گوشی گیمینگ ردمی اواسط اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد

ردمی که از زیرمجموعه های شیائومی می باشد، د حال ساخت یک گوشی گیمینگ است که دارای امکانات و ویژگی های جذابی از جمله تم call of duty خواهد بود.در ادامه این بررسی با ژاو همراه باشید.

گوشی گیمینگ ردمی قرار است در اواسط اردیبهشت ماه معرفی شود.

ردمی که یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی به‌حساب می‌آید، در حال ساخت گوشی گیمینگ است که احتمالا دارای تم Call of Duty Mobile خواهد بود. ردمی امروز تأیید
گوشی گیمینگ REDMI

براساس بررسی ها احتمال دارد پردازنده استفاده شده در این گوشی گیمینگ ردمی ، پردازنده ی مدیاتک هلیو دیمنستی 1200 باشد که از قدرت پردازشی بسیار بالایی برخوردار می باشد که می توان بازی های روز را بدون هیچ گونه لگ و مشکلی با بالاترین سرعت و کیفیت به اجرا در بیاورد.این پردازنده نسبت به نسل قبلی خود یعنی دیمنستی 1000 دارای 25 درصد مصرف انرژی کمتر و 22 درصد سرعت پردازشی بیشتری می باشد.

فروش عمده گوشی شیائومی

گوشی گیمینگ شیائومی ردمی

گوشی گیمینگ REDMI قرار است دارای نمایشگری تخت با پنل oled باشد و جزئیاتی بیشتری در مورد آن منتشر نشده است . البته با توجه به تصویری که از این گوشی منتشر شده است احتمالا باید شاهد یک دوربین سلفی مانند سایر گوشی های شیائومی درون حفره ای روی نمایشگر باشیم که از کیفیت خوبی نیز برخوردار می باشد.

باتری به کار رفته در این گوشی گیمینگ ردمی یک باتری 5000 میلی آمپری است که کاربر با استفاده از شارژ سریع 65 واتی
گوشی مناسب بازی شیائومی

باتری به کار رفته در این گوشی گیمینگ ردمی یک باتری 5000 میلی آمپری است که کاربر با استفاده از شارژ سریع 65 واتی که در این گوشی قرار داده شده است به سرعت آن را شارژ کند که از این گوشی گیمینگ انتظاری جز این نیز وجود ندارد.

مشخصات فنی احتمالی اولین گوشی گیمینگ ردمی

این گوشی گیمینگ از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی خواهد کرد و همچنین در زمان عرضه به سیستم عامل اندروید 11 با تکیه بر رابط کاربری MIUI12.5 مجهز خواهد شد.دوربین اصلی این گوشی گیمینگ یک دوربین 64 مگاپیکسلی می باشد و مانند سایر گوشی های گیمینگ دیگر از قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری مخصوص و شگفت انگیزی بهره مند می شود.

برای خرید عمده گوشی شیائومی اینجا کلیک کنید.

ردمی قصد دارد از این گوشی در اواسط اردیبهشت ماه رونمایی کند. بنابراین انتظار داریم طی چند روز آینده خبرهایی از مشخصات فنی این گوشی بشنویم.

شرکت تجارت ژاو واردکننده انوع گوشی های باکیفیت و ارزان قیمت شیائومی درسراسر ایران است. برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد، در صورت هر گونه سوال آن را کامنت کنید ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما می باشند.

فروش عمده گوشی شیائومی با گارانتی 18 ماهه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *