شرکت شیائومی گوشی های خود را با قیمتی مطلوب و کارایی شگفت انگیز نسبت به سایر گوشی های هوشمند وارد بازار می کند.پس اگر به دنبال یک گوشی خوب با امکاناتی قابل قبول هستید شیائومی می نوت 10 لایت را خریداری نمایید. شیائومی این گوشی را با ویژگی های جذاب و رقابتی وارد بازار کرده است و افراد زیادی را جذب خود کرده است در این مقاله به بررسی ویژگی ها و امکانات این گوشی می پردازیم با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش

گوشی شیائومی می نوت 10 لایت دارای صفحه نمایش 6.47 اینچی infinity-u از نوع آمولد،  با وضوح تصویر 2340×1080 پیکسل و تراکم پیکسلی 398 پیکسل در هر اینچ می باشد. در صفحه نمایش این گوشی از حاشیه ها صرف نظر شده است و نمایشگر آن حدود 87.8% از نمای جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است.

گوشی شیائومی می نوت 10 لایت دارای صفحه نمایش 6.47 اینچی infinity-u از نوع آمولد
شیائومی می نوت 10 لایت

طراحی گوشی شیائومی می نوت 10 پرو

شیائومی نوت 10 لایت در ابعاد 157.8×74.2×9.7 میلیمتری و وزن 208 گرم است. قاب پشت وجلوی گوشی از جنس شیش می باشد که با لایه محافظ گوریلاگلس 5 پوشانده شده است تا از هر نوع آسیب و خط و خش محافظت گردد. فریم دور گوشی نیز از جنس آلومینیوم می باشد که مقاومت گوشی را بیشتر کرده است. طراحی بینظیر و باریک بودن و داشتن لبه های گرد این گوشی ، آن را جز گوشی های خوش دست بازار قرار داده است و همچنین داشتن رنگ های بنفش، سفید، مشکی که می تواند نظر هر کاربری را به خود جلب کند.تنها چیزی که طراحی شیائومی mi note 10 lite را از می نوت 10 متفاوت می سازد چگونگی چیدمان دوربین های آن می باشد که در نسخه لایت دوربین ها به صورت منظم تری در قاب پشتی قرار گرفته اند.

شیائومی note 10 lite  دارای دوربین چهار گانه و دو فلش در قاب پشتی
xiaomi mi note 10 lite

دوربین های فوق العاده

شیائومی note 10 lite  دارای دوربین چهار گانه و دو فلش در قاب پشتی می باشد که سنسورهای دوربین آن به ترتیب شامل، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی واید که 26 میلی متر می باشد و دارای دریچه ی دیافراگم 1.9/f و قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز می باشد. دوربین دوم 8 مگاپیکسلی فوق عریض، تله فوتو با دریچه دیافراگم 2.2/ّf می باشد. دوربین سوم 2 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 2.4/f که برای ثبت عکس های ماکرو مناسب می باشد. دوربین چهارم 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 2.4/f که دارای سنسور تشخیص عمق می باشد که می تواند جزئیاتی بیشتری را در عکاسی در اختیار شما قرار دهد. دوربین های این گوشی بسیار با کیفیت هستند و ترکیب هرچهار لنز باهم می تواند عکس هایی با کیفیت بالا را برای کاربر به ثبت برساند.

گوشی شیائومی می نوت 10 لایت دارای دوربین 4 گانه  64، 8، 2، 5 مگاپیکسلی در قاب پشتی
دوربین شیائومی mi note 10 lite

از لحاظ فیلمبرداری نیز این گوشی بازهم دارای کیفیت خوبی می باشد و فیلم های ضبط شده بوسیله این گوشی دارای رزولوشن 1080p و سرعت 30 فریم بر ثانیه است.

گوشی شیائومی می نوت 10 لایت با ظرفیت 64 گیگابایتی و باتری 5260 میلی آمپری
دوربین سلفی شیائومی می نوت 10 لایت

دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی گوشی شیائومی نوت 10 لایت نیز دارای کیفیت خوبی می باشد. پس می توان گفت که دوربین های این گوشی جایی برای نگرانی ندارند و تصاویر ثبت شده به وسیله این گوشی کاربر را کاملا راضی نگه می دارد.

باتری

یکی دیگر از نقاط قوت گوشی شیائومی mi note 10 lite باتری 5260 میلی آمپری ، لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ 30 واتی است. شارژ کامل این گوشی حدود یک ساعت و 5 دقیقه زمان می برد و در صورت استفاده متوسط از این گوشی می توانید تا 2 روز بدون استفاده از شارژ مجدد از آن استفاده کنید که برای این گوشی که دارای صفحه نمایشی بزرگ می باشد بسیار مناسب و قابل قبول می باشد.

گوشی شیائومی mi note 10 lite دارای باتری 5260 میلی آمپری ، لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ 30 واتی
باتری 5260 میلی آمپری شیائومی mi note 10 lite

سیستم عامل و نرم افزار

گوشی شیائومی نوت mi note 10 Lite  دارای سیستم عامل اندروید 10 است که با تکیه بر رابط کاربری MIUI 11 به بازارعرضه شده است ، این رابط کاربری دارای امکانات فراوان است و تمام نیازهای کاربران را برطرف می کند و شما خیلی سریع و به راحتی می توانید با این گوشی کار کنید.

سخت افزار گوشی شیائومی می نوت 10 لایت

تراشه یا پردازنده به کار رفته در گوشی شیائومی می نوت 10لایت ، تراشه ی اسنپدراگون 730G است که این تراشه ی مرکزی از هشت هسته تشکیل شده است که شامل دو هسته kryo 470 gold با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و شش هسته kryo 470 silver با فرکانس 1.8 گیگاهرتز است و پردازنده ی گرافیکی adreno 618 استکه از کیفیت عالی برخوردار است . پردازنده های این گوشی خیال شما را از بابت بازی های سنگین راحت می کند و شما می توانید برنامه ها و نرم افزارهای متفاوت را بدون هیچگونه لگ اجرا کنید.

حافظه داخلی و حافظه رم

حافظه داخلی گوشی شیائومی می نوت 10 لایت 64/128 گیگابایت و حافظه رم آن 6/8 گیگابایت است که به راحتی می تواند نیازهای شما را برطرف کند.شما باتوجه به سلیقه خود می توانید یکی از دونسخه این گوشی را خریداری کنیم.

حسگراثر انگشت

حسگر اثر انگشت گوشی شیائومی می نوت 10 لایت در زیر نمایشگر آن قرار دارد که شما با قرار دادن انگشت خود روی نمایشگر می توانید قفل گوشی را به راحتی باز کنید.عملکرد حسگر اثر انگشت این گوشی بسیارسریع و دقیق می باشد و کار با آن بسیار راحت می باشد.

گوشی شیائومی می نوت 10 لایت یک میان رده بسیار عالی می باشد که با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد دارای قیمت مناسبی می باشد.
حسگراثر انگشت شیائومی می نوت 10 لایت

قیمت گوشی شیائومی می نوت 10 لایت

گوشی شیائومی mi note 10 lite یک میان رده بسیار عالی می باشد که با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد دارای قیمت مناسبی می باشد. سخت افزار این گوشی از پس کارهای روزمره شما بر می آید و حتی بازی های سنگین گرافیکی را نیز برای شما با کیفیتی مناسب به اجرا در می آورد، همچنین ظرفیت باتری مناسب و پشتیبانی از شارژ سریع از ویژگی های این گوشی هوشمند می باشد.که این ویژگی ها در کنار هم تجربه عالی را برای کاربر به ارمغان می آورند که باعث رضایت کامل کاربر می شود.

مشخصات فنی گوشی شیائومی می نوت 10 لایت

اندازه صفحه نمایش: 6.47 اینچ

نوع صفحه نمایش: آمولد لمسی خازنی

وزن : 208 گرم

سیستم عامل: اندروید 10

باتری: 5260 میلی آمپری

نوع باتری: لیتیوم پلیمری

تعداد سیم کارت: دو سیم کارت

حافظه داخلی: 64/128گیگابایت

حافظه رم: 6/8 گیگابایت

دوربین عقب: 64، 8، 2، 5 مگاپیکسل

دوربین سلفی: 16 مگاپیکسل

شرکت تجارت ژاو انوع گوشی های هوشمند شیائومی را با قیمتی مناسب و ارزان در سراسر کشور به فروش می رساند برای مشاهده به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *