گوشی شیائومی black shark 3

گوشی های بلک شارک بهترین گوشی های گیمینگ هستند که با ورود به بازار طرفدارهای زیادی را به خود جذب کردند.بیشترین طرفداران این گوشی هوشمند گیمرهای موبایل هستند که این گوشی را خریداری می کنند. یکی از گوشی های بلک شارک Xiaomi Black Shark3  می باشد که توسط شیائومی در ماه مارس 2020 راه اندازی شد.

نمایشگر گوشی xiaomi black shark 3

گوشی شیائومی black shark 3 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچیAmoled لمسی خازنی با وضوح تصویر 2400×1080 و تراکم پیکسلی 395 در هر اینچ است و داشتن صفحه نمایش بزرگ در این گوشی باعث شده است که اگر شما ساعت ها با این گوشی هوشمند کار کنید و یا بازی، هیچگونه احساس خستگی نکنید.گوشی شیائومی بلک شارک دارای میزان روشنایی 500 نیت می باشد که باعث می شود حتی در نور مستقیم آفتاب نیز بتوانید به راحتی بازی کنید.

گوشی شیائومی black shark 3 ، قدرتمندترین گوشی گیمینگ ارزان در بین سایر برندها، دارای ویژگی سخت افزار قدرتمند و باتری با قابلیت 65 واتی و...
نمایشگر گوشی xiaomi black shark 3

طراحی

گوشی شیائومی black shark 3 دارای ابعاد 168.7×77.3×10.1 میلی متر و وزن 222 گرم است و قاب پشتی و فریم دوراین گوشی از جنس آلومینوم است که باعث مقاومت بیشتردر این گوشی شده است. قاب جلوی گوشی xiaomi black shark 3 از جنس شیشه می باشد که باعث خوش دست شدن این گوشی فوق العاده شده است پس اگر به دنبال یک گوشی زیبا هستید و طراحی و ظاهر گوشی از اهمیت زیادی برای شما برخوردار است ، شیائومی black shark 3 می تواند شما را تحت تاثیر قرار دهد.

در واقع طراحی این گوشی به گونه ای است که حس گیمینگ و هیجان را به کاربر منتقل می کند. در قاب پشتی این گوشی شاهد یک ماژول مثلثی شکل می باشیم که دوربین های این گوشی را در بر می گیرد و یک مثلث دیگر نیز دقیق پایین مثلث اول قرار دارد و لوگوی بلک شارک در آن واقع شده است.پنل عقب گوشی با نورهای LED تزئین شده است و هنگامی که شما حالت اختصاصی کوسه فضایی را برای عملکرد بهینه بازی فعال می کنید کوسه ای بزرگ بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود.این گوشی را می توانید در سه رنگ مشکی و خاکستری و نقره ای خریداری نمایید.

بررسی تخصصی گوشی شیائومی black shark 3+ قیمت مناسب
black shark 3

باتری با دوام  

گوشی شیائومی black shark 3 دارای باتری فوق العاده قدرتمند لیتیوم پلیمری4720 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع quick charge 30w است که می توانید در حداقل ترین زمان ممکن گوشی خود را شارژ کنید.با توجه به طول عمر بسیار خوبی که دارد می توانید تمامی کارهای روز مره خود را با این باتری انجام دهید و این باتری یک روزکامل می تواند بدون شارژ مجدد مورد استفاده قرار بگیرد و برای شارژ کردن آن اصلا نگران نباشید زیرا در حدود 15 دقیقه می تواند گوشی را تا 50 درصد و در 38 دقیقه گوشی شما 100% شارژ می شود.

دوربین

گوشی شیائومی بلک شارک 3 با توجه به این فوکوس خود را روی سخت افزار و صفحه نمایش و باتری با کیفیت که برای گیمینگ ها مورد توجه قرار دارند گذاشته است، همچنین دارای دوربین 3 گانه در قاب پشتی می باشد و سنسور های آن به ترتیب شامل، دوربین اصلی با سنسور64 مگاپیکسلی از نوع عریض با دریچه دیافراگم 1.8/f و دارای قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص عمق می باشد. دوربین دوم با سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض با دریچه دیافراگم 2.3/f می باشد و دوربین سوم نیز دارای سنسور 5 مگاپیکسلی سنجش عمق با دریچه دیافراگم 2.2 f که جزئیات بیشتری را وارد عکس هایتان می کند. دوربین های این گوشی می توانند عکس های روزمره شما را با کیفیتی عالی برای شما به ثبت برسانند و نیاز شما را برطرف کنند.

گوشی شیائومی black shark 3 دارای سیستم عامل اندروید 10 می باشد پردازنده های به کار رفته در گوشی black shark 3  تراشه اسنپدراگون 865 با فناوری 7 نانومتری
دوربین شیائومی black shark 3

دوربین سلفی به کار رفته در این گوشی با سنسور 20 مگاپیکسلی خود می تواند عکس های سلفی جذاب و با کیفیت را برای شما ثبت کنند.

نرم افزارو سخت افزار  

گوشی شیائومی black shark 3 دارای سیستم عامل اندروید 10 می باشد پردازنده های به کار رفته در گوشی black shark 3  تراشه اسنپدراگون 865 با فناوری 7 نانومتری طراحی شده است.پردازنده مرکزی 8 هسته ای به کار رفته دراین گوشی شامل یک هسته kryo585 با فرکانس 2.84 گیگاهرتز و سه هسته kryo 585 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهارkryo 585 با فرکانس 1.80 گیگاهرتزاست و پردازنده های قوی این گوشی به گونه ای ساخته شده اند که در این محصول جابه جایی میان نرم افزارها بدون هیچگونه تاخیری صورت می گیرد.همچنین وجود پردازنده گرافیکی adreno 650 باعث می شود بتوانید بازی های مختلف را با کیفیت بیشتر اجرا کنید و از آن لذت ببرید.همچنین وجود سیستم خنک کننده مایع نسل چهارم در این گوشی باعث گیمرها بتوانند ساعت ها بدون نگرانی از گرم شدن گوشی با خیالی آسوده به بازی بپردازند.

قیمت روز گوشی شیائومی black shark 3
بلک شارک 3

با توجه به امتیاز بالایی که بچمارک آنتونو به شیائومی black shark 3 اختصاص داده است ، می توان لقب قدرتمندترین گوشی گیمینگ ارزان را به آن داد.

امنیت

وجود حسگر اثر انگشت و حسگر تشخیص چهره در گوشی هوشمند شیائومی بلک شارک 3 باعث شده است که شما بتوانید به آسانی و مطابق سلیقه خود یکی از آن ها را برای حفظ داده های گوشی خود استفاده کنید. حسگر اثر انگشت این گوشی در پشت آن قرار دارد و شما می توانید با قرار دادن انگشت خود روی آن قفل گوشی را به راحتی باز کنید.قابلیت حسگر تشخیص چهره این گوشی هم عملکرد قابل قبولی دارد و شما برای بازکردن قفل گوشی خود باید گوشی را مقابل صورت خود قرار دهید تا سنسورهای تشخیص چهره ، چهره شما را شناسایی کنند که باعث بالا رفتن امنیت گوشی شما می شود.همچنین باید گفت که حسگراثر انگشت این گوشی دارای عملکرد سریع و دقیق می باشد.

 گوشی xiaomi black shark 3 در دو نسخه 128/256 گیگابایت
قدرتمندترین گوشی گیمینگ

حافظه داخلی و حافظه رم

حافظه داخلی برای گوشی شیائومی بلک شارک 3 در دو نسخه 128/256 گیگابایت در نظر گرفته شده است. نسخه ی 128 گیگابایتی آن دارای حافظه رم 8 گیگابایتی و نسخه ی 256 گیگابایتی آن دارای حافظه رم 12 گیگابایتی می باشد.

قیمت گوشی شیائومی black shark 3

خرید گوشی شیائومی black shark 3 با توجه به مشخصات و قابلیت هایی که دارد می تواند پیشنهاد بسیار مناسبی برای گیمرها باشد. قابلیت هایی همچون وجود باتری با دوام با قابلیت شارژ سریع و همچنین سخت افزار قدرتمند از ویژگی های مهمی می باشد که برای یک گیمر در اولویت قرار دارد.

مشخصات فنی گوشی شیائومی black shark 3
مشخصات کلی شیائومی black shark 3

مشخصات فنی گوشی شیائومی بلک شارک 3

صفحه نمایش :6.67 اینچی

نوع صفحه نمایش : لمسی خازنی

باتری: 4720 میلی آمپری

نوع باتری : لیتیوم پلیمری

وزن : 253 گرم

حافظه رم: 8/12 گیگابایت

حافظه داخلی: 128/256 گیگابایت

دوربین عقب: 64، 13 ، 5 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 20 مگاپیکسل

حسگر: اثر انگشت روی صفحه نمایش، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت

فروشگاه اینترنتی ژاو  واردکننده رسمی انواع گوشی های شیائومی در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی به فروشگاه ژاو سر بزنید.

3 پاسخ

    1. من رحیمی لنجی هستم الان چند وقته یه کسایی مالمو دزدیدن منتظر شدم تا این گوشی از کشور چین وارد وبعداز دریافت آن وسفر به دستم برسد تا بعدا که سفر کردم بابیت کوین یا با ارز دیجیتالی برای سرمایه گذاری بیشتر آن کشور با یه ایده خیلی خوب به جای پول یه طرح خودرویی داده شود ولی من درکشور که هستم همچنان من نتظر این نوع گوشی من درحال حاظر از گوشی مادرم پیام میدم لطفا هرکی هستین طرح خودم دسته هرکی هست رو بخودم برگردونید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *