می پد 5 شیائومی وارد بازار شد / mi pad 5 xiaomi

می پد 5 شیائومی یکی از جذاب ترین محصولات این شرکت می باشد که قرار است با هدف رقابت با تبلت های اپل و سامسونگ روانه بازار شود. می پد 5 شیائومی دارای چه ویژگی هایی می باشد؟ آیا ارزش خرید را دارد؟ در ادامه این مقاله از ژاو قصد داریم به بررسی مشخصات این تبلت بپردازیم و به سوالات شما پاسخ دهیم با ما همراه باشید.

مشخصات فنی تبلت می پد 5 شیائومی

تبلت می پد 5 شیائومی دارای صفحه نمایش 10.95 اینچی با رزولوشن k2 و نرخ تازه سازی 120 هرتز می باشد.گفته می شود که شیائومی در ساخت این گوشی از تراشه اسنپدراگون 870 به عنوان قلب تپنده این گوشی استفاده خواهد کرد که یک پردازنده قدرتمند در بیشتر گوشی های میانرده نیز می باشد.از نظر دوربین ، دوربین های mi pad 5 شیائومی دو دوربین 20+13 مگاپیکسلی در پنل پشتی می باشند.

می پد 5 شیائومی وارد بازار شد / mi pad 5 xiaomi

براساس شایعات حسگر اثر انگشت می پد ۵ شیائومی در کنار گوشی و با دکمه پاور ادغام شده است که جذابیت خاصی را به این تبلت می بخشد.

قیمت و زمان عرضه شیائومی می پد ۵

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه mi pad 5 شیائومی اعلام نشده است اما بر اساس گفته ها به احتمال زیاد این تبلت بعد از ماه های تیر و مرداد امکان عرضه شدن در بازار جهانی را دارد.از نظر قیمت باتوجه به امکانات قدرتمندی که این تبلت دارا می باشد احتمالا دارای قیمتی بالاتر می باشد البته شیائومی برای محصولات خود قیمتی مناسب در نظر می گیر که باتوجه به امکاناتی که دارند بسیار مناسب می باشد.

می پد 5 شیائومی وارد بازار شد / mi pad 5 xiaomi

فروش گوشی شیائومی

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

گارانتی گوشی شیائومی

فروش عمده گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *