پاسخ شیائومی به قفل شدن گوشی در کشورهای تحریم شده / دارندگان گوشی شیائومی نگران نباشند

بعد از این که گزارش هایی از قفل شدن گوشی شیائومی در کوبا و ایران و سوریه و کشورهای تحت تحریم منتشر شد، سخنگوی شیائومی این خبر را تکذیب کرد و گفت که این قفل شدن موقت گوشی ها در مناطق نام برده شده ، بازار خاصی را مورد هدف قرار نمی دهد و صرفا برای جلوگیری از قاچاق از طریق بازار خاکستری و حفظ امنیت کاربران می باشد.دراین مقاله از ژاو به بررسی رسمی این موضوع خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

تکذیب قفل شدن گوشی در کشورهای تحریم شده

برخی رسانه ها، این اقدام شیائومی برای قفل کردن گوشی هایش را به سیاست های آمریکا نسبت داده اند و اینطور عنوان کردند که واشنگتن به این شرکت چینی فشار آورده تا گوشی ها را در این کشورها و مناطق تحریم شده، قفل کند. سخنگوی شیائومی درباره این موضوع نیز پاسخ داد که این شرکت به صورت موقت، برخی از گوشی های هوشمند را قفل کرده تا از احتمال قاچاق که به امنیت کاربران و حقوق مصرف کنندگان آسیب می رساند، جلوگیری کند و درباره آن تحقیقاتی صورت دهد و اکنون که تحقیقات کامل شده، می تواند قفل دستگاه ها را باز کرد.این خبر رسما توسط کمپانی شیائومی تکذیب شد و کاربران نگران قفل شدن گوشی های شیائومی خود نباشند.

پاسخ شیائومی به قفل شدن گوشی در کشورهای تحریم شده / دارندگان گوشی شیائومی نگران نباشند

فروشگاه تجارت ژاو

فروشگاه تجارت ژاو با هدف ارائه ی کالاهای اصل برند با کیفیت شیائومی با در نظر گرفتن قیمت مقرون به صرفه و واقعی آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده  قیمت عمده گوشی های شیائومی به فروشگاه ژاو سربزنید.

از اعتماد شما سپاسگزاریم و همواره برای رضایت هرچه بیشتر شما در تلاشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *