بررسی مشخصات شیائومی 12 لایت xiaomi 12 lite

شیائومی 12 لایت از خانواده ی شیائومی 12 می باشد که در سال 2022 وارد بازار شده است این گوشی دارای ظاهری بسیار لوکس و جذاب و پردازنده ای قوی می باشد. شیائومی 12 لایت دارای ویژگی هایی مانند نمایشگر روشن و جذاب و دوربین و نرم افزار حرفه ای می باشد. در این مقاله از ژاو قصد داریم به بررسی گوشی شیائومی xiaomi 12 lite بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

صفحه نمایش بزرگ با وضوح تصویر بسیار بالا

گوشی شیائومی 12لایت  دارای یک صفحه نمایش 6.55 اینچی می باشد که حدود 88.2  درصد از فضای جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است.شیائومی 12 لایت با نرخ رفرش ریت 120 هرتزی می باشد که بسیار روان است که نسبت به نسل قبلی در اسکرول و بازی بسیار راحت تر می باشد. حداکثر روشنایی این گوشی چیزی حدود 950  نیت می باشد که این گوشی را تبدیل به یکی از روشن ترین گوشی های موجود در بازار کرده است.

خرید عمده شیائومی شیائومی 12 لایت

طراحی جدید شیائومی 12 لایت

از نظر طراحی این گوشی یگی از خوش دست ترین و با کیفیت ترین گوشی های  شیائومی است و وزن  گوشی دارای وزن 173 گرمی و بدنه کوچک و سبک آن باعث شده است که استفاده از آن بسیار راحت باشد.بدنه شیشه ای گوشی بالایه گوریلاگلس5 محافظت می شود و گوشی را از هرگونه خط و خش و آسیب حفظ می کند. قاب دور گوشی از آلومینیوم است که دارای کیفیت بسیار بالایی است همین ترکیب فلز و شیشه ضخیم، علاوه بر مقاوم کردن گوشی در برابر انواع ضربه‌های بیرونی، باعث شده تا حس کنید موبایل شما کمی سنگین است. گوشی شیائومی 12 lite  در چندین رنگ جذاب مشکی ، صورتی روشن و آبی فیروزه ای روشن به بازار عرضه شده است.تنها تفاوت این گوشی شیائومی نسبت به نسخه استاندارد باریک و بلندتر بودن آن است و لبه های آن نیز تخت تر می باشد.

لبه‌های کناری 12 Lite تنها در سمت راست دکمه کنترل صدا و دکمه پاور دیده می شود و در سمت چپ گوشی هیچ گونه دکمه ای وجود ندارد و سنسور اثرانگشت نیز به صورت اپتیکال در زیر نمایشگر قرار داده شده است.

جک 3.5 میلی متری هدفون در این گوشی وجود ندارد زیرا این گوشی بسیار باریک می باشد و بخاطر طراحی آن خبری از این پورت در بدنه گوشی نیست اما شما می توانید از هدفون های بی سیم و یا هدفون هایی با سری type c برای گوش دادن به موزیک استفاده کنید.

دوربین سه گانه با کیفیت 

در قسمت دوربین این گوشی با نسخه های دیگر خود هیچ تفاوتی ندارد و دارای یک ماژول دوربین 3 گانه در قاب پشتی گوشی می باشد که در ابتدا دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی آن توجه شما را جلب می کند. دوربین دوم یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی می باشد که با زاویه 123 درجه برای شما عکاسی می کند. دوربین سوم یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی می باشد که برای عکسبرداری از سوژه در فاصله نزدیک مناسب است و به شما امکان ثبت عکس هایی ماکرو با کیفیت بسیار بالا را می دهد.

از ویژگی های جذابی موجود در دوربین های این گوشی قدرت بالای تراشه در پردازش سیگنال های تصویر است . همچنین  لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر و لرزشگیر اپتیکال تصویر و دوربین سلفی به کار رفته در این گوشی نیز دارای لنز 32 مگاپیکسلی می باشد که کیفیت بسیار خوبی را برای کاربر ارائه می دهد.

Xiaomi 12 lite در هنگام فیلمبرداری  با وضوح  4k و نرخ 30 فریم بر ثانیه ویدیوها را برای شما ضبط می کند.برای ضبط ویدیوهای با فریم بالا مثلا 60 فریم باید ویدیوهایی با کیفیت 4k را ضبط کنید. کیفیت ویدیو در حالت 4k واقعا عالی است و رنگ‌های زنده و متنوع در کنار وجود لرزشگیر اپتیکال، خیال شما را از بابت ضبط محتوایی صاف و روان آسوده خواهند کرد.

در دوربین های این گوشی شیائومی سنسور تشخیص عمق وجود ندارد اما به صورت نرم افزاری شما می توانید عکس هایی با قابلیت پرتره را ثبت کنید و سوژه و بک گراند به خوبی از هم تشخیص داده می شوند و عکس هایی بسیار جذابی برای شما ثبت می شوند.

قیمت گوشی xiaomi 12 lite

شیائومی 12 لایت باتوجه به ویژگی های جدابی که دارد مانند دوربین 108 مگاپیکسلی و باتری حجیم و پردازنده قوی دارای قیمت بسیار خوبی می باشد که برای این گوشی بسیار مناسب است.

خرید عمده شیائومی شیائومی 12 لایت

باتری 4300 میلی آمپری

انرژی مورد نیاز این گوشی از طریق یک باتری 4300 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 67 واتی تامین می شود که بسیار مناسب افراد استفاده روزانه می باشد و در مدت زمان کمتر از 13 دقیقه می تواند گوشی شما را 50 درصد شارژ کند که بسیار حائز اهمیت است. برای شارژ دهی بهتر باتری و اینکه باتری عملکرد خوبی داشته باشد ، باید نرخ تازه سازی یا همون رفرش ریت نمایشگر را روی 60 هرتز قرار دهید .شارژ کامل این گوشی چیزی حدود 40 دقیقه زمان می برد که مدت زمان بسیار خوبی برای این گوشی با چنین مشخصاتی می باشد.

سخت افزار

گوشی شیائومی 12 لایت به سخت افزار اسنپدراگون 877G مجهز شده است. این تراشه دارای عملکرد بسیار خوب می باشد و در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 642L به راحتی می تواند بازیها را بدون لگ و هیچ گونه افت کیفیتی برای شما اجرا کند. همچنین یک سیستم خنک کننده ی غیر فعال که همیشه در حال کار نیست در این گوشی وجود دارد که در صورت بالا رفتن دمای گوشی آن را خنک می کند.

خرید عمده شیائومی شیائومی 12 لایت

حافظه داخلی و رم

این گوشی را می توانید در سه نسخه با حافظه داخلی 128 گیگابایت و حافظه رم 6 گیگابایت و نسخه دوم با حافظه داخلی 128 گیگابایت و حافظه رم 8 گیگابایت و نسخه سوم 256 گیگابایت با رم 8 گیگابایتی در بازار وجود دارد که می تواند پاسخگوی نیازهای افراد باشد.

نرام افزار

از نظر نرم افزاری نیز این گوشی دارای سیستم عامل اندروید  12 که جدید ترین سیستم عامل اندروید می باشد  با رابط کاربری miui 13 می باشد که یک رابط کاربری  روان و به روز می باشد که استفاده از آن بسیار راحت می باشد .از ویژگی های سیستم عامل اندروید 12 به کار رفته در این گوشی می توان به  تنظیم سرعت نمایشگر، Always On Display و قابلیت های شخصی سازی دیگریس مانند آیکون های جذاب، تم های مختلفی که Xiaomi در اختیار کاربران خود قرار می دهد همچنین پردازنده ی قوی و رم 8 گیگابایتی باعث می شود تسکینگ بسیار خوبی در این گوشی انجام شود.

همچنین در این نسخه رابط کاربری شیائومی بهینه سازی مصرف انرژی توسط نرم افزار انجام شده است  که عمر باتری را تا 10 درصد افزایش می دهد.

حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر

از نظر طراحی این گوشی بسیار جذاب و حرفه ای می باشد و حسگر اثر انگشت آن در زیر نمایشگر می باشد و بسیار حساس و دقیق است و به سرعت انگشت شما را اسکن می کند.

شیائومی 12 لایت

خرید عمده شیائومی شیائومی 12 لایت

عملکرد اسپیکر گوشی Xiaomi 12 lite

اسپیکر دوگانه  Harman Kardon  فوق العاده خوش صدا است و دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد. همچنین اگر بخواهیم اسپیکر این گوشی را با شیائومی 12 ایکس مقایسه کنیم باید گفت این شیائومی  دارای صدای بیشتری می باشد.

قابلیت Dolby atmos که در رابط کاربری شیائومی وجود دارد  و ترکیب آن با اسپیکر Harman Kardon صدای بسیار خوبی را ارائه می دهد. اسپیگرهای استریو که در بالا و پایین گوشی قرار گرفته است حجم صدای بسیار خوبی را به شما ارائه می دهد.

سوالات متداول

آیا گوشی شیائومی 12 لایت ارزش خرید را دارد؟

باتوجه به ویژگی های این گوشی مانند سخت افزار اسنپدراگون و باتری با قابلیت شارژ سریع 67 واتی ، دوربین 108 مگاپیکسلی ، وزن کم و طراحی جذاب و خوش دست بودن آن باعث شده است که به این نتیجه برسیم که این گوشی ارزش خرید را دارد و باوجه به مشخصاتی که دارد با قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه شده است. افرادی که نمی خواهند هزینه زیادی کنند و نیاز به یک گوشی متوسط رو به بالا دارند شیائومی 12 لایت می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

چرا شیائومی 12 لایت؟

سری 12 شیائومی دسته بندی پرچمداران را دوباره تعریف می کند

خرید عمده شیائومی شیائومی 12 لایت

تجارت ژاو

تجارت ژاو به عنوان یکی از شرکت های فروش عمده گوشی با گارانتی می باشد. تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی مورد نظرتان کمک کرده باشد. ممنون که در این مقاله از ژاو با مشخصات و قیمت گوشی شیائومی 12 لایت با ما همراه بودید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *