مشخص شدن امتیاز DxO دوربین سلفی شیائومی می 11 اولترا

دگزومارک در حال کامل کردن تست و بررسی گوشی شیائومی mi 11 می باشد. این بار دگزومارک به سراغ تست دوربین سلفی ردمی 11 رفته است. در این مقاله به بررسی امتیاز DXO دوربین سلفی شیائومی ردمی 11 اولترا می پردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

گوشی شیائومی می 11 اولترا

گوشی شیائومی می 11 یک گوشی پرچمدار شیائومی می باشد که در بازارهای مختلف به فروش خوبی دست پیدا کرده است و با استقبال خوبی روبه رو شده است. وجود تراشه اسنپدراگون 888 به عنوان قلب تپنده در این گوشی عملکرد بسیار خوبی را برای شیائومی می 11 به ارمغان می آورد.

برای خرید عمده گوشی شیائومی اینجا کلیک کنید.

امتیاز DxO دوربین سلفی شیائومی می 11 اولترا  

به گفته ی دگزومارک برای امتیازدهی به شیائومی می 11 حدود 1.500 عکس و دو ساعت فیلم ثبت و بررسی شده است.

می 11 اولترا با امتیاز 143 در صدر رتبه بندی DXOMARK قرار گرفت

مشخص شدن امتیاز DxO دوربین سلفی شیائومی می 11 اولترا

ساعتی قبل رتبه ی DXO تغییر کرد و شیائومی می 11 اولترا موفق شده است که در صدر رتبه بندی دگزومارک قرار بگیرد. شیائومی می 11 اولترا با اخلاف 4 امتیازی توانست در بالای گوشی هواوی میت 40 پروپلاس قرار بگیرد. شیائومی می 11 اولترا مجموع امتیاز 143 را در دگزومارک کسب کرده است.

تیم دگزومارک تمام فرآیندهای آزمایش دوربین را در شیائومی می 11 اولترا انجام داده اند و در آخر برای هر بخش امتیازهی مدنظرشان را مطرح کرده اند.

امتیاز DXO دوربین سلفی شیائومی می 11 اولترا به صورت زیر می باشد:

می 11 اولترا در قسمت عکسبرداری امتیاز 148 ، قسمت بزرگ نمایی امتیاز 100 و قسمت فیلمبرداری امتیاز 117 را به دست آورده است.

گارانتی گوشی شیائومی

مشخصات دوربین شیائومی می 11 اولترا/ امتیاز DxO دوربین سلفی شیائومی می 11 اولترا

  1. دوربین اصلی: سنسور Quad-Bayer با رزلوشن ۵۰ مگاپیکسلی در اندازه 1/1.12 اینچی، اندازه پیکسل ها ۱.۴ میکرومتر، لنز معادل ۲۴ میلی متر با دیافراگم f/1.95، سیستم فوکس Dual Pixel Pro AF و OIS
  2. دوربین فوق عریض: سنسور ۴۸ مگاپیکسلی در اندازه ۱.۲ اینچی، اندازه پیکسل ها ۰.۸ میکرومتر، لنز با زاویه دید 128 درجه و دیافراگم f/2.2
  3. دوربین تله: سنسور ۴۸ مگاپیکسلی در اندازه ۱.۲ اینچی، اندازه پیکسل ها ۰.۸ میکرومتر، فاصله کانونی لنز معادل ۱۲۰ میلی متر با دیافراگم f/4.1، لرزشگیر اپتیکال تصویر یا OIS
  4. فلاش LED
  5. فیلم برداری: 8K یا 4320p با 24 فریم در ثانیه ، 4K یا 2160p با 30/60 فریم در ثانیه (2160p / 60 fps تست شده)
  6. سنسور دمای رنگ چند طیفی
  7. سنسور ToF

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش عمده گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *