خرید عمده poco f2 pro شیائومی – ظرفیت 128 گیگابایت poco f2 pro

گوشی شیائومی poco f2 pro دارای طراحی و کیفیت  بسیار عالی نسبت به قیمت در این مقاله به بررسی مشخصات خرید عمده poco f2 pro شیائومی می پردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش

صفحه نمایش گوشی شیائومی poco f2 pro یکی از نقاط قوت این گوشی می باشد. شیائومی پوکو اف 2 پرو دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع super amoled  لمسی خازنی، با وضوح تصویر (1080×2400) +full HD و تراکم پیکسلی 395  در هر اینچ می باشد. طراحی صفحه نمایش این گوشی به گونه ای است که بیش از 87.2% از پنل جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. همچنین این صفحه نمایش زاویه دید و میزان روشنایی بسیار خوبی را داراست، و رنگ های زنده و باطراوت صفحه نمایش نظر شما را به خود جلب می کنند.روشنایی نمایشگر حداکثر تا 500 نیت می رسد.و در صورت انتخاب عکس سلفی ، لنز سلفی کشویی خارج می شود.

خرید عمده poco f2 pro شیائومی – ظرفیت 128 گیگابایت poco f2 pro

فروش عمده پوکو اف 2 پرو شیائومی – xiaomi poco f2 pro

گوشی poco f2 pro شیائومی ، ظاهری چشم نواز و بی رقیب

این گوشی شیائومی تنها دارای وزن 219 گرم می باشد که در مقایسه با بسیاری از گوشی های هم رده خود سبک و راحت به حساب می آید.ضخامت این گوشی 9 میلی متر می باشد و دارای ابعاد مناسبی است که باعث خوش دست شدن این گوشی شده است.قاب دور گوشی شیائومی پوکو اف 2 پرو آلومینیومی است که باعث مقاومت بیشتر آن شده است.

خرید عمده poco f2 pro شیائومی با دوربین های حرفه ای

دوربین های اصلی گوشی شیائومی پوکو اف 2 پرو با چهار لنز مجزا تصویربرداری فضایی و خیره کننده ای را برای کاربر به ارمغان می آورد و لنزهای آن به ترتیب :

لنز اول 64 مگاپیکسلی واید ، دارای قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز

لنز دوم 13 مگاپیکسلی با سایزی 13 میلی متری

لنز سوم 5 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و مجهز به تله فوتو ماکرو

لنز چهارم 2 مگاپیکسلی که قابلیت تشخیص عمق تصاویر را دارد

باتریخرید عمده poco f2 pro شیائومی با دوربین های حرفه ای با کیفیت

گوشی شیائومی پوکو اف 2 پرو دارای شارژر 120 واتی می باشد که در مدت زمان 17 دقیقه باتری 4700 میلی آمپری خود را به طور کامل شارژ می کند.

پوکو اف 2 پرو شیائومی با سخت افزار و پردازنده

تراشه یا پردازنده به کار رفته درگوشی شیائومی poco f2 pro  ، تراشه ی اسنپدراگون 865 است که این تراشه ی مرکزی از هشت هسته تشکیل شده است که شامل یک هسته kryo 585 با فرکانس 2.84 گیگاهرتز و سه هسته kryo 585 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز است و چهار هسته kryo 585 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز وپردازنده ی گرافیکی adreno 650 است . پردازنده های این گوشی خیال شما را از بابت بازی های سنگین و کارهای روزمره راحت می کند و شما می توانید برنامه ها و نرم افزارهای متفاوت را بدون هیچگونه لگی تاخیری اجرا کنید. زمانی که صحبت از یک گوشی گیمینگ می شود سخت افزار آن می تواند نقش بسیار مهمی داشته باشد که این گوشی شیائومی در این زمینه حرفی برای گفتن باقی نگذاشته و تمام انتظاراتی که یک کاربر از یک گوشی هوشمند دارد را برطرف می کند.

قیمت خرید عمده poco f2 pro شیائومی

اگر به بازی کردن با گوشی علاقه زیادی دارید و به دنبال یک گوشی گیمینگ هستند گوشی شیائومی پوکو f2  پرو با توجه به امکاناتی از جمله باتری با ظرفیت بالا و سخت افزار قدرتمند و حافظه داخلی و حافظه رم بالایی که دارد ، دارای قیمتی مقرون به صرفه نیز می باشد.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

2 پاسخ

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *