گوشی مفهومی شیائومی با لبه های خمیده رونمایی شد!

شیائومی از یک گوشی مفهومی که نمایشگری با چهار لبه ی خمیده دارد رونمایی کرد.این گوشی شیائومی که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است دارای نمایشگری با لبه های خمیده است و هیچ گونه پورت درگاه یا دکمه ی فیزیکی در اطراف بدنه این گوشی دیده نمی شود.گوشی های دیگر شیائومی دارای خمیدگی در سمت راست و چپ صفحه نمایش بودند ولی این گوشی جدید مفهومی دارای خمیدگی در قسمت بالا و پایین گوشی نیز می باشد و به دلیل خمیدگی نمایشگر در چهار طرف هیچ گونه درگاهی در گوشی دیده نمی شود.در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات این گوشی جدید مفهمومی شیائومی بپردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

شیائومی به تازگی از یک گوشی جدید مفهومی با 4 لبه خمیده رونمایی کرده است. این گوشی مجهز به نمایشگر واترفال و ابشاری با 4 لبه ی خمیده می باشد
گوشی مفهومی شیائومی

هدف از تولید این گوشی جدید مفهومی شیائومی هموار کردن مسیر برای تولید گوشی هایی با طراحی یک پارچه و بدون درگاه می باشد.

نمایشگری با 4 لبه ی خمیده

در چهار گوشه ی این گوشی جدید مفهومی شیائومی با 4 لبه خمیده بریدگی هایی دیده می شود که در هنگام نمایش محتوا به رنگ مشکی قابل مشاهد هستند.یعنی در هنگام نمایش محتوا این چهار بریدگی اطراف صفحه نمایش قادر به نمایش محتوا نیستند و تمامی قسمت های بالایی و پایی نمایشگر محتوا را پخش می کنند.

نمونه مشابه این گوشی در سال 2019 با نام ویوو apex معرفی شد و دارای هیچ گونه پورت و درگاه و دکمه فیزیکی در اطراف گوشی بود اما تنها تفاوت آن با گوشی جدید مفهومی شیائومی مربوط به نمایشگر آن می باشد زیرا گوشی ویوو apex دارای نمایشگری خمیده در سمت راست و چپ بود اما این گوشی جدیدمفهومی شیائومی دارای خمیدگی در سمت بالا و پایین نیز می باشد.

شیائومی از یک گوشی مفهومی که نمایشگری با چهار لبه ی خمیده دارد رونمایی کرد
گوشی مفهومی شیائومی

طراحی مفهومی شیائومی با نمایشگر خمیده

گوشی جدید مفهومی شیائومی به گونه ای طراحی شده است که با توجه به نمایشگریکپارچه ای که دارد ، دیگر فضایی برای قرار دادن دوربین پاپ آپ در آن وجود ندارد و به احتمال زیاد ف گوشی جدید مفهومی شیائومی از دوربین زیر صفحه نمایش بهره خواهد برد.همچنین شارژ دستگاه به صورت بی سیم خواهد بود و ویژگی هایی همچون پشتیبانی از esim و حسگرهای لمسی حساس به فشار نیز در ساخت این گوشی استفاده می شود.

شیائومی ادعا کرده است که این صفحه نمایش واترفال و خمیده شیائومی نتیجه ی دستاوردهای بی شمار در زمینه خم کردن شیشه و فناوری چند لایه سازی است.

البته شیائومی در سال 2019 نیز یک گوشی به نام می میکس آلفا که آن نمایشگر پشت و جلوی گوشی را می پوشاند را معرفی کرد ولی آن فقط در حد یک ایده بود و ما هرگز این گوشی را در بازار ندیدیم امیدواریم با توجه به شایع شدن ومحبوبیت گوشی هایی با صفحه نمایش یکپارچه این گوشی جدید مفهومی شیائومی ساخته و روانه بازار شود.

شرکت تجارت ژاو واردکننده انوع گوشی های باکیفیت و ارزان قیمت شیائومی درسراسر ایران است. برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد، در صورت هر گونه سوال آن را کامنت کنید ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما می باشند.

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *