نسخه سالم آپدیت اندروید ۱۱برای گوشی شیائومی mi a3

مدتی قبل آپدیت اندروید 11 شیائومی mi a3 منتشر شد واین آپدیت مشکلاتی را به همراه داشت عده ای از کاربران می گفتند که بعد از آپدیت گوشی mi a3 ، گوشی آن ها به طور کامل غیر فعال شد و استفاده از آن امکان پذیر نبود. تعدادی دیگر از کاربران که این آپدیت را دریافت کرده بودند نیز می گفتند که گوشی در همان مرحله بوت اولیه ماند  و حتی آن ها نمی توانستند به bootloader آن دسترسی پیدا کنند. همچنین گوشی حتی نسبت به روشن کردن دوباره و اتصال به شارژ نیز واکنشی نشان نمی داد.البته شیائومی برای اینکه گوشی های بیشتری خراب نشوند آپدیت 11 را برای بار اول متوقف کرد و از کاربران خود خواست که هرگز آن را آپدیت نکنند.

نسخه سالم اندروید 11 برای شیائومی می a3 برای بار دوم منتشر شد

حال بعد از چند تلاش ناموفق بالاخره نسخه سالم و بدون مشکل اندروید 11 برای شیائومی mi a3 برای بار دوم عرضه شد که این آپدیت یک سری ویژگی های جدید نیز در اختیار کاربران قرار می دهد بدون اینکه به گوشی آن ها آسیب برساند یا گوشی آن ها را از کار بیندازد.

مدتی قبل آپدیت اندروید 11 برای شیائومی mi a3 منتشر شد که این آپدیت مشکلاتی را به همراه داشت، اکنون با آپدیت جدید این گوشی مشکلات قبل را رفع کرد
نسخه سالم آپدیت mi a3
ویژگی های آپدیت سالم اندروید 11 شیائومی  mi a3حال پس از گذشت چند هفته دومین آپدیت اندروید 11 برای شیائومی mi a3 منتشر شد و این آپدیت دارای ویژگی ضبط تصویر از روی صفحه نمایش را در اختیار کاربران قرار داد
آپدیت شیائومی mi a3

بدشانسی mi a3

البته آپدیت نرم افزاری برای شیائومی mi a3 با بدشانسی های زیاد همراه بود حتی در آپدیت اندروید 10 هم مشکلاتی برای این گوشی به وجود آمد اما بالاخره شیائومی بعد از گذشت مدتی موفق به منتشر کردن یک نسخه سالم از آپدیت اندروید 11 برای mi a3 شد.

ویژگی های آپدیت سالم اندروید 11 شیائومی  mi a3حال پس از گذشت چند هفته دومین آپدیت اندروید 11 برای شیائومی mi a3 منتشر شد و این آپدیت دارای ویژگی ضبط تصویر از روی صفحه نمایش را در اختیار کاربران قرار دادو همچنین پچ امنیتی ماه دسامبر 2020 است.این به روزرسانی اندروید 11 که به صورت ota برای می a3 منتشر شد 329 مگابایت حجم دارد و امیدواریم که این آپدیت مانند سایر آپدیت های این گوشی نباشد و مشکلی برای کاربر ایجاد نکند.

کاربران می توانند نسخه سالم اندروید 11 شیائومی mi a3 را دریافت کنند

در طی چند روزی که این نسخه سالم اندروید 11 منتشر شده است کاربران زیادی در شبکه های اجتماعی از بدون مشکل بودن این آپدیت خبر داده اند و از موفقیت آمیز بودن این آپدیت احساس رضایت کرده اند.

شرکت تجارت ژاو واردکننده انوع گوشی های باکیفیت و ارزان قیمت شیائومی درسراسر ایران است. برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی مورد نظرتان و سایر اطلاعاتی که در مورد آپدیت و… موردنیازتان است کمک کرده باشد، در صورت هر گونه سوال آن را کامنت کنید ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما می باشند.

16 پاسخ

  1. Hi there! This is kind of off topic but I need some advice from an established blog.
    Is it very hard to set up your own blog? I’m not very techincal
    but I can figure things out pretty quick. I’m thinking about making my own but I’m not sure where to start.
    Do you have any tips or suggestions? Cheers

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *