گارانتی گوشی شیائومی نوت ۸ پرو / گارانتی 18 ماهه ردمی نوت 8 pro

گوشی شیائومی نوت 8 pro به عنوان اولین گوشی هوشمند با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی معرفی شد. این میان رده از سنسور 64 مگاپیکسلی ایزوسل برایت GW1 استفاده می کند که اواسط سال جاری معرفی شد. در ادامه به بررسی مشخصات و گارانتی گوشی شیائومی نوت ۸ پرو می پردازیم با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش شیائومی نوت ۸ پرو

گوشی شیائومی نوت 8 پرو دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی و وضوح تصویر 2340×1080 است.این گوشی همچنین صفحه نمایشی دارد که به اندازه کافی روشن و درخشان است و طیف وسیعی از رنگ ها را به نمایش می دهد.البته کیفیت صفحه نمایش آن زمانی مشخص می شود که این گوشی را در حالت تاریک قرار دهید. یعنی مثلا رنگ سیاه را به صورت خاکستری تیره نشان نمی دهد .صفحه نمایش شیائومی همچنین این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد که بتوانند رنگ ها را گرم تر یا سردتر کنند.

گارانتی گوشی شیائومی نوت ۸ پرو / گارانتی 18 ماهه ردمی نوت 8 pro
صفحه نمایش شیائومی نوت ۸ پرو

فروش عمده گوشی شیائومی

دوربین نوت 8 پرو/ گارانتی گوشی شیائومی نوت 8 پرو

شیائومی نوت 8 پرو دارای دوربین 4 گانه در پشت است. دوربین اصلی دارای سنسور 64 مگاپیکسلی است که می تواند با زاویه 79 درجه عکاسی کند.دوربین دوم این گوشی هوشمند دارای سنسور 8 مگاپیکسلی با زوایه عکاسی 120 درجه است. سنسور سوم آن 2 مگاپیکسلی است که برای عکاسی ماکرو مورد استفاده قرار می گیرد که می توانید عکس هایی را در فاصله نزدیک ثبت کنید.سنسور چهارم این گوشی هم 2 مگاپیکسلی است و برای عکاسی پرتر مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین گوشی دارای بزرگ نمایی و زوم دیجیتالی است که می توانید بزرگ نمایی تا دو برابر را در اختیار کاربران قرار دهید.دوربین های این گوشی عملکرد نسبتا خوبی دارند که باعث می شوند کاربران را تا حدودی راضی نگه دارند.

دوربین سلفی : دوربین سلفی این گوشی دارای سنسور 20 مگاپیکسلی است که در نور خورشید و جاهایی که نورزیاد است عکس های خوبی را برای شما ثبت می کند.

برای خرید عمده گوشی شیائومی اینجا کلیک کنید.

باتری بزرگ با قابلیت شارژ سریع

این گوشی شیائومی دارای باتری 4500 میلی آمپری است و می تواند یک روز و نیم دوام بیاورد.یکی از امتیازهای این گوشی شارژ 18 واتی است که باعث می شود بتوانیم باتری آن را به صورت سریع شارژ کنیم.اگر به صورت کلی بخواهیم بگوییم باتری این گوشی در سطح نسبتا عالی قرار دارد و می تواند عملکرد بسیارخوبی را برای کاربر داشته باشد.

گارانتی گوشی شیائومی نوت ۸ پرو / گارانتی 18 ماهه ردمی نوت 8 pro
باتری بزرگ با قابلیت شارژ سریع

گارانتی گوشی شیائومی نوت ۸ پرو

سیستم عامل

این گوشی دهمین نسخه رابط کاربری MIUI مبتنی بر اندروید 9 به کار رفته که در آینده نزدیک شیائومی به روز رسانی اندروید 10  و MIUI 11 را برای این گوشی منتشر خواهد کرد ، بنابراین تفاوت نرم افزاری زیادی میان این مدل با سایر گوشی های جدید شیائومی که به تازگی معرفی شده اند ، وجود ندارد. به طور کلی رابط کاربری این گوشی  امکانات خوبی دارد و می تواند انتظارات کاربران را تا حد زیادی برآورده کند.

گارانتی گوشی شیائومی نوت ۸ پرو- قیمت گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 8 پرو در ایران و فهرست فروشندگان ... 64گیگ حافظه + 6گیگ رم + گارانتی 18 ماهه و....

سخت افزار

پردازنده به کار رفته در گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو، مدیاتک هلیوم G90T می باشد. پردازنده مرکزی 8 هسته ای گوشی شامل 2 هسته cortex-a76 با فرکانس 2.05 گیگاهرتز و6  هستهcortex-a55  با فرکانس 1.8است.

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش عمده گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *