معرفی گوشی های جدید شیائومی سری mi x – تجارت ژاو

شرکت شیائومی می خواهد در رویدادی، گوشی های جدید سری mi x را معرفی کند.گوشی های شیائومی mi 11 x و mi 11 x pro از سری گوشی های mi x که در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات آن ها بپردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

گوشی های جدید شیائومی سری mi x

گوشی های شیائومی mi 11 x  و MI 11 X PRO از گوشی های سری mi x می باشند که از نظر طراحی بسیار شبیه ردمی کا 40  و ردمی کا 40 پرو می باشند.

مشخصات گوشی های جدید شیائومی mi 11 x pro

مشخصات گوشی های جدید شیائومی mi 11 x pro

گوشی شیائومی mi 11 x pro دارای صفحه نمایش 120 هرتزی، دوربین 108 مگاپیکسلی و شارژر 33 واتی می باشد.پردازنده های به کار رفته در گوشی می 11 ایکس پرو اسنپدراگون 888 است و نمایشگری super amoled که کیفیتی عالی را در اختیار کاربر قرار می دهد.این گوشی باتوجه به پردازنده های خوبی که دارد، در پخش بازی ها احتمالا دارای عملکرد بسیار مناسبی می باشد.

مشخصات گوشی های جدید شیائومی mi 11 x

گوشی شیائومی mi 11 x نیز دارای دوربینی سه گانه در قاب پشتی خود می باشد که شامل، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، حافظه رم 12 گیگابایتی، باتری 4250 میلی آمپری با شارژ سریع 33 واتی و صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 120 هرتز است که به بازار عرضه می شود.

ممعرفی گوشی های جدید شیائومی سری mi x ... گوشی هوشمند Mi ۱۱X Pro با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و شارژر 33 واتی و...

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش عمده گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

فروش عمده گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *