دوربین سلفی زیر نمایشگر شیائومی ، دستاورد جدید برند شیائومی

در سال های اخیر شیائومی طراحی منحصر به فرد و بسیار جذابی را روی گوشی های های پیاده کرده است، که طراحی دوربین سلفی زیر نمایشگر یکی از دستاوردهای جذاب این برند می باشد.در این طراحی زیبا و منحصر به فرد دوربین ، دیگر نیازی به بریدگی بالای صفحه نمایش یا طراحی هول پانچ برای قرار دادن دوربین سلفی نیازی نمی باشد.در ادامه با ژاو همراه باشید تا از فناوری ایجاد شده در زیر دوربین سلفی زیر نمایشگر شیائومی آگاه شوید.

گارانتی گوشی شیائومی

دوربین سلفی زیر نمایشگر شیائومی

طی سال های اخیر گوشی های زیادی وارد بازار شده اند که هرکدام از طراحی دوربین متفاوتی بهره می برند، طراحی هول پانچ ، ناچ قطره ای و پاپ آپ از طراحی های استفاده شده برای دوربین ها تا به حال می باشد.با توجه به دستاورد جدید شیائومی که توانست دوربین سلفی را به زیر نمایشگر انتقال دهد تحول بزرگی در جایگاه دوربین های سلفی به وجود آمد که این طراحی زیبا طرفداران زیادی را به خود اختصاص داد و با استقبال زیادی روبه رو شد.

خرید انواع گوشی شیائومی به قیمت عمده

مزیت های دوربین سلفی زیر نمایشگر ؟

انتقال دوربین سلفی به زیر نمایشگر علاوه بر طراحی زیبا و منحصر به فردی باعث می شود کاربر یه نمایشگر تمام صفحه را در اختیار داشته باشد و همچنین نور بیشتری را از محیط برای ثبت عکس های بهتر جذب کند.

جایگاه دوربین سلفی زیر نمایشگر

طراحی دوربین سلفی زیر نمایشگر شامل دو نوع طراحی می باشد ، و تفاوت این دو نوع طراحی در محل قرارگیری آن ها می باشد.

دوربین سلفی زیر نمایشگر شیائومی- رندرهای منتسب به پتنتی از شیائومی، ظاهر گوشی جدید این شرکت با دوربین سلفی زیر صفحه نمایش و نمایشگر تمام ..
دوربین سلفی در بالا و وسط

فروش عمده گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

در طراحی اول دوربین سلفی در بالا و وسط صفحه نمایشگر قرار دارد و در طراحی دوم دوربین سلفی در سمت چپ و بالای نمایشگر قرار دارد. طبق این طرح ها هنگامی که کاربر در حال استفاده از محتوای نمایشگر است دوربین سلفی باید نامرئی باشد و توسط لایه ای از پیکسل ها پوشانده شده باشد اما در صورت استفاده از دوربین این پیکسل ها غیر فعال خواهند شد تا دوربین سلفی کار خود را به درستی انجام دهد.

دوربین سلفی زیر نمایشگر شیائومی- رندرهای منتسب به پتنتی از شیائومی، ظاهر گوشی جدید این شرکت با دوربین سلفی زیر صفحه نمایش و نمایشگر تمام ..
دوربین سلفی در سمت چپ و بالا

فروش عمده گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *