مشخصات و قیمت تبلت شیائومی  پد 5 پرو

بعد از غوغای عجیبی که شرکت شیائومی در راستای گوشی های هوشمند داشته و هم چنان در بازار قدرتمند و موفق پیش می رود وهم چنین دست از تلاش در بازار رقابت برنداشته ، سعی دارد بار دیگر حرف تازه ای داشته باشد . با تولید تبلت علاوه بر این که کاربران را شگفت زده کرده ، برندهای دیگر هم متعجب و سوپرایز شده اند . شیائومی با پایین اوردن قیمت ها و تولید گوشی با سخت افزار های قوی سعی می کند این روند را برای تبلت پیش رو داشته باشد تا دراین عرصه هم پیروز شود . در ادامه با معرفی تبلت پد 5 پرو که یکی از پر طرفدارترین تبلت های شیائومی است آشنا می شویم .

مشخصات و قیمت تبلت شیائومی  پد 5 پرو

این تبلت در اگوست 2021 به بازارعرضه شد و از سری 5 است که در سه سال گذشته جزو اولین تبلت های شیائومی به حساب می اید . از طرفی می توانیم قید کنیم که از قوی ترین تبلت های موجود در باز است .

می پد 5 شیائومی وارد بازار شد / mi pad 5 xiaomi

برند شیائومی – همراه پخش ژاو فروش عمده گوشی شیائومی

مشخصات  تبلت پد 5 پرو

 بدنه : بدنه تبلت پد 5 پرو به ابعاد 166.3*254.7*6.9 میلیمتر به وزن 515 گرم می باشد. برای این تبلت یک قلم در نظر گرفته شده است که وزن ان 12.2 گرم است که دو دکمه روی ان قرار دارد که نرخ نمونه برداری با ان به 240 هرتز می رسد . این قلم ها با باتری کار می کنند و بعد از هر بار شارژ می توان تا حدود 8 ساعت  با ان کار کرد . توضیحات بیشتر را می توانید در فروشگاه تجاری ژاو جست وجو کنید .

تبلت می پد 5 شیائومی xiaomi mi pad 5 pro

نمایشگر صفحه : صفحه نمایش از نوع IPS LCD است که توانایی نمایش یک میلیارد رنگ را دارد . سایز صفحه 11 اینچ و رزولوشن ان 1600 در 2560 پیکسل می باشد . نرخ نوسان سازی تصویر 120 هرتز با پشتیبانی از فضای رنگ به طور گسترده و قابلیت دالبی ویژن و HDR 10 می باشد .

سیستم عامل : سیستم عاملی که بر روی تبلت پد 5 پرو به کار رفته است ، اندروید 11 می باشد . طبق اعلام شیائومی این مدل به تراشه اسنپدراگون 870 مجهز است که پردازنده ان 8 هسته ای ( یک هسته 3.2 گیگاهرتز و سه هسته 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته‌ 1.80 گیگاهرتز) می باشد  . گرافیک  انAdreno 650  می باشد .

دوربین : از دیگر مشخصه های تبلت پد 5 پرو دوربین ان است که دوربین اصلی 50 و 5 مگا پیکسلی است که 5 مگاپیکسلی سنسور تشخیص عمق تصویر است و دوربین 50 مگاپیکسلی دارای فوکوس خودکار با تشخیص فاز است .عکس های پانوراما هم می توان با این مدل تبلت گرفت  و همچنین دوربین سلفی ان 8 مگاپیکسلی است .

ابزارهای ارتباط : حسگرهای آن  شتاب سنج – ژیروسکوپ – سنسور مجاورت و قطب نما دارد . توانایی ارتباط با بلوتوث – پشتیبانی از OTG – هات اسپات – GPS –پشتیبانی از کیبورد مغناطیسی

حافظه : تبلت پد 5 پرو با دو مدل حافظه می باشد ؛ یکی 6 گیگا بایت رم 128 گیگا بایت حافظه و دیگری 6 گیگا بایت رم و 256 گیگا بایت حافظه داخلی

باتری : باتری مجهز شده در این مدل تبلت 8600 میلی امپر می باشد که یک شارژر سریع 67 واتی به همرا دارد .

رنگ : این تبلت در دو رنگ مشکی و سفید ساخته شده است .

قیمت تبلت شیائومی پد 5 پرو

نکته مهم دیگر قابل توجه این است که با وجودیکه تبلت شیائومی  پد 5 پرو از نسل سری اولی های تبلت شیائومی قرار دارد ولی از شبکه 5G حمایت می کند و باوزن سبک و امکانات خیلی خوبی که دارد با قیمت مناسبی به بازار عرضه شده  فروش خودش را اغاز کرده وشاهد استفاده مردم از این مدل تبلت هستیم . ژاو فروشگاه اینترنتی است که این محصول را پشتیبانی می کند و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد .

 فروشگاه ژاو

این فروشگاه مشخصات و قیمت تبلت شیائومی  پد 5 پرو به نمایش گذاشته است ، هم چنین این محصول را با گارانتی 18 ماهه عرضه می کند تا خریدار  در صورت هرگونه عیب و ایرادی طی این مدت بتواند از گارانتی ان بهره مند شود . فروشگاه ژاو فروش عمده نیز دارد و برای مشتریانی که خرید عمده هم دارند این امکان را هم فراهم می سازد .

 

 

 

 

 

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *