گوشی شیائومی mi a2

شیائومی در سال 2019 با فروش طوفانی که نسبت به سال های قبل داشت توانست سهم زیادی از بازار گوشی های میان رده و پرچم دار را از آن خود کند.در این فروش طوفانی مدل های میان رده شیائومی نقش مهمی داشتند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات و قیمت یکی از این مدل های میان رده شیائومی به نام mi a2 بپردازیم  در ادامه با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش

گوشی شیائومی مجهز به صفحه نمایش 5.99  اینچی از نوع ips لمسی خازنی با رزولوشن 1080×2160  پیکسل و تراکم پیکسلی آن در هر اینچ 403 پیکسل می باشد. xiaomi mi a2  دارای صفحه نمایش با نسبت 18:9 می باشد که برای یک گوشی میان رده با این قیمت اقتصادی که دارد یک ویژگی خوب محسوب می شود.

گوشی شیائومی mi a2 یکی از گوشی های میان رده شیائومی می باشد که دارای سخت افزار و دوربینی قدرتمند می باشد/ قیمت گوشی شیائومی mi a2 با ظرفیت 128 گیگابایت و...
گوشی شیائومی mi a2

طراحی

گوشی شیائومی mi a2 در بخش طراحی وسواس زیادی به خرج داده است.این گوشی هوشمند با ضخامت 7.6 میلی متری و منحنی صاف در لبه های فوق العاده باریک خود باعث می شود به راحتی بتواند در دست کاربر قرار بگیرد. همچنین داشتن وزن 166 گرمی و ابعاد و حجم خوب گوشی باعث شده است تا کنترل دکمه پاور و دکمه صدا به راحتی صورت بگیرد. گوشی xiaomi mi a2 را می توان در رنگ های مشکی، آبی، قرمز، طلایی، صورتی خریداری نمود.

گوشی شیائومی mi a2 از یک باتری 3010 میلی آمپری لیتیوم  پلیمری با قابلیت شارژ سریع 3 واتی استفاده کرده است
xiaomi mi a2

دوربین

این روزها گوشی های هوشمند در دست همه وجود دارد و چون در همه لحظه ها همراه ما هستند و می توانند لحظات ما را ثبت کنند پس به همین دلیل داشتن دوربین خوب و باکیفیت می تواند قبل از خرید یک گوشی مورد توجه قرار بگیرد و شیائومی mi a2 نیز دارای دوربین های با کیفیتی می باشد که می تواند نیاز هر کاربری را برطرف سازد. در قاب پشتی گوشی شیائومی می ای 2 از یک دوربین دوگانه استفاده شده است و به صورت عمودی در قسمت سمت چپ بالای پنل عقب قرار گرفته است .این دوربین دوگانه از یک دوربین 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 1.8 f و دوربین دوم 20 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 1.8 f دارای فوکوس خودکار با تشخیص فاز و بزرگ نمایی اپتیکال دوبرابری است.

در قاب پشتی گوشی شیائومی mi a2 یک دوربین دوگانه 20+12 مگاپیکسلی قرار گرفته شده است.
گوشی شیائومی mi a2

 دوربین سلفی گوشی شیائومی mi a2  دوربین 20 مگاپیکسلی است که دارای عملکرد نسبتا خوبی می باشد.

دوربین های این گوشی دارای قابلیت فوکوس خودکار و دریچه دیافراگم مناسب برای کنترل میزان نور است که جای هیچ نگرانی از بابت عکاسی در نور کم ندارد.

 دوربین سلفی گوشی شیائومی mi a2  دوربین 20 مگاپیکسلی است که دارای عملکرد نسبتا خوبی می باشد.
شیائومی می ای 2

فیلمبرداری  با این مدل با کیفیت 2160 p هم در دوربین اصلی و هم دوربین سلفی انجام می‌پذیرد که یک مزیت بزرگ به ویژه برای سلفی آن به شمار می‌رود و دلیل محکم دیگری که این گوشی مقرون به صرفه با این امکانات قطعاً ارزش خرید دارد.

باتری

گوشی شیائومی mi a2 از یک باتری 3010 میلی آمپری لیتیوم  پلیمری با قابلیت شارژ سریع 3 واتی استفاده کرده است که برای این میان رده با این امکانات و قیمت گزینه خوبی می باشد.

نرم افزار

سیستم عامل شیائومی mi a2 اندروید 8.1 می باشد که با تکیه بر رابط کاربری 9.5  MIUI امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد.سرعت اجرای اپلیکیشن ها در گوشی بالا می باشد.

سخت افزار

وجود یک پردازنده یا چیپست خوب در یک گوشی اهمیت زیادی دارد و درهنگام خرید گوشی باید به مدل و ویژگی های آن توجه کنید.پردازنده به کار رفته در گوشی شیائومی mi a2 ، اسنپدراگون 660 کوالکام می باشد که این پردازنده هشت هسته ای از چهارهسته kryo 260  با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و چهارهسته kryo 260  با فرکانس 1.8 گیگاهرتز تشکیل شده است. این پردازنده اسنپدراگون در کنار پردازنده گرافیکی adreno 512  تا حد زیادی نیازهای کاربر را برطرف می کند.

حافظه داخلی

از نظر حافظه داخلی این گوشی در سه نسخه با حافظه داخلی 32  گیگابایت و حافظه رم 4 گیگابایتی و نسخه دوم 64 گیگابایتی با حافظه رم 4 و نسخه سوم 128 گیگابایتی با حافظه رم 6 گیگابایتی وجود دارد.

حسگر اثر انگشت

حسگر اثر انگشت در گوشی شیائومی mi a2 در پشت گوشی قرار دارد که با قرار دادن انگشت می توانید قفل گوشی را به راحتی باز کنید ، این حسگر اثر انگشت دارای سرعت و دقت بالایی می باشد که کار با آن بسیار راحت و آسان می باشد.

گوشی شیائومی mi a2 یکی از گوشی های میان رده شیائومی می باشد که دارای سخت افزار و دوربینی قدرتمند می باشد/ قیمت گوشی شیائومی mi a2 با ظرفیت 128 گیگابایت و...
شیائومی می ای 2

مشخصات فنی:

صفحه نمایش : 5.99 اینچی

نوع صفحه نمایش : IPS لمسی خازنی

باتری: 3010 میلی آمپری

نوع باتری: لیتیوم پلیمری ، غیر قابل تعویض

سیستم عامل: اندروید 8.1

حافظه داخلی : 32/64/128 گیگابایت

حافظه رم: 4/6 گیگابایت

وزن: 166 گرم

دوربین عقب: 20+12مگاپیکسل

دوربین سلفی: 20 مگاپیکسلی

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *