سری 12 شیائومی دسته بندی پرچمداران را دوباره تعریف می کند | خرید عمده شیائومی از تجارت ژاو

سری 12 شیائومی  دارای امکانات و پیشرفت های جذابی در الگوریتم هوش مصنوعی و قدرت پردازش و تجربه کاربری می باشد که آن ها را در اختیار کاربران قرار می دهد . در  این مقاله از ژاو به بررسی سری 12 شیائومی دسته بندی پرچمداران را دوباره تعریف می کند می پردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید .

صفحه نمایش

صفحه نمایش 6.73 اینچی WQHD+ که دارای مصرف انرژی بسیار کمی می باشد و نرخ تازه سازی 120 هرتزی که کیفیت و عملکرد بسیار خوبی را دارا می باشد . همچنین حداکثر روشنایی صفحه نمایش 1500 نیت می باشد که باعث می‌شود کار کردن با آن در مواقع مختلف، آسان و بی‌دردسر باشد .

هر سه گوشی سری 12 شیائومی نمایش  واضحی را روی یک نمایشگر نقطه‌ای AMOLED با رتبه A+ توسط DisplayMate و با پشتیبانی TrueColor ارائه می‌کنند.

همچنین صفحه نمایش سری 12 شیائومی دارای گوریلاگلس ویکتوس ضد خش است و از Dolby Vision، فناوری تصویربرداری پیشرو در صنعت که محتوای شما را با رنگ‌ها و جزئیات  زنده می‌کند ، پشتیبانی می‌کند که کیفیت بسیار جذاب و به روزی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

خرید عمده شیائومی

خرید عمده شیائومی

دوربین های جذاب و کاربردی

سری 12 شیائومی دارای کیفیت دوربین فوق العاده ای می باشد و به کاربر این امکان را می دهند در هر نوع شرایط نوری عکس هایی بسیار جذاب را ثبت کنند .

هر سه گوشی سری 12 شیائومی دارای دوربین اصلی از نوع سه‌گانه می باشند و باتوجه به گفته ی شیائومی این گوشی در زمینه فوکوس روی سوژه‌های ثابت و متحرک، پیشرفت‌های زیادی را تجربه کرده است. لنز اصلی این دوربین که توسط سونی ساخته شده، از نوع واید و 50 مگاپیکسلی است و از قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) بهره می‌برد. یک لنز 13 مگاپیکسلی اولتراواید با میدان دید 123 درجه و یک لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو، لنزهای این دوربین 3 گانه را تشکیل می دهند . دوربین شیائومی 12، امکان فیلم ‌برداری 8K با سرعت 24 فریم بر ثانیه (24fps) را در اختیار شما قرار می‌دهد و اگر به ضبط ویدیوهای اسلوموشن علاقه داشته باشید ، می‌توانید از قابلیت تصویربرداری 1080p@960fps و 720p@1920fps لذت ببرید .

دوربین سلفی این گوشی مانند دو مدل دیگر این سری، 32 مگاپیکسلی و از نوع واید است .

رابط کاربری MIUI13 گوشی سری mi 9 دریافت نمی کند

مزایا و معایب گوشی های شیائومی

باتری های حجیم و با کیفیت

باتوجه به اینکه گوشی های سری 12 شیائومی در بخش دوربین و صفحه نمایش پیشرفت هایی داشته است ، سرعت شارژ و ایمنی آن بیشتر شده است .

برای مثال گوشی شیائومی 12 پرو دارای یک باتری 4600 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 120 واتی می باشد که زمانی که گوشی در حالت boost قرار داشته باشد  در 18 دقیقه به صورت کامل شارژ می شود .

همچنین شیائومی 12 و شیائومی 12 ایکس هر دو دارای یک باتری 4500 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 67 واتی می باشند . همچنین گوشی های شیائومی سری 12 د ارای قابلیت Xiaomi AdaptiveCharge که از الگوریتم های شارژ هوشمند جدید شیائومی می باشد و یاد می گیرد و با عادت های شارژ سازگار می شود و باعث افزایش طول عمر باتری شما می شوند .

پردازش قدرتمند

گوشی های سری 12 شیائومی دارای پرداز نده ی قدرتمند کوالکام اسنپدراگون که از پیشرفته ترین پلت فرم های موبایل کوالکام هستند . فرایند کوالکام بر اساس فرایند 4 نانومتری ساخت شده است و نسبت به نسل قبلی خود قابلیت های گرافیکی را تا 30 درصد و حدود 25 درصد انرژی گوشی را افزایش داده است .

همچنین سری 12 شیائومی دارای سیستم خنک کننده با عملکرد بالا می باشد که توسط یک محفظه بخار فوق العاده بزرگ و چندین لایه گرافیت تقویت شده است .

تجربه صوتی همه جانبه

سری 12 شیائومی دارای SOUND BY Harmon Kardon  است و تجربه صوتی همه جانبه‌ای را با پشتیبانی از Dolby Atmos ایجاد می‌کند و صدایی فضایی با جزئیات غنی، شفافیت و واقع‌گرایی را در تمامی سرگرمی‌های مورد علاقه شما ارائه می‌کند .

اسپیکرهای سری 12 شیائوی به صورت 4 گانه می باشند ، 2 توییتر و 2 ووفر که جزئیات صدای بسیار واضحی را ارائه می دهند . صدای استریو گوشی های سری 12 شیائومی بسیار  خوب می باشد و طیف شگفت انگیزی از صدا را تحت پوشش قرار می دهد و بازی و تماشای ویدیو با این گوشی ها بسیار جذاب خواهد بود .

رابط کاربری miui 13

همچنین سری 12 شیائومی از جدیدترین رابط کاربری شیائومی یعنی رابط کاربری miui 13 بهره می برد که بسیار کاربردی و روان می باشد و کاربر به راحتی می تواند با
آن کار کند .

اکانت رایگان YouTube Premium

کاربران سری 12 شیائومی دارای امکان استفاده از YouTube Premium به صورت رایگان تا سه ماه می باشند و امکان دسترسی بدون آگهی از محتوای یوتیوب را خواهند داشت .

آیا سری 12 شیائومی ارزش خرید را دارد؟

باتوجه به ویژگی های این گوشی مانند سخت افزار اسنپدراگون 8 نسل 1 و باتری با قابلیت شارژ سریع 120 واتی  و باتری‌های باریک‌تر با ظرفیت بالا ، وزن کم و خوش دست بودن آن  ، دوربین های سینمایی ، صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی و قیمت مناسب آن می توان گفت که این گوشی می تواند ارزش خرید را داشته باشد.

خرید عمده شیائومی

تجارت ژاو

تجارت ژاو به عنوان یکی از شرکت های فروش عمده گوشی با گارانتی می باشد.تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم .

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

خرید عمده شیائومی ار تجارت ژاو

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.ممنون که در این مقاله از ژاو با سری 12 شیائومی دسته بندی پرچمداران را دوباره تعریف می کندبا ما همراه بودید .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *