پرچمدار بعدی شیائومی دارای دوربین ۵۰ و ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود

براساس گزارش ها پرچمدار نسل بعدی شیائومی اولین گوشی می باشد که به دو دوربین اصلی 200 و 50 مگاپیکسلی مجهز می باشد.در این مقاله به بررسی پرچمدار بعدی شیائومی دارای دوربین ۵۰ و ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود می پردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

پرچم‌ دار نسل بعدی شیائومی دارای دوربین ۵۰ و ۲۰۰ مگاپیکسلی

پرچم‌ دار نسل بعدی شیائومی دارای دوربین ۵۰ و ۲۰۰ مگاپیکسلی

انتظار می‌رود پرچمدار بعدی شیائومی که جانشین سری Mi 11 می‌شود و با نام شیائومی ۱۲ وارد بازار خواهد شد، به دو دوربین اصلی مجهز باشد که یکی از آن‌ها ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود. این اطلاعات توسط یک افشاگر چینی با نام کاربری Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است.

او در صحبت‌هایش گفته است که پرچمدار بعدی شیائومی به دو دوربین اصلی ۲۰۰ و ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

دوربین 200 مگاپیکسلی ایزوسل HP1

سامسونگ از اولین و جدیدترین دوربین 200 مگاپیکسلی موبایلی به اسم ISOCELL HP1 رونمایی کرد. به علاوه، سامسونگ اعلام کرده است که شروع به عرضه این سنسور برای سازنده‌های مختلف کرده است ولی هنوز مشخص نشده است چه تولید‌کننده‌هایی این سنسور را دریافت می‌کنند. حالا اما براساس گزارشی از Gizmochina، مشخص شده است که شیائومی یکی از همین شرکت‌ها است که این سنسور را دریافت و پرچمدار خود را به آن مجهز می‌کند.

پرچم‌ دار نسل بعدی شیائومی دارای دوربین ۵۰ و ۲۰۰ مگاپیکسلی

 

سامسونگ در کنار ایزوسل HP1 دوربین دیگری معرفی کرد که ایزوسل GN5 نام دارد و از رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است. با توجه به شایعات، امکان دارد دوربین ۵۰ مگاپیکسلی موجود در ماژول دوربین اصلی پرچم‌دار نسل بعدی شیائومی در واقع همان ایزوسل GN5 باشد. آنچه حسگرهای جدید سامسونگ را با مدل‌های پیشین متمایز می‌سازد فناوری‌هایی است که استفاده می‌کنند.

فروشگاه تجارت ژاو

فروشگاه تجارت ژاو با هدف ارائه ی کالاهای اصل برند با کیفیت شیائومی با در نظر گرفتن قیمت مقرون به صرفه و واقعی آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده  قیمت عمده گوشی های شیائومی به فروشگاه ژاو سربزنید.

از اعتماد شما سپاسگزاریم و همواره برای رضایت هرچه بیشتر شما در تلاشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *