گوشی های آینده شیائومی mi cc

شرکت شیائومی با طراحی گوشی های سری شیائومی mi cc علاقه مندان و کاربران زیادی را به وجود آورده است.

یکی از گوشی هایی که سال 2019 میلادی به بازار عرضه شد شیائومی mi cc9 به عنوان یکی از مدل های سری mi cc می باشد که دارای صفحه نمایش 6.39 اینچی super amoled ، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، تراشه اسنپدراگون 710 و باتری 4030 میلی آمپری است.در ادامه به بررسی مشخصات گوشی های آینده شیائومی mi cc می پردازیم با ژاو همراه باشید.

شیائومی mi cc9

این گوشی شیائومی mi cc دارای شماره مدل k9d است و به تازگی گواهینامه رادیویی چین را دریافت کرده است.

گوشی نسل جدید شیائومی mi cc9 دارای امکانات و ویژگی های جالبی می باشد و قرار است با گوشی های oppo reno6 و vivo x60 pro به رقابت بپردازد، از نظر امکانات این گوشی از شیائومی mi 11 lite 5G بهتر خواهد بود.

نسل آینده گوشی‌های سری Mi CC شیائومی پس از ماه‌ها انتشار شایعات مختلف درباره ویژگی‌ها و مشخصات نسل آینده گوشی‌های سری Xiaomi Mi CC

نسل بعدی شیائومی mi cc

نسل بعدی گوشی mi cc با نمونه قبلی خود مشابه می باشد و تفاوت اصلی آن در دوربین های آن می باشد. باتوجه به اینکه گوشی vivo x60 pro دارای دوربین 48 مگاپیکسلی و گوشی های oppo reno6 pro و mi 11 lite 5G دارای دوربین 64 مگاپیکسلی می باشند و گوشی نسل فعلی mi cc دارای دوربین 48 مگاپیکسلی می باشد، انتظار می رود که گوشی نسل جدید mi cc دارای دوربین 64 مگاپیکسلی باشد و نسبت به نسل قبلی خود تغییری کرده باشد.

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

نسل آینده گوشی‌های سری Mi CC شیائومی پس از ماه‌ها انتشار شایعات مختلف درباره ویژگی‌ها و مشخصات نسل آینده گوشی‌های سری Xiaomi Mi CC

فروش عمده گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

فروش عمده گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *