اولین اطلاعات گوشی شیائومی می 11 لایت به بیرون درز کرد!

آخرین روزهای سال 2020 بود که شیائومی گوشی پرچمدار خود را با نام mi 11 وارد بازار کرد حالا بعد از گذشت چند مدت احتمالا دو عضو جدید به نام شیائومی می 11 لایت و شیائومی می 11 پرو به بازار عرضه می شوند.به احتمال زیاد شیائومی می 11 لایت دارای قیمتی مناسب تر و ارزان تر نسبت می 11 پرو می باشد.

ویژگی های لو رفته شیائومی MI 11 lite

براساس بررسی ها شیائومی mi 11 lite دارای صفحه نمایش oled و یک حفره برای دوربین سلفی میباشد و احتمالا پردازنده به کار رفته در آن اسنپدارگون 755G خواهد بود.ر کدام از این قابلیت ها جذاب هستند. اما مهم ترین آن ها چیپست SM7350 کوالکام است که هنوز معرفی نشده است اما تعدادی از افراد بر این باور هستند که این چیپست به یک پردازنده 5 نانومتری تولید می شود و به یک هسته ی پرقدرت cortex-a78 مجهز است و احتمالا تراشه اسنپدراگون 755G نام خواهد گرفت.

به احتمال زیاد شیائومی mi 11 lite حافظه رم 8 گیگابایتی خواهد داشت و باتری آن نیز یک باتری لیتیوم پلیمری 4300 میلی آمپری با قابلیت شارژ 65 واتی خواهد بود.

گوشی شیائومی می 11 لایت احتمالا با دوربین 64 مگاپیکسلی با زوم 5 برابری و تراشه ی اسنپدراگون 755G و نمایشگر OLED عرضه خواهد شد
شیائومی می 11 لایت

دوربین با زوم 5 برابر شیائومی می 11 لایت

از نظر دوربین شیائومی mi 11 lite دارای یک دوربین 64 مگاپیکسلی می باشد ، البته این دوربین در مقایسه با لنز 108 مگاپیکسلی شیائومی می 11 کمی ضعیف تر است اما با وجود یک لنز پریسکوپ با زوم 5 برابری که دارد یکی از نقاط قوت دوربین های این گوشی به حساب می آید که امکانات خوبی را در عکاسی در اختیار کاربر قرار می دهد.البته این را هم باید در نظر گرفت که دوربین های تله فوتو از سنسورهای گران تر بهره می برند که می تواند بر کیفیت این گوشی تاثیر به سزایی داشته باشد.

براساس بررسی ها شیائومی mi 11 lite  دارای صفحه نمایش oled و یک حفره برای دوربین سلفی میباشد و احتمالا پردازنده به کار رفته در آن اسنپدارگون 755G
دوربین با زوم 5 برابری شیائومی mi 11 lite

بزودی اطلاعات بیشتری در مورد گوشی شیائومی می 11 lite که یک گوشی اقتصادی با مشخصات کلیدی قابل توجه است عرضه خواهد شد.  

شرکت تجارت ژاو واردکننده انوع گوشی های باکیفیت و ارزان قیمت شیائومی درسراسر ایران است. برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد، در صورت هر گونه سوال آن را کامنت کنید ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما می باشند.

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *