رابط کاربری MIUI 12.5

رابط کاربری MIUI محبوبیت بسیار زیادی در گوشی های شیائومی دارد و توانسته کاربران زیادی را مجذوب خود کند.در رابط کاربری MIUI 12.5 شاهد یک به روز رسانی گسترده هستیم. در این مقاله جزئیاتی در مورد این رابط کاربری را با هم مورد بررسی قرار خواهیم داد در ادامه با ژاو همراه باشید.

مدیریت حافظه

در رابط کاربری MIUI 12.5 سیستم UI به صورت کامل بازنویسی شده است و استفاده از حافظه رم 20% کاهش یافته است و استفاده از برنامه های سیستمی و پس زمینه نیز 35% در مصرف رم کاهش یافته است.همچنین استفاده از باتری نیز در برنامه های سیستم به طور متوسط 25% کاهش یافته است. در آپدیت MIUI 12.5 شیائومی تا جایی که امکان داشته سعی بر سبک بودن این رابط کاربری داشته است.

تصاویر پس زمینه

در MIUI 12.5 از تصویرهای زمینه جدید و فوق العاده زیبا و پویا استفاده شده است. یکی از این تصاویر پس زمینه پویا ، تصویر قله کوه چهار خواهد در چین است که هر بار که گوشی خود را قفل و باز می کنید قسمت های مختلفی از این کوه را می بینید.

همچنین این تصویر زمینه پویا با توجه به آب و هوای محلی شما تغییر می کند مانند: صبح، شب ، برف، باران

در رابط کاربری MIUI 12.5 از تصویرهای زمینه جدید و فوق العاده زیبا و پویا استفاده شده است
رابط کاربری MIUI 12.5

صدای اعلانات

صدای اعلانات در گوشی های دارای رابط کاربری MIUI 12.5 ، صدای اعلان طبیعی است. این صداها شامل صدای چهار زیستگاه اصلی جنگل های بارانی آمریکای جنوبی، استرالیا ، چمنزارهای آفریقای شرقی و قطب شمال را به ارمغان می آورد.

لمس طبیعی

در رابط کاربری MIUI 12.5 صفحه نمایش یک لمس طبیعی را در اختیار کاربر قرار می دهد. این ویژگی ها بازخورد را تصفیه می کند و لمس طبیعی را با یک لرزش خوب برای ما ارائه می دهد. این رابط کاربری به افراد کم بینا و نابینا این اجازه را می دهد که اطلاعات را از طریق لمس صفحه متوجه شوند.

صدای اعلانات در گوشی های دارای رابط کاربری MIUI 12.5 ، صدای اعلان طبیعی است. این صداها شامل صدای چهار زیستگاه اصلی جنگل های بارانی آمریکای جنوبی، استرالیا ، چمنزارهای آفریقای شرقی و قطب شمال را به ارمغان می آورد.
MIUI 12.5

حریم خصوصی

از نظر حریم خصوصی رابط کاربری MIUI 12.5 روش هایی جدیدی را به همراه دارد.شیائومی در این رابط کاربری حریم خصوصی را به 4 قسمت تقسیم کرده است:

در قسمت محافظت از کلیپ بورد کاربرانی که بیش از حد برای خواندن مطالبی که کپی شده است دقیق می شوند شناسایی می شوند.

بالابردن حریم خصوصی با استفاده از موقعیت مکانی ، موقعیت یابی به برنامه هایی که نیاز به موقعیت دقیق ندارند فقط اجازه می دهد موقعیت تقریبی شما را بدست آورد.واین که به شما اطلاع می دهد که کدام برنامه از موقعیت مکانی شما استفاده می کند.

در قسمت ذخیره سازی فایل MIUI 12.5 هر برنامه برای دسترسی بیشتر به پشتیبانی از تنظیمات جداگانه جزئیات مجوز خواندن برنامه ، نیاز به درخواست دارد.

MIUI notes

در رابط کاربری MIUI 12.5 شیائومی نام برنامه notes را به MIUI  notes تغییر داده است. در این برنامه می توانید یادداشت های مهم را مشخص کنید. همچنین با یک کلیک می توانید یادداشت های خود رابه سرعت اضاف کنید و ترتیب زمانی یادداشت ها را مرتب کنید.

در miui notes یک صفحه نقاشی اضافه شده است که با استفاده از دست می توانید نقاشی کنید.

 نظر شما در مورد رابط کاربری MIUI 12.5چیست؟ نظرات خود را با ژاو به اشتراک بگذارید.

شرکت تجارت ژاو واردکننده انوع گوشی های باکیفیت و ارزان قیمت شیائومی درسراسر ایران است. برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد، در صورت هر گونه سوال آن را کامنت کنید ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما می باشند.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *