رابط کاربری MIUI13 گوشی سری mi 9 دریافت نمی کند

شیائومی که به تازگی نسخه miui12.5 را رونمایی کرده بود به تازگی قصد دارد نسخه جدید رابط کاربری خود را با نام MIUI13 رونمایی کند.این نسخه دارای ویژگی ها و امکانات جدیدی می باشد که ممکن است برخی از مدل های گوشی قبلی آن را دریافت نکنند.در این مقاله به بررسی موضوع رابط کاربری MIUI13 می پردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

رابط کاربری MIUI13 گوشی سری mi 9 دریافت نمی کند
رابط کاربری MIUI13 گوشی سری mi 9 دریافت نمی کند

این رابط کاربری که قرار است در ماه ژوئن معرفی شود ، متاسفانه سری mi 9 و مدل های قبل از آن این آپدیت را دریافت نمی کنند.پس کاربرانی که دارای گوشی های سری mi 9 می باشند این آپدیت رابط کاربری را دریافت نخواهند کرد و تنها همان آپدیت های امنیتی را دریافت خواهند کرد.

خرید انواع گوشی شیائومی به قیمت عمده

تاریخ معرفی MIUI13 لو رفت،اما یک سری محبوب آن را دریافت نخواهند کرد!

خبرها حاکی از آن است که شیائومی قصد دارد در نیمه دوم سال میلادی نسخه جدید MIUI13 را رونمایی کند. این رابط کاربری قرار است در تاریخ 25 ژوئن 2021 (4 تیر 1400) رونمایی شود اما شیائومی قصد ندارد بروزرسانی MIUI13 را برای گوشی های سری mi 9 که در سال 2019 معرفی شدند قرار دهد.

البته واضح است که این بروزرسانی به گوشی های می میکس 3، سری ردمی نوت 8 ، و ردمی 8 نیز نخواهد رسید.البته شیائومی مدتی قبل نسخه پایدار miui12.5 را برای گوشی MI 9 SE رسانده بود اما دیگر این سری محبوب بروزرسانی جدید شیائومی را دریافت نخواهد کرد.

تاریخ معرفی MIUI13 لو رفت،اما یک سری محبوب آن را دریافت نخواهند کرد!
MIUI13

فروش عمده گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *