می میکس ۴ برای لذت نمایشگر تمام صفحه است، دوربین سلفی زیر نمایشگر

شیائومی با رونمایی از دوربین سلفی زیر نمایشگر می میکس ۴ باعث می شود کاربر بتواند تجربه لذت بخش تری از کار با یک گوشی تمام صفحه داشته باشد.در این مقاله به بررسی می میکس ۴ برای لذت نمایشگر تمام صفحه است میپردازیم پس این مقاله از ژاو را از دست ندهید.

شیائومی: می میکس ۴ برای لذت نمایشگر تمام‌صفحه است، نه عکاسی سلفی

شیائومی: می میکس ۴ برای لذت نمایشگر تمام‌صفحه است، نه عکاسی سلفی

شیائومی به تازگی گوشی جدید خوذ را به نام می میکس 4 با فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر رونمایی کرده است ، این گوشی دارای صفحه نمایشی یک پارچه و جذاب می باشد که تماشای فیلم و بازی را برای کاربر لذت بخش تر می کند. اما نمی توان خیلی انتظار داشت که دوربین های سلفی زیر نمایشگر از لحاظ کیفیت عملکرد خوبی را دارا باشند.

دوربین سلفی زیر نمایشگر در شیائومی می میکس ۴

برای خرید عمده گوشی شیائومی از تجارت ژاو کلیک کنید.

دوربین سلفی زیر نمایشگر در شیائومی می میکس ۴

نایب رئیس شیائومی ویلیام لو اعتقاد دارد که دوربین سلفی زیر نمایشگر برای به ارمغان آوردن نمایشگر تمام صفحه و لذت نمایشگر تمام صفحه برای کاربر می باشد و کیفیت دوربین سلفی آن چنان که شما انتظار داشته باشید هم بالا نیست وفقط برای اینکه شیائومی بتواند درصد نسبت صفحه به بدنه را افزایش دهد از این فناوری استفاده کرده است.

همچنین به گفته ی لو اگر قرار بود آن بخش از صفحه که دوربین سلفی زیر آن قرار گرفته است را خیلی مشخص کنند (دوربین سلفی مشخص‌تر باشد) بهتر بود از همان طراحی دوربین سلفی حفره‌ای استفاده می‌شد و خوب طبیعتا شرکت چینی می‌خواست چنین اتفاقی رخ دهد و به همین خاطر تصمیم گرفت تا جایی که امکان دارد از مشخص بودن دوربین سلفی زیر نمایشگر بکاهد.

شیائومی Mi Mix 4 با دوربین سلفی زیر نمایشگر

فروش عمده گوشی شیائومی با گارانتی 18 ماهه

شیائومی Mi Mix 4 با دوربین سلفی زیر نمایشگر

البته شیائومی در تلاش است تا جایی که امکان دارد فناوری دوربین زیر نمایشگر را در گوشی می میکس ۴ بهبود ببخشد و یک دوربین با عملکرد قابل قبول را به کاربران خود ارائه دهد.

گارانتی گوشی شیائومی

گوشی های شیائومی

تجارت ژاو

تجارت ژاو به عنوان یکی از شرکت های فروش عمده گوشی با گارانتی می باشد.تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای شما عزیزان مفید واقع گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *