خرید اقساطی گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس

آیفون ۱۳ پرو مکس از گوشی های جدید شرکت اپل می باشند که در ابتدای ورود خود به بازار سر و صدای زیادی به پا کرده اند. گوشی های آیفون معمولا دارای قیمت زیادی هستند به همین دلیل یکی از راه های خرید این گوشی به صورت قسطی می باشد پس اگر قصد خرید جدید عضو خانواده آیفون ، یعنی آیفون 13 پرومکس به صورت اقساط را دارید ما  در این مقاله از تجارت ژاو به خرید اقساطی گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس قسطی می پردازیم پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

شعار ژاو:

١. بدون ضامن
٢. بدون پيش پرداخت
٣. تا سقف ٢٠ مليون
٤. نهايتا ١٢ ماهه
٥. فقط با پرداخت چك

صفحه نمایش همه چیز تمام آیفون 13 پرومکس

نمایشگر این گوشی یک نمایشگر 6.7 اینچی از نوع oled با رزولوشن 128 ×27780 پیکسل در اینچ می باشد ، این نمایشگر از جنس شیشه سرامیکی است و در برابر خط و خش مقاوم می باشد.همچنین این گوشی از نرخ تازه سازی متغییری برخوردار می باشد که به راحتی می توانید برای صرفه جویی در مصرف باتری آن را کنترل کنید.همچنین یک پوشش اولفوبیک در نمایشگر به کار رفته است که برای کاهش بازتاب نور و لکه دست بسیار مناسب می باشد و دیگر جای انگشت های شما روی نمایشگر باقی نمی ماند.

موبایل اقساطی

تراشه فوق قدرتمند در گوشی آیفون 13 پرو مکس

گوشی های آیفون با توجه به تراشه بسیار قدرتمندی که دارند توانسته اند از سایر رقبای خود پیشی بگیرند. به عنوان مثال تراشه A14  که در گوشی آیفون 12 به کار رفته بود بسیار قدرتمندتر از تراشه اسنپدراگون 888 در گوشی اندرویدی بود. در حال حاضر نیز تراشه A15 Bionic مورد استفاده شده در گوشی آیفون 13 پرومکس نیز باتوجه به بررسی مشخص شده است که حدود 40 درصد این تراشه قوی تر از تراشه های اندرویدی می باشد.

در گوشی آیفون 13 پرومکس یک هسته گرافیکی بیشتری استفاده شده است. در نسخه های معمولی این گوشی 4 هسته گرافیکی اپل GPU وجود دارد اما در نسخه های پرو 5 هسته  گرافیکی اپل GPU در آن دیده می شود و همچنین به کمک این تراشه فناوری 5G  نیز در این گوشی پیاده سازی شده است که کاربران با استفاده از آن می توانند سرعت و عملکرد بسیار عالی را داشته باشند.

فروش اقساطی گوشی

باتری بزرگ 4352 میلی آمپری آیفون 13 پرو مکس با عملکرد عالی

باتری 4352 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 20 واتی در این گوشی استفاده شده است و همچنین این باتری بزرگ با فناوری نوین تراشه که باعث صرفه جوی در مصرف باتری می شود و همچنین برخورداری از صفحه نمایش با نرخ تازه سازی متغییر در این گوشی باعث شده است که این گوشی 2.5 ساعت عمر باتری بیشتری نسبت به نسخه های دیگر خود داشته باشد.باتری این گوشی یک روز کامل می تواند بدون نیز به شارژ برای شما کار کند بدون اینکه نیاز به شارژ مجدد داشته باشد.

خرید اقساطی گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس

همانطور که می دانید قیمت گوشی های آیفون بالا است البته امکاناتی هم که  این برند ارائه می دهد بسیار جذاب می باشد اما خرید نقدی آن برای بیشتر افراد امکان پذیر نیست برای این منظور تجارت ژاو گوشی های خود را با قیمت مناسب و به صورت اقساط در اختیار کاربران قرار میدهد تا بتوانید حتی گوشی آیفون 13 پرومکس که از جدید عضو از خانواده اپل می باشد و از گوشی های لوکس وجذاب بازار می باشد را نیز به صورت قسطی فقط با پرداخت چك خریداری کنید و از خرید خود لذت ببرید.

١. بدون ضامن
٢. بدون پيش پرداخت
٣. تا سقف ٢٠ مليون
٤. نهايتا ١٢ ماهه
٥. فقط با پرداخت چك

فروش اقساطی گوشی آیفون

 

خرید اقساطی گوشی آیفون

تجارت ژاو

تجارت ژاو به عنوان یکی از شرکت های فروش عمده گوشی با گارانتی 18 ماهه می باشد.تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو واردکننده رسمی گوشی های شیائومی و سایر برندها با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.ممنون که در این مقاله از ژاو با آیفون ۱۳ پرو مکس قسطی با ما همراه بودید.

 

 

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *