مشخصات و قیمت گوشی شیائومی پوکو f2 پرو- xiaomi poco f2 pro

گوشی شیائومی poco f2 pro در سال 2020 وارد بازار شد و در ابتدای ورود خود کاربران زیادی را مجذوب خود کرد. این گوشی شیائومی با توجه به قیمت پایین نسبت به سایر رقبای پرچمدار خود از کیفیت و ساخت عالی برخوردار می باشد. در این مقاله به بررسی مشخصات و ویژگی های xiaomi پوکو اف 2 پرو می پردازیم با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش

صفحه نمایش گوشی شیائومی poco f2 pro یکی از نقاط قوت این گوشی می باشد. شیائومی پوکو اف 2 پرو دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع super amoled  لمسی خازنی، با وضوح تصویر (1080×2400) +full HD و تراکم پیکسلی 395  در هر اینچ می باشد. طراحی صفحه نمایش این گوشی به گونه ای است که بیش از 87.2% از پنل جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. همچنین این صفحه نمایش زاویه دید و میزان روشنایی بسیار خوبی را داراست، و رنگ های زنده و باطراوت صفحه نمایش نظر شما را به خود جلب می کنند.

بررسی تخصصی گوشی شیائومی poco f2 pro دو سیم کارته با حافظه داخلی 256/128 گیگابایتی و رم 6/8 گیگابایت
xiaomi poco f2 pro

طراحی

گوشی xiaomi poco f2 pro دارای ابعاد 163.3×75.4×8.9 میلی متر و وزن 218  گرم می باشد. قاب پشتی این گوشی دارای طراحی جدید و منحصر به فردی است و جنس آن از شیشه می باشد که و راحت تر در دست گرفته می شود و حس بسیار خوبی را به کاربر می دهد. جنس قاب جلوی و پشت گوشی نیز از جنس شیشه می باشد که با لایه محافظ گوریلا گلس 5 پوشانده شده است.فریم دور گوشی از جنس آلومینیوم است که باعث افزایش مقاومت گوشی در برابر هر گونه آسیب می شود.همچنین این گوشی شیائومی را می توان در رنگ های آبی، سفید، خاکستری و بنفش مطابق با سلیقه خود آن را خریداری نمایید.

قیمت گوشی شیائومی poco f2 pro دو سیم کارته با حافظه داخلی 256/128 گیگابایتی و رم 6/8 گیگابایت
گوشی شیائومی poco f2 pro

دوربین

گوشی شیائومی poco f2 pro از نظر دوربین مانند سایر رقبای خود دارای طراحی و کیفیت عالی می باشد. گوشی شیائومی پوکو f2 پرو دارای یک دوربین 4 گانه در قاب پشتی خود می باشد که لنزهای این دوربین به ترتیب شامل، دوربین اصلی، 64 مگاپیکسلی عریض با دریچه دیافراگم 1.9/f و دارای فوکوس خودکار با تشخیص فاز می باشد. دوربین دوم، 5 مگاپیکسلی تله فوتو ماکروبا دریچه دیافراگم 2.2 f با قابلیت فوکوس خودکار است. دوربین سوم، 13 مگاپیکسلی فوق عریض با دریچه دیافراگم 2.4/ f که فضای بیشتری را وارد عکس می کند. دوربین چهارم 2 مگاپیکسلی سنجش عمق با دریچه دیافراگم 2.4 f که جزئیات بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد.

نقد و برسی گوشی شیائومی poco f2 pro دو سیم کارته
شیائومی پوکو f2 پرو

دوربین سلفی32 مگاپیکسلی این گوشی  به صورت پاپ آپ می باشد وهنگام استفاده از دوربین سلفی از بالای گوشی بیرون می آید وعکس هایی با کیفیت را برای شما ثبت می کند.دوربین های گوشی شیائومی poco f2 pro دوربین های با کیفیت هستند که دارای عملکرد بسیار خوبی می باشند.

قیمت روز گوشی شیائومی poco f2 pro دو سیم کارته با حافظه داخلی 256/128 گیگابایتی

باتری

باتری به کار رفته در گوشی شیائومی poco f2 pro ، یک باتری لیتیوم پلیمری4700 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 30 واتی است که باتری گوشی را به سرعت و در کمترین زمان شارژ می کند و می تواند جوابگوی نیازهای شما باشد. درصورت استفاده متوسط از این گوشی می توانید تا یک روز و نصف  بدون نیاز به شارژ مجدد از این گوشی استفاده کنید. طول عمر باتری این گوشی فوق العاده است و باعث رضایت هرچه بیشتر کاربر می شود.

مشخصات و قیمت روز گوشی شیائومی poco f2 pro

سیستم عامل و نرم افزار

گوشی شیائومی poco f2 pro  دارای سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 11  است.  کار کردن با این رابط کاربری بسیار ساده است و قابلیت های شخصی سازی زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهد. به طور کلی می توان گفت نرم افزار این گوشی نسبت به قیمتی که پرداخت می کنید عملکرد و امکانات عالی را دراختیار شما قرار می دهند.

گوشی شیائومی poco f2 pro  دارای سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 11
گوشی شیائومی poco f2 pro

سخت افزار و پردازنده

تراشه یا پردازنده به کار رفته درگوشی شیائومی poco f2 pro  ، تراشه ی اسنپدراگون 865 است که این تراشه ی مرکزی از هشت هسته تشکیل شده است که شامل یک هسته kryo 585 با فرکانس 2.84 گیگاهرتز و سه هسته kryo 585 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز است و چهار هسته kryo 585 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز وپردازنده ی گرافیکی adreno 650 است . پردازنده های این گوشی خیال شما را از بابت بازی های سنگین و کارهای روزمره راحت می کند و شما می توانید برنامه ها و نرم افزارهای متفاوت را بدون هیچگونه لگی تاخیری اجرا کنید. زمانی که صحبت از یک گوشی گیمینگ می شود سخت افزار آن می تواند نقش بسیار مهمی داشته باشد که این گوشی شیائومی در این زمینه حرفی برای گفتن باقی نگذاشته و تمام انتظاراتی که یک کاربر از یک گوشی هوشمند دارد را برطرف می کند.

حافظه داخلی و حافظه رم

از نظر حافظه داخلی گوشی شیائومی پوکو اف 2 پرو در یک نسخه ، دارای حافظه داخلی 128 و حافظه رم 6 گیگابایتی و نسخه دیگر این گوشی دارای حافظه داخلی 256 و حافظه رم 8 گیگابایتی می باشد.

امنیت

حسگر اثرانگشت گوشی شیائومی poco f2 pro در روی صفحه نمایش گوشی قرار دارد که با قرار دادن انگشت خود روی آن می توانید قفل گوشی را باز کنید، همچنین حسگر اثر انگشت این گوشی از نظر سرعت و دقت در بین بهترین ها قرار دارد.

گوشی شیائومی poco f2 pro  دارای حسگر اثرانگشت روی صفحه نمایش با عملکرد سریع و دقیق
poco f2 pro

قیمت گوشی poco f2 pro

اگر به بازی کردن با گوشی علاقه زیادی دارید و به دنبال یک گوشی گیمینگ هستند گوشی شیائومی پوکو f2  پرو با توجه به امکاناتی از جمله باتری با ظرفیت بالا و سخت افزار قدرتمند و حافظه داخلی و حافظه رم بالایی که دارد ، دارای قیمتی مقرون به صرفه نیز می باشد . برای اطلاع از قیمت این گوشی کلیک کنید.

مشخصات فنی

صفحه نمایش:6.67 اینچی

نوع صفحه نمایش: amoled

باتری: لیتیوم پلیمری 4700 میلی آمپری

حافظه داخلی : 128/256 گیگابایت

حافظه رم: 6/8 گیگابایت

تعداد سیم کارت: دو سیمکارت

دوربین عقب: 64 +5+13 +2 مگاپیکسلی

دوربین سلفی: 20 مگاپیکسلی

وزن: 218

ابعاد: 163.3×75.4×8.9 میلی متر

سیستم عامل : اندروید 10

رنگ ها: خاکستری، سفید، آبی ، بنفش

حسگرها: حسگر اثر انگشت در روی صفحه نمایش، حسگر مجاورتی، ژیروسکوپ، شتاب سنج، قطب نما

فروشگاه تجارت ژاو وارکننده  انواع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه در سراسر ایران می باشد برای خرید گوشی شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ما سر بزنید.

با ژاو همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *