گوشی شیائومی ردمی نوت 10 با صفحه نمایش 120 هرتز/   redmi note 10

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 به یک صفحه نمایش 6.43 اینچی از جنس آمولد مجهز شده است که روشنایی آن می تواند به طور خودکار تا 1100 نیت برسد.در این مقاله به بررسی مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 10 با صفحه نمایش 120 هرتز می پردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

دوربین های فوق العاده ردمی نوت 10

در بخش دوربین ها، ردمی نوت 10 دارای یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ، یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک جفت دوربین 2 مگاپیکسلی که یکی از آن ها برای عکس های ماکرو و دیگری دارای سنسور سنجش عمق است.دوربین سلفی ردمی نوت 10 نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی با کیفیت عالی می باشد.

 سری ردمی نوت 10،صفحه نمایش6.43  اینچی AMOLED super با پشتیبانی از فریم ریت 120 هرتز و سرعت و...گوشی شیائومی ردمی نوت 10 با صفحه نمایش 120 هرتز
صفحه نمایش ردمی نوت 10

برای خرید عمده گوشی شیائومی اینجا کلیک کنید.

مشخصات کلی گوشی شیائومی ردمی نوت 10 با صفحه نمایش 120 هرتز

ردمی نوت 10 توسط پردازنده اسنپدراگون 678 با 4 گیگابایت رم یا 6 گیگابایت رم عرضه میشود ، و به باتری 5000 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 33 واتی و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز شده است.

شیائومی تایید می کند که گوشی های جدید سری ردمی نوت از صفحه نمایش 120 هرتزی استفاده می کنند و بالای صفحه نمایش، حفره ای برای دوربین سلفی وجود دارد.همچنین سطح روشنایی صفحه نمایش محصولات ردمی نوت را می توان به 1 نیت رساند تا کاربر بتواند تجربه ایده آلی هنگام استفاده از گوشی داشته باشیم.

 سری ردمی نوت 10،صفحه نمایش6.43  اینچی AMOLED super با پشتیبانی از فریم ریت 120 هرتز و سرعت و...گوشی شیائومی ردمی نوت 10 با صفحه نمایش 120 هرتز

فروش عمده گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

شیائومی در مورد گوشی شیائومی ردمی نوت 10 با صفحه نمایش 120 هرتز توضیح داده است که مدل های جدید سری ردمی نوت 10 از فناوری نرخ نوسازی شش ساعته استفاده می کند. این فناوری اجازه می دهد نرخ نوسازی صفحه نمایش با اپلیکیشن ها بازی ها و محتوای در حال نمایش تنظیم شود. وقتی در حال مشاهده‌ی محتوای ویدئویی باشید، نرخ فریم بین ۲۴ تا ۶۰ فریم بر ثانیه قرار می‌گیرد تا انرژی کمتری مصرف شود؛ اما در زمان اجرای بازی‌های اندروید، وب‌گردی یا موارد مشابه بین ۵۰ تا ۱۲۰ فریم بر ثانیه قرار می‌گیرد تا کاربر تجربه‌ای نرم و روان داشته باشد.

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش عمده گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

3 پاسخ

      1. سلام گوشی من تازه خریدم و گوسی داغ می‌کنه که دست آدم میسوزه فرستادم گارانتی میگه این گوشی ها همین طوری من برم‌۵,ماه کاره کنم یه گو شی بخرم الآنم گوشی خراب باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *