نقد و بررسی گوشی شیائومی Mi CC9: یک گوشی با دوربین خوب

گوشی شیائومی Mi CC9 از گوشی های جدید شیائومی می باشد که به تازگی به بازار عرضه شده است که دارای قابلیت های جذابی برای کاربران می باشد. در ادامه به بررسی گوشی شیائومی Mi CC9 می پردازیم با ژاو همراه باشید.

طراحی شیائومی Mi CC9

قطعا اولین نکته‌ای با در دست گرفتن این گوشی متوجه می‌شوید، ظاهر براق و جذاب Mi CC9 است که کاملا با سلیقه طرفدارانی که برای آن در نظر گرفته شده، هماهنگی دارد. در نمای روبه‌رویی با یک نمایشگر بزرگ به اندازه ۶.۳۹ اینچ مواجه می‌شویم که دارای یک ناچ با طراحی الهام گرفته شده از قطره اشک است که دوربین سلفی این گوشی را حمل می‌کند. با چنین ظاهری، قطعا احساس می‌کنید یک گوشی پرچمدار زیبا را در دست گرفته‌اید. ابعاد این گوشی ۱۵۶.۸ میلی‌متر طول، ۷۴.۵ میلی‌متر عرض و ۸.۷ میلی‌متر قطر است که روی هم ۱۷۹ گرم وزن به آن می‌دهد و باعث می‌شود ما Mi CC9 را به عنوان یکی از خوش دست‌‌ترین گوشی‌هایی که تجربه کردیم، بشناسیم. لبه‌های این گوشی که کمی حالت خمیدگی پیدا کرده است، به خوش دست بودن آن کمک بیشتری کرده است.

نقد و بررسی گوشی شیائومی Mi CC9: یک گوشی با دوربین خوب

برای خرید عمده گوشی شیائومی از تجارت ژاو کلیک کنید.

نمایشگر گوشی شیائومی mi cc9

گوشی  شیائومی mi cc9 دارای صفحه نمایش 6.39 اینچی از نوع super amoled لمسی خازنی، با وضوح تصویر1080×2340 و تراکم پیکسلی 403 در هر اینچ می باشد. صفحه نمایش این گوشی به گونه ای است که بیش از 85.8% از پنل جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. نمایشگر Mi CC9 قابلیت پشتیبانی از HDR دارد و در نهایت روشنایی خود نیز می‌تواند ۴۰۳ نیت روشنایی تولید کند. از نظر استحکام نیز دقیقا مثل بدنه پشتی، نمایشگر این گوشی هم توسط Gorilla Glass 5 پوشش داده شده است.

بررسی گوشی شیائومی Mi CC9

سخت افزار و عملکرد گوشی شیائومی Mi CC9

سیستم عامل مورد استفاده در Mi C99 اندروید Pie 9.0 است که با رابط کاربری MIUI 10 شرکت شیائومی ترکیب شده است. از نظر پردازنده این گوشی دارای چیپست Snapdragon 710 از سری SDM710 شرکت Qualcomm است و یک پردازنده ۸ هسته‌ای در آن به کار برده شده است که شامل دو پردازنده Kyro 360 Gold با توان ۲.۲ GHz و همینطور شش Kyro 360 Silver با قدرت ۱.۷ GHz است که از تکنولوژی پردازشی ۱۰ نانومتری بهره‌ می‌برند. علاوه بر این، یک پردازنده Adreno 616 برای پردازش فعالیت‌های گرافیکی در نظر گرفته شده است.

بررسی گوشی شیائومی Mi CC9 از نظر باتری

باتری به کار رفته در گوشی شیائومی Mi CC9 ، یک باتری لیتیوم پلیمری4030 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 18 واتی است، اگر شما به صورت معمولی از گوشی استفاده کنید تا 2 روز می تواند جوابگوی شما باشد ، چنانچه بدون وقفه گوشیتان را چک می کنید به شبکه های اجتماعی سر میزنید و.. تا 14 ساعت می تواند شما را از زدن به شارژ مجدد بی نیاز کند.

دوربین های گوشی شیائومی می سی سی 9

دوربین های گوشی شیائومی می سی سی 9

دوربین اصلی گوشی شیائومی Mi CC9 از سه لنز 48 و 8 و 2 مگاپیکسل تشکیل شده است که می توانید با 960 فریم بر ثانیه در فیلمبرداری 720 و 120 فریم برثانیه در فیلمبرداری با کیفیت 1080p به ثبت ویدئو بپردازد. همچنین دوربین سلفی از یک لنز 32 مگاپیکسل ساخت سامسونگ همراه با قابلیت تشخیص چهره استفاده می کند. تصاویر ثبت شده با دوربین Mi CC9 نشان می دهد که عملکرد این دوربین سه گانه در ثبت تصاویر در شب و نور کم نیز قابل قبول است.

فروش عمده گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

فروشگاه تجارت ژاو

فروشگاه تجارت ژاو با هدف ارائه ی کالاهای اصل برند با کیفیت شیائومی با در نظر گرفتن قیمت مقرون به صرفه و واقعی آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده  قیمت عمده گوشی های شیائومی به فروشگاه ژاو سربزنید.

از اعتماد شما سپاسگزاریم و همواره برای رضایت هرچه بیشتر شما در تلاشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *