شیائومی می 11 با تغییراتی نسبت به مدل چینی

گوشی شیائومی می 11 که اولیت گوشی مجهز به اسنپدراگون 888 بود در اواخر سال 2020 در چین از آن رونمایی شد و مدتی بعد نسخه جهانی آن در بازار عرضه شد.گوشی جدید شیائومی می 11 اکنون به صورت رسمی در بازارهای جهان وجود دارد و علاقه مندان به این گوشی می توانند به راحتی آن را خریداری و استفاده نمایند.

تغییرات اندک شیائومی می 11 نسبت به مدل چینی خود

نسخه جهانی شیائومی می 11 تغییرات اندکی نسبت به نسخه جهانی آن که در چین عرضه شده است دارد. در این مقاله قصد داریم این تغییرات را مورد بررسی قرار دهیم با ژاو همراه باشید:

هنگامی که شیائومی می 11 به بازار چین عرضه شد به همراه یک شارژ 65 واتی رایگان بود که در صورت تمایل کاربر می تواند آن را دریافت کند اما درنسخه جهانی شیائومی می 11 شاهد یک شارژر 55 واتی خواهیم بود.

نسخه جهانی شیائومی می 11 با تغییراتی جزئی نسبت به مدل چینی روانه بازار شد
شیائومی می 11

برجسته ترین تغییرات نسخه جهانی نسبت به نسخه چینی

برجسته ترین تغییرات نسخه جهانی نسبت به نسخه چینی عرضهmi 11  با حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایت است. همچنین علاوه براین شیائومی در نسخه جهانی دارای سنسور اثرانگشت با قابلیت ثبت ضربان قلب است که البته شیائومی برای رونمایی نسخه چینی آن در مورد این قابلیت سخنی نگفت.

 دوربین

در بخش دوربین گوشی شیائومی می 11 هم در نسخه جهانی و هم در نسخه چینی خود هیچ گونه تفاوتی باهم ندارند و کاملا مشابه هستند . هر دو دارای 3 لنز با قابلیت های مختلف است که به ترتیب شامل دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 1.9f و دوربین دوم 13 مگاپیکسلی فوق عریض با دریچه دیافراگم 2.4 f و دوربین سوم 5 مگاپیکسلی ماکروبا دریچه دیافراگم 2.4 f است و همچنین دوربین سلفی در هر دو نسخه یک دوربین 20 مگاپیکسلی است که دارای کیفیت بسیارخوبی می باشد.

نسخه جهانی شیائومی می 11 وارد بازار شد، شارژر 55 واتی تعبیه شده درون جعبه آن به بازارهای جهانی می رود. برجسته ترین تغییرات  نسبت به مدل چینی
xiaomi mi 11

باتری

باتری شیائومی mi 11 در هر دو نسخه آن یک باتری 4600 میلی آمپری وجود دارد که دارای قابلیت شارژ بی سیم 50 واتی است.

نمایشگر

از نظر نمایشگر هر دو نسخه جهانی و چینی این گوشی دارای طراحی نازک و سبک هستند و یک گوشی نازک و خوش دست را به وجود آورده اند در این نوع طراحی لبه ها به سمت داخل خم شده اند و وزن گوشی به صورت کاملا یکسان در کف دست کاربر توزیع می شودو کاربر راحت می تواند آن را ساعت ها در دست بگیرد بدون آن که خسته شود. شیائومی می 11 دارای ابعاد 162.5×74.8×9  میلی متر و وزن 194 گرم  و صفحه نمایش 6.81 اینچی amoled است محتوای بصری را با نرخ تازه سازی 120 هرتز نمایش می دهد ، قاب پشت و جلوی گوشی از جنس شیشه با لایه گوریلاگلس 5 است و دارای یک طراحی کاملا آینده نگرانه می باشد.

سخت افزار

مهم ترین وجه تشابه بین دو نسخه چینی و غیر چینی شیائومی می 11 وجود پردازنده اسنپدراگون 888 است که ن تنها دارای سرعت و دقت و عملکرد بی نظیر نسبت به پردازنده های موجود در بازار است بلکه مصرف انرزی پایین تری دارد و دارای قابلیت بالا در پردازش تصویرها نیز می باشد.

حافظه داخلی و حافظه رم

شیائومی می 11 این گوشی پرچمدار در نسخه جهانی خود بر خلاف نسخه چینی حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی را ندارد.

در آخر

شرکت تجارت ژاو واردکننده انوع گوشی های باکیفیت و ارزان قیمت شیائومی درسراسر ایران است. برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد، در صورت هر گونه سوال آن را کامنت کنید ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما می باشند.

3 پاسخ

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *