یکه‌ تازی شیائومی در بازار گوشی‌ اندرویدی ۵G

شرکت شیائومی با تولید گوشی هایی مقرون به صرفه با عملکرد مناسب در میان کاربران سراسر جهان با استقبال بالایی روبه رو شده است.شیائومی سالنه محصولات جابی را به بازار عرضه می کند و به برترین برند گوشی‌ اندرویدی ۵G در جهان تبدیل شده است.در این مقاله از ژاو به بررسی یکه‌ تازی شیائومی در بازار گوشی‌ اندرویدی ۵G می پردازیم پس با ما همراه باشید.

یکه‌ تازی شیائومی در بازار گوشی‌ اندرویدی G۵

گوشی‌ اندرویدی 5G

شیائومی یکی از برندهای مطرح و محبوب است که به عنوان برند شماره یک گوشی های هوشمند اندرویدی ۵G به شمار می رود. این برند در سه ماهه دوم سال توانست 25.7 درصد از سهم بازار گوشی های موبایل را در اختیار داشته باشد.بر اساس گزارش ها این شرکت حدود 24 میلیون گوشی‌ های اندرویدی 5G را در این سه ماهه در بازار به فروش رسانده است که بیشتر این گوشی ها از برندهای می و ردمی بوده اند.

برای خرید عمده گوشی های شیائومی از تجارت ژاو کلیک کنید.

شیائومی و بازار گوشی‌ اندرویدی ۵G

براساس گزارش ها مشخص شده است که عرضه گوشی های اندرویدی ۵G شیائومی کمک بسیار زیادی به پیشتازی این کمپانی در میان رقبای خود در بازار کرده است و فروش بیشتر را نسبت به سایر برندهای گوشی داشته باشد.

فروش گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

تجارت ژاو

تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *