گوشی شیائومی می میکس 4 با قدرتمندترین شارژر (Mi MIX 4)

شیائومی قصد دارد گوشی می میکس 4 را با قدرتمند ترین شارژر که این سیستم شارژ چه درزمینه شارژ بی سیم و چه در زمینه شارژ سیمی دارای عملکردی فوق العاده قدرتمند می باشد.در ادامه به بررسی در مورد می میکس 4 با قدرتمندترین شارژر می پردازیم، پس این مقاله از ژاو را از دست ندهید.

گوشی شیائومی Mi MIX 4 با شارژر قدرتمند سریع 200 وات

گوشی جدید Xiaomi Mi MIX 4 اخیراً گواهینامه Chinese network را دریافت کرده است. اما نکته جالب توجه در این گزارش آن است که ادعا می‌شود که این گوشی جدید با یک سیستم شارژ سریع پشتیبانی می‌شود که می‌تواند «تمام رکورد‌های موجود را بشکند». این بدان معناست که گوشی Mi MIX 4 از سریع‌ترین و قدرتمندترین سیستم شارژ تاریخ برخوردار خواهد بود که این موضوع می‌تواند این گوشی پرچمدار را به یک محصول کاملاً خاص بدل سازد.

گوشی شیائومی می میکس 4 با قدرتمندترین شارژر (Mi MIX 4)

گوشی شیائومی می میکس 4 با قدرتمندترین شارژر

گوشی شیائومی می میکس 4 یکی از بزرگترین چالش های شیائومی می باشد زیرا از جدیدترین فناوری شیائومی استفاده کرده است. از دیگر فناوری هایی که درساخت این گوشی قرار داده خواهد شد، صفحه نمایش آبشاری ، دوربین پاپ آپ، شارژر قدرتمند 200 واتی ، شارژ از راه دور و.. می باشد که یک گوشی فوق العاده و جذاب را به ارمغان می آورد.

گوشی شیائومی Mi MIX 4 با شارژر قدرتمند سریع 200 وات

فروشگاه تجارت ژاو

فروشگاه تجارت ژاو با هدف ارائه ی کالاهای اصل برند با کیفیت شیائومی با در نظر گرفتن قیمت مقرون به صرفه و واقعی آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده  قیمت عمده گوشی های شیائومی به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی ارزان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *