نمایندگی عمده گوشی شیائومی کرمان +تهران

تجارت ژاو نمایندگی عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد، در ادامه با ژاو همراه باشید.

نمایندگی عمده گوشی شیائومی کرمان +تهران

 

همراه تجارت ژاو| واردکننده رسمی گوشی موبایل و تلفن همراه

شرکت تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان و نمایندگی عمده گوشی  موبایل در سطح کشور می باشد که تمامی محصولات خود را با گارانتی 18 ماهه در بازار عرضه می کند. هدف اصلی این شرکت خرید مطمئن به صورت عمده برای مشتریان عزیز می باشد.

فروش عمده گوشی شیائومی با گارانتی 18 ماهه

شرکت تجارت ژاو امید کرمان، واردکننده رسمی تلفن همراه و نمایندگی عمده گوشی با برندهایی نظیر شیاومی، سامسونگ، هواوی و نوکیا در کشور می باشد. این شرکت با سال ها تجربه در واردات و عرضه تلفن همراه و به همراه گروه خدمات و پشتیبانی با به کارگیری از تجهیزات و امکانات به روز ، آماده خدمت رسانی به همکاران و کاربران ایرانی می باشد.

 

این شرکت واردکننده رسمی تلفن همراه در کشور می باشد. هم اکنون با سال ها تجربه در واردات و عرضه تلفن همراه در کشور به همراه گروه خدمات و پشتیبانی مجرب با به کارگیری از تجهیزات و امکانات به روز ، آماده خدمت رسانی به همکاران و کاربران گرامی می باشیم.

فروش عمده گوشی شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی

گارانتی گوشی شیائومی

خرید گوشی شیائومی

 

 

محصولات این شرکت به همراه 18 ماه گارانتی طلایی و خدمات ویژه تجارت ژاو به بازار عرضه میگردند. امیدواریم با تلاش و کوشش فراوان عاملی برای رضایت کامل شما کاربران گرامی باشیم.فروشگاه تجارت ژاو دارای دو دفتر در جزیره قشم، بندر درگهان و کرمان، بلوار جمهوری می باشد.

نمایندگی عمده گوشی

فروشگاه تجارت ژاو

فروشگاه تجارت ژاو با هدف ارائه ی کالاهای اصل برند با کیفیت شیائومی با در نظر گرفتن قیمت مقرون به صرفه و واقعی آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده  قیمت عمده گوشی های شیائومی به فروشگاه ژاو سربزنید.

از اعتماد شما سپاسگزاریم و همواره برای رضایت هرچه بیشتر شما در تلاشیم.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *