نرم افزارهای گوشی شیائومی

همانطور که می دانید شیائومی رابط کاربری اختصاصی خود از اندروید را با نام MIUI توسعه می دهد، شیائومی معمولا گوشی های خود را دو یا سه سال پشتیبانی نرم افزاری می کند و آپدیت های جدیدی را برای کاربران خود ارائه می دهد.در این مقاله در مورد نرم افزارهای گوشی شیائومی و آپدیت آن ها صحبت می کنیم با ژاو همراه باشید.

چرا گوشی های شیائومی خوب هستند ؟

گوشی های شیائومی تکنولوژِی هایی را در اختیار کاربرانش می گذارد که در برند های دیگر، با قیمت های بسیار بالاتر آن ها را خواهید دید.شیائومی در هر مدل کاربرانش را شگفت زده می کند. تکنولوژی شارژ سریع ، پردازنده های فوق سریع،نرم افزاری روان و سریع، حسگراثر انگشت و فیس لاک ، نمونه هایی از فناوری های به کار رفته در در تولیدات این برند است. همچنین ناگفته نماند که دوربین گوشی های شیائومی نیز کیفیت بالایی دارند.

نرم افزارهای گوشی شیائومی

شیائومی یکی از پرفروش ترین مارک های اسمارت فون در آسیا بوده است و گرچه تلفن های هوشمند آن از نظر آمار فروش عملکرد خوبی داشته اند ، مارک تلفن های هوشمند چینی همچنین به دلیل ارائه به روزرسانی های به موقع نرم افزار و همچنین پشتیبانی از حدود 4 تا 5 سال شناخته شده است.رابط کاربری گوشی های شیائومی بر پایه اندروید می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد، علت برتری این رابط کاربری را می توان در آپشن های مختلفی را که در اختیار کاربر قرار می دهد را بررسی کرد. ویژگی هایی نظیر dual apps – second space و… . اما مهمترین دلیل برتری نرم افزاری در گوشی های شیائومی را میتوان  در پشتیبانی  نرم افزاری این شرکت جستجو کرد ، اسمارت فون های کمپانی شیائومی معمولا تا سال ها بعد از عرضه آپدیت های رابط کاربر را دریافت میکنند که توسط کمتر شرکتی دیده میشود.

شیائومی برخلاف دیگر تولیدکنندگان چینی، توجه خاصی به بخش نرم‌افزار دارد و مدام در حال بروز رسانی نرم‌افزار محصولات خود است. در واقع شیائومی پس از فروش محصول نیز مخاطب خود را تنها نمی‌گذارد درست مانند شرکت‌های مطرح تولید کننده موبایل. به این ترتیب این کمپانی امکانات مشابه تولیدکنندگان بزرگ گوشی‌هوشمند را در اختیار مشتری قرار می‌دهد با این تفاوت که قیمت محصول نهایی آن به مراتب پایین‌تر از دیگران است. شاید این مهم‌ترین دلیل محبوبیت شیائومی و موفقیت آن باشد.

گوشی های شیائومی تا چند سال آپدیت نرم افزاری دریافت می کنند؟

گوشی های شیائومی حداکثر دو آپدیت بزرگ اندروید را دریافت می کنند،یعنی گوشی عرضه شده با اندروید 9 حداقل اندروید 10 و حداکثر اندروید 11 را دریافت می کند. اما شیائومی در گوشی های خود قابلیت های جدید را تا سالها از طریق آپدیت های رابط کاربری MIUI اضافه می کند.گوشی های شیائومی همچنین از پشتیبانی بسیار قوی برخوردار هستند. به طور مثال، آپدیت، شیائومی به بروزرسانی نرم افزارهای سیستم عامل خود بسیار اهمیت می دهد و به همین دلیل آپدیت های کاربردی آن لذت استفاده از این گوشی هوشمند را برای شما بیشتر می کنند.

تجارت ژاو عرضه کننده انواع گوشی های شیائومی با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه در سراسر ایران می باشد برای خرید گوشی موردنظر خود به فروشگاه ما سربزنید.

امیدواریم که این مقاله برای شما در مورد نرم افزاری های گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

7 پاسخ

  1. Thanks for your strategies. One thing really noticed is that often banks plus financial institutions know the dimensions and spending patterns of consumers plus understand that plenty of people max outside their cards around the trips. They correctly take advantage of this real fact and then start flooding a person’s inbox plus snail-mail box by using hundreds of no interest APR credit cards offers shortly when the holiday season closes. Knowing that when you are like 98% in the American general public, you’ll get at the one opportunity to consolidate financial debt and switch balances towards 0 rate credit cards. onnmlop https://headachemedi.com – best medication for tension headaches

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *