گوشی شیائومی mi 10t 5G

در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات شیائومی می 10 تی بپردازیم با ژاو همراه باشید.تا کنون شیائومی گوشی های میان رده و پرچمدارهایی را وارد بازار کرده است. حال شاهد چندین مدل با کیفیت دیگر از این برند هستیم که یکی از آن ها شیائومی mi 10 t می باشد که در بازار موبایل غوغا به پا کرده است و همچنین نه تنها طرفداران خود  بلکه همه افراد را با عرضه این گوشی غافلگیر کرده است.در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات شیائومی می 10 تی بپردازیم با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش

گوشی شیائومی mi 10 T مجهز به صفحه نمایش 6.57 اینچی از نوع ips لمسی خازنی با رزولوشن 1080×2400 پیکسل و تراکم پیکسلی 395 در هر اینچ می باشد که با وجود نرخ تازه سازی 144 هرتز یک صفحه نمایش فوق العاده را در اختیار کاربر قرار می دهد.جالب است بدانید که در این گوشی امکان تغییر دستی نرخ تازه سازی نیست وجود دارد و کاربر باتوجه به نیاز خود می تواند آن را سفارشی سازی کند، که این قابلیت کمک زیادی به مصرف بهینه باتری می کند.

مشخصات و قیمت روز گوشی شیائومی mi 10 t 5G- با حافظه داخلی 128 گیگابایت
صفحه نمایش شیائومی می 10 تی

طراحی

از نظر طراحی گوشی های xiaomi هم دارای طراحی شیک و هم دارای کیفیت عالی می باشد زیرا در ساخت گوشی های خود از مواد با کیفیتی استفاده می کند. xiaomi mi 10 t دارای طراحی شیک و ابعاد 165.1×76.4× 9.3 وزن 216 گرم است.قاب پشت و جلوی گوشی از جنس شیشه است که با لایه گوریلا گلس 5 پوشانده شده است و فریم دور گوشی نیز از جنس آلومینیوم می باشد که باعث مقاومت بیشتر این گوشی شده است.

بررسی مشخصات گوشی شیائومیmi 10 t با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و باتری 5000 میلی آمپری / معرفی گوشی شیائومی می 10 تی
طراحی منحصر به فرد mi 10 t

دوربین

دوربین های به کار رفته در گوشی شیائومی mi 10 t یک دوربین سه گانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 1.9 f که دارای قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فازمی باشد.دوربین دوم ، 13 مگاپیکسلی اولترا واید که با دریچه دیافراگم 2.4f و زاویه عکاسی 123 درجه است که فضای بیشتری را وارد عکس می کند.دوربین سوم 5 مگاپیکسلی ماکرو با دریچه دیافراگم 2.4f و دارای قابلیت فوکوس خودکار است.

دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی گوشی شیائومی می 10 تی  نیز دارای عملکرد بسیار خوبی می باشد و می تواند عکس های خوبی را برای کاربر ثبت کند.

خرید گوشی موبایل شیائومی mi 10 t دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت
xiaomi mi 10 t

دوربین های این گوشی دارای قابلیت فوکوس خودکار و دریچه دیافراگم مناسب برای کنترل میزان نور است که جای هیچ نگرانی از بابت عکاسی در نور کم ندارد.

عملکرد سخت افزاری شیائومی mi 10 t را نباید نادیده بگیریم زیرا تمام عکس هایی که به وسیله این گوشی گرفته می شود توسط تراشه موجود در این گوشی پردازش می شود و خروج نهایی بسیار عالی در اختیار کاربر قرار می گیرد.

فیلمبرداری  با این گوشی با کیفیت 1080p هم در دوربین اصلی و هم دوربین سلفی انجام می‌پذیرد که یک مزیت بزرگ به ویژه برای سلفی آن به شمار می‌رود و دلیل محکم دیگری است که باعث می شود این گوشی مقرون به صرفه با این امکانات قطعاً ارزش خرید را داشته باشد.

باتری

در گوشی شیائومی mi 10 t شاهد یک باتری 5000 میلی آمپری لیتیوم  پلیمری می باشیم که دارای قابلیت شارژ سریع 33 واتی است که گوشی را به سرعت شارژ می کند.امروزه بیشتر افراد به دنبال یک گوشی با کیفیت باقیمت مناسب هستند که گاها این غیر معقول به نظر می رسد ولی xiaomi با تولید گوشی های اقتصادی و مقرون به صرفه خود به همه کاربران امکان استفاده از کالای مقرون به صرفه و مرغوب را داده است.

گوشی شیائومی mi 10 t دارای یک دوربین سلفی در سمت چپ صفحه نمایش می باشد که به صورت هول پانچ قرار گرفته است
دوربین شیائومی می 10 تی

نرم افزار

سیستم عامل شیائومی می 10 تی اندروید 10 می باشد که با تکیه بر رابط کاربری 12  MIUI امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین سرعت اجرای اپلیکیشن ها در این گوشی بالا می باشد.

سخت افزار

وجود یک پردازنده یا چیپست خوب در یک گوشی اهمیت زیادی دارد و درهنگام خرید گوشی باید به مدل و ویژگی های آن توجه کنید.پردازنده به کار رفته در گوشی شیائومی mi 10 t، اسنپدراگون 865 کوالکام می باشد که این پردازنده هشت هسته ای از یک هسته kryo 585 با فرکانس 2.84 گیگاهرتز و سه هستهkryo 585 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز  و چهار هسته kryo 585 با فرکانس 1.80 گیگاهرتز تشکیل شده است. این پردازنده اسنپدراگون در کنار پردازنده گرافیکی adreno 650 که می تواند نیازهای کاربر را برطرف کند.

حافظه داخلی

از نظر حافظه داخلی این گوشی در دو نسخه با حافظه داخلی 128 گیگابایت و حافظه رم 6 گیگابایتی و نسخه دوم 128 گیگابایتی با حافظه رم 8 وجود دارد.

حسگراثر انگشت به کار رفته در گوشی شیائومی mi 10 t دارای سرعت بالایی در بازشدن میباشد، شیائومی  این حسگر اثر انگشت را در کنار گوشی قرار داده است
شیائومی می 10 تی

امنیت و حسگر اثر انگشت

حسگراثر انگشت به کار رفته در گوشی شیائومی می 10 تی دارای سرعت بالایی در بازشدن میباشد، شیائومی  این حسگر اثر انگشت را در کنار گوشی قرار داده است که شما با قرار دادن انگشت خود روی آن به راحتی میتوانید قفل آن را بازکنید.

قیمت گوشی شیائومی mi 10 t

گوشی شیائومی می 10 تی دارای عملکرد خوبی می باشد که باتوجه به قیمت خوبی که برای آن قرار داده شده است می تواند یک پیشنهاد خوب برای کاربر باشد.برای اطلاع از قیمت این گوشی شیائومی کلیک کنید.

مشخصات فنی

صفحه نمایش:6.57 اینچی

نوع صفحه نمایش: ips

باتری: لیتیوم پلیمری 5000 میلی آمپری

حافظه داخلی : 128 گیگابایت

حافظه رم:8/6 گیگابایت

تعداد سیم کارت: دو سیمکارت

دوربین عقب: 64 +13+5 مگاپیکسلی

دوربین سلفی: 20 مگاپیکسلی

وزن: 216 گرم

ابعاد: 165.1×76.4×9.3 میلی متر

سیستم عامل : اندروید 10

رنگ ها: نقره ای ، مشکی

حسگرها: حسگر اثر انگشت در کنار گوشی، حسگر مجاورتی، ژیروسکوپ، شتاب سنج، قطب نما

فروشگاه اینترنتی تجارت ژاو وارد کننده انواع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب برای شما کاربران عزیز در سراسر ایران می باشدبرای مشاهد گوشی ها و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما در خرید گوشی مورد نظرتان کمک کرده باشد.

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *