارای سرعت بالایی در باز شدن می باشد و در زیر نمایشگر قرار دارد
حسگراثر انگشت شیائومی redmi k20

حسگراثر انگشت به کار رفته در گوشی شیائومی ردمی کا 20 دارای سرعت بالایی در بازشدن می باشد، شیائومی  این حسگر اثر انگشت را مانند سایر گوشی های پرچم دار در زیر نمایشگر قرار داده است که شما با قرار دادن انگشت خود روی آن به راحتی می توانید قفل آن را بازکنید.


مشخصات فنی:

صفحه نمایش : 6.39 اینچی

نوع صفحه نمایش : amoled لمسی خازنی

باتری: 4000 میلی آمپری

نوع باتری: لیتیوم پلیمری ، غیر قابل تعویض

سیستم عامل: اندروید 9 پای

حافظه داخلی : 64/128/256 گیگابایت

حافظه رم: 6/8 گیگابایت

وزن: 191 گرم

دوربین عقب:  48+8+5مگاپیکسل

دوربین سلفی: 20 مگاپیکسلی پاپ آپ

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید. امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *