تنظیمات بازخورد لمسی رابط کاربری MIUI 12.5 منتشر شد

بر اساس گزارش ها رابط کاربری MIUI12.5 شیائومی تنظیمات بازخورد لمسی تغییر یافته ای دارد که در اطلاعیه دسامبر ارائه نشد.چندی پیش در یک کانال تلگرامی به نام xiaomiui چند اسکرین شات جدید از سیستم natural بازخورد لمسی این شرکت ارائه کرده است.

بر اساس تنظیمات بازخورد لمسی جدید با استفاده از شدت های مختلف از پیش تعیین شده به کاربران بازخورد واقعی تری را از لمس، سوائپ و حرکات دیگر را می دهد.

4 نوع تنظیمات مختلف در بخش بازخورد لمسی

این 4 نوع تنظیمات شامل، crisp ، pop ، base ، realistic . در حالت crisp بازخورد لمسی با فرکانس بیشتری ارائه می دهد که هنگام جابه جایی آیکون ها در صفحه اصلی و کپی متن و کنترل میزان صدا احساس می شود.

در هنگام استفاده از حالت بازخورد لمسی pop  ، لرزش پایه برای حرکات کشویی آغاز می شود. ودر حالت بازخورد لمسی realistic هنگامی که دستگاه خود را باز می کنید یا دکمه پاور را می زنید یا با اعلان های نمایش داده شده تعامل برقرار می کنید  این حالت فعال می شود.

 تنظیمات بازخورد لمسی رابط کاربری MIUI 12.5
تنظیمات بازخورد لمسی رابط کاربری MIUI 12.5

توسعه پیشرفته رابط کاربری MIUI 12.5

این توسعه شامل بازنویسی ساختار اصلی است بنابراین رابط کاربری MIUI 12.5 از 20% حافظه کمتر و 25% انرژی کمتر استفاده می کند. حافظه پس زمینه نیز به طور متوسط 35% کاهش می یابد. همچنین تعداد اندکی از برنامه های مورد نیاز و اصلی از پیش نصب شده مثل دوربین، تماس و چند برنامه نرم افزاری دیگر فقط در منو این رابط کاربری MIUI12.5 دیده می شود و تا جایی که امکان داشته از نصب برنامه های اضافی خودداری شده است.

درآخر

شرکت تجارت ژاو واردکننده انوع گوشی های باکیفیت و ارزان قیمت شیائومی درسراسر ایران است. برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد، در صورت هر گونه سوال آن را کامنت کنید ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما می باشند.

6 پاسخ

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *