مشکلات poco f2 pro و راه حل های آن

گوشی شیائومی poco f2 pro یک گوشی میان رده است که دارای کیفیت و عملکرد خوب می باشد اما امروزه به دلیل تغییراتی که در گوشی ها ایجاد می شود ، احتمال وجود باگ در هر دستگاهی وجود دارد. در این مقاله به بررسی برخی از مشکلات این گوشی می پردازیم و راه حل هایی برای رفع آن ارائه می دهیم با ژاو همراه باشید.

مشخصات شیائومی poco f2 pro

قبل از بررسی مشکلات گوشی شیائومی پوکو اف 2 پرو به بررسی مشخصات آن می پردازیم:

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی fullHD+ است که با لایه گوریلا گلس 5 پوشانده شده است. از نظر پردازنده این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 865 کوالکام و باتری 4700 میلی آمپری و قابلیت شارژ 30 واتی است که در کنار دوربین چهارگانه 64+13+5+2 مگاپیکسلی امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

مشکلات احتمالی گوشی شیائومی پوکو f2 pro

البته امکان دارد که بعضی از کاربران این گوشی هیچ گونه مشکلی دریافت نکنند پس نمی توان گفت این مشکلات به صورتی قطعی در تمامی نسخه های این گوشی وجود دارد.

در این مقاله به بررسی برخی از مشکلات  poco f2 pro می پردازیم و راه حل هایی برای رفع آن ارائه می دهیم برای ارائه راه حل های کاربردی و آسان با ژاو همراه باشید.
پوکو اف 2 پرو
داغ کردن گوشی شیائومی poco f2 pro

 مشکل داغ شدن در سایر گوشی ها دیده می شود و مشکل مهمی نمی باشد و با رعایت توصیه های زیر می توانید آن را پیگیری و رفع کنید.

شارژدهی ضعیف شیائومی poco f2 pro
مشکلات کند بودن رابط کاربری در گوشی شیائومی poco f2 pro

اگر گوشی شما در بعضی از برنامه ها دچار لگ یا تاخیر می شود با انجام راه حل های زیر آن را رفع کنید:

این مشکل در سایرگوشی های هوشمندی نیز دیده می شود که مثلا درحال بازی کردن یا اجرای یک برنامه هستید و به صورت ناگهانی از برنامه خارج می شوید.

در این مقاله برخی از مشکلات poco f2 pro را مورد بررسی قرار دادیم امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع گردد.

شرکت تجارت ژاو واردکننده انوع گوشی های باکیفیت و ارزان قیمت شیائومی درسراسر ایران است. برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سربزنید.

2 پاسخ

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *