آپدیت جدید گوشی شیائومی mi a3 ، هرگز آپدیت نکنید!

یک آپدیت جدید  اندروید 11 برای گوشی شیائومی mi a3 صورت گرفته است که توانسته مشکلات متعددی را برای کاربران به همراه داشته باشد.اگر هنوز گوشی شیائومی mi a3 خود را آپدیت نکرده اید دست نگه دارید و این مطلب را حتما بخوانید.با ژاو همراه باشید.

آپدیت دردسر ساز گوشی شیائومی mi a3

گوشی شیائومی mi A3 در سال 2019 با اندروید 9 وارد بازار شد و خبر آپدیت آن به اندروید 11 کاربران را بسیار خوشحال کرد. اما بعد از به روز رسانی یک سری مشکلات متعدد در این گوشی ظاهر می شود که به گفته بسیاری از کاربران گوشی بعد از دریافت اندروید 11 عملا از کار می افتد و بدون استفاده می شود.در واقع این بروز رسانی مانند سمی کشنده برای گوشی شیائومی MI A3 می باشد، پس اگر با این آپدیت مواجه شدید دست نگه دارید و اصلا آپدیت نکنید تا مشکل آن از سوی شرکت شیائومی برطرف شود و بعد اقدام به آپدیت کردن آن نمایید.

آپدیت مشکل ساز گوشی شیائومی mi a3 ، عده ای از کاربران گفته اند که بعد از آپدیت گوشی mi a3 ، گوشی آن ها به طور کامل غیر فعال شد و استفاده از آن امکان پذیر نمی باشد.
آپدیت مشکل ساز گوشی شیائومی mi a3

مشکلات آپدیت اندروید 11 در شیائومی می a3 به چه صورت است؟

آپدیت مشکل ساز گوشی شیائومی mi a3 ، عده ای از کاربران گفته اند که بعد از آپدیت گوشی mi a3 ، گوشی آن ها به طور کامل غیر فعال شد و استفاده از آن امکان پذیر نمی باشد. تعدادی دیگر از کاربران که این آپدیت را دریافت کرده اند نیز می گویند که گوشی در همان مرحله بوت اولیه مانده است و حتی آن ها نمی توانند به bootloader آن دسترسی پیدا کنند. همچنین یکی از کاربران نوشته است که پس از نصب این به روز رسانی ،هنگام نمایش لوگوی اندروید گوشی به مدت 15 الی 20 دقیقه روی همان صفحه باقی ماند سپس یک صفحه مشکی نشان داده شد و در همان حالت باقی ماند.گوشی حتی نسبت به روشن کردن دوباره و اتصال به شارژ نیز واکنشی نشان نمی دهدو کسانی که این آپدیت را انجام داده اند با یک گوشی خراب روبه رو هستند. این مشکلات ایجاد شده تنها به دلیل دانلود و نصب این بروزرسانی بوده است.پس از هرگونه آپدیت برای این گوشی خود داری کنید تا مشکل این گوشی برطرف شود.

چرا بعداز آپدیت کردن گوشی mi a3 بالا نمی آید؟

معمولا باتوجه به مزیت های به روز رسانی ها برای گوشی شرکت ها پیشنهاد می کنند که گوشی خود را آپدیت کنید اما در مورد گوشی شیائومی mi a3 کاملا برعکس است و شیائومی طی یک بیانیه به صورت رسمی از کاربران خود خواسته که گوشی mi a3 خود را اصلا آپدیت نکنند زیرا می تواند برای آن دردسر ساز باشد.

هشدار جدید شیائومی ه کابران هرگز آپدیت جدید شیائومی mi a3 را دانلود نکنید! به روز رسانی درد سر ساز گوشی شیائومی mi a3 به اندروید 11 و مشکل خاموش شدن گوشی و...
مشکلات آپدیت اندروید 11 در شیائومی می a3

همچنین عده ای از کاربران گفته اند که بعد از آپدیت گوشی mi a3 ، گوشی آن ها به طور کامل غیر فعال شد و استفاده از آن امکان پذیر نمی باشد. در پی ادامه این خبرشیائومی از کاربران خود می خواهد که منتظر رفع این مشکل باشند. البته معلوم نیست که این رفع مشکل چقدر زمان ببرد پس دکمه به روز رسانی و نصب این آپدیت را فشار ندهید چون در این صورت با یک گوشی که روشن نمی شود مواجه می شوید.

همچنین شرکت شیائومی گفته است با وجود اینکه این آپدیت در جهان متوقف شده است اما تیم های ما در تلاش هستند تا مشکل را بررسی و آن را حل کنند.تجربه مشتری مهمترین هدف ما می باشد و همه کاربران را در مراحل بعدی به روز خواهیم کرد.

البته شیائومی اشتباها این کار را انجام داده است زیرا شیائومی قصد داشت وصله امنیتی را در اختیار کاربران قرار دهد که موفقیت آمیز نبود.بنابراین باید منتظر آپدیت جدید و صحیح این گوشی باشیم و در حال حاضر تا زمان برطرف نشدن مشکل از آپدیت آن خودداری کنید.

درصورت هرگونه مشکل یا سوال آن را برای ما کامنت کنید کارشناسان ما آماده پاسخ گویی به شما می باشند.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید و موثر واقع گردد.

2 پاسخ

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *