گوشی شیائومی ردمی نوت 10 رونمایی شد

شیائومی بالاخره از گوشی های ردمی نوت (redmi note) رو نمایی کرد.سری شیائومی redmi note 10 در 4 مدل مختلف برای بازارهای جهانی معرفی شد.

شرکت های دیگربا تولید گوشی های هوشمند میان رده خود فروش بالایی را تجربه می کنند اما شیائومی از آن دسته شرکت هایی می باشد که نه تنها گوشی های میان رده آن بلکه پرچم داران آن نیز از لحاظ فروش رکورد خوبی را برای خود به جای می گذارند.

گوشی های پرچم دارسری ردمی note  با توجه به مشخصات فنی بسیار خوب و قیمت مناسبی که برای این سری گوشی ها در نظر گرفته شده است می توانند توجه کاربران را به خود جلب کنند.در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات این سری گوشی های redmi note 10 بپردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

گوشی های سری شیائومی redmi note 10 برای بازارهای جهانی رونمایی شدند/ گوشی شیائومی redmi note 10 pro بهترین گوشی در بین سه گوشی رونمایی شده به بازار و...
شیائومی ردمی نوت 10

مشخصات فنی گوشی شیائومی redmi note 10 ، redmi note 10 pro ، redmi note 10s ، redmi note 10 5G

مشخصات فنی گوشی شیائومی redmi note 10

گوشی شیائومی redmi note 10 مجهز به صفحه نمایش 6.43 اینچی از نوع Amoled  لمسی خازنی با رزولوشن 1080×2400 پیکسل و دوربین چهارگانه ای که سنسورهای آن به ترتیب دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی، دوربین سوم 2 مگاپیکسلی ماکرو ، و دوربین چهارم 2 مگاپیکسلی  تشخیص عمق که جزئیات بیشتری را وارد عکس می کند.همچنین این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپری لیتیوم پلیمیری با قابلیت شارژ سریع 33 واتی که 67 درصد را در 30 دقیقه شارژ می کند. وجود تراشه اسنپدراگون 678 باعث قدرت بالای این گوشی شده است و به راحتی می تواند از پس بازی های سنگین برآید.این گوشی دردونسخه با حافظه داخلی 64/128 گیگابایت و حافظه رم 4/6 گیگابایتی روانه بازار شده است.حسگر اثر انگشت این گوشی در کنار گوشی قرار دارد و به راحتی می توانید با آن کار کنید.

شیائومی بالاخره از گوشی های ردمی نوت (redmi note) رو نمایی کرد.سری شیائومی redmi note 10 در 4 مدل مختلف برای برای بازارهای جهانی معرفی شد.
XIAOMI REDMI NOTE 10

معرفی مشخصات گوشی شیائومی  redmi note 10 pro

گوشی شیائومی redmi note 10 pro مجهز به صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع ips لمسی خازنی با رزولوشن 1080×2400 پیکسل و دوربین سه گانه ای که سنسورهای آن به ترتیب دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی ، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی، دوربین سوم 5 مگاپیکسلی می باشد.همچنین این گوشی دارای باتری 4520 میلی آمپری لیتیوم پلیمیری با قابلیت شارژ سریع 33 واتی نیز می باشد.وجود تراشه اسنپدراگون 888 باعث قدرت بالای این گوشی شده است و به راحتی می تواند از پس بازی های سنگین برآید.در حال حاضر این تراشه یکی از قدرتمند ترین تراشه های موجود در بازار برای گوشی های موبایل است که تجربه عملکردی خوب را برای کاربر به ارمغان می آورد.

رو نمایی از گوشی شیائومی redmi note 10 در بازارهای جهانی و...
شیائومی نوت 10

معرفی مشخصات گوشی شیائومی redmi note 10s

گوشی شیائومی  redmi note 10s مجهز به صفحه نمایش6.43  اینچی از نوع amoled لمسی خازنی با رزولوشن 1080×2400 پیکسل و دوربین چهار گانه ای که سنسورهای آن به ترتیب دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی ، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی، دوربین سوم 2 مگاپیکسلی  ماکرو و دوربین چهارم یک دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق می باشد که جزئیات بیشتری را وارد عکس می کند. همچنین این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپری لیتیوم پلیمیری با قابلیت شارژ سریع 33 واتی نیز می باشد.وجود تراشه مدیا تک هلیو G95 باعث قدرت بالای این گوشی شده است و به راحتی می تواند از پس بازی های سنگین برآید.در حال حاضر این تراشه یکی از قدرتمند ترین تراشه های موجود در بازار برای گوشی های موبایل است که تجربه عملکردی خوب را برای کاربر به ارمغان می آورد.

معرفی مشخصات گوشی شیائومی redmi note 10 5G

گوشی شیائومی  redmi note 10 5G مجهز به صفحه نمایش6.67  اینچی از نوع amoled لمسی خازنی با رزولوشن 1080×2400 پیکسل و دوربین چهار گانه ای که سنسورهای آن به ترتیب دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی ، دوربین دوم 13 مگاپیکسلی، دوربین سوم 2 مگاپیکسلی  ماکرو و دوربین چهارم یک دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق می باشد که جزئیات بیشتری را وارد عکس می کند. همچنین این گوشی دارای باتری 4780 میلی آمپری لیتیوم پلیمیری با قابلیت شارژ سریع 30 واتی نیز می باشد.وجود تراشه اسنپدراگون 865 باعث قدرت بالای این گوشی شده است و به راحتی می تواند از پس بازی های سنگین برآید.در حال حاضر این تراشه یکی از قدرتمند ترین تراشه های موجود در بازار برای گوشی های موبایل است که تجربه عملکردی خوب را برای کاربر به ارمغان می آورد.

شیائومی بالاخره از گوشی های ردمی نوت (redmi note) رو نمایی کرد.سری موبایل xiaomi redmi note 10 در 4 مدل مختلف برای برای بازارهای جهانی معرفی شد
گوشی های سری note شیائومی

باتوجه به امکانات و قابلیت هایی که این سه گوشی دارا می باشند و همچنین در کنار آن قیمت مناسبی برای هر سه آن ها در نظر گرفته شده است.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *