شیائومی در پتنت جدید خود از دوربین چرخان داخلی استفاده می‌کند

شیائومی ایده جدیدی برای دوربین داخلی گوشی های هوشمند خود در نظر گرفته است. شیائومی در پتنت جدید خود از دوربین چرخان داخلی استفاده می‌کند. در این طرح می تواند به عنوان دوربین سلفی درون نمایشگر استفاده شود.

شیائومی پتنتی ثبت کرده است که گوشی هوشمندی را طراحی کرده است و می تواند در نقش دوربین سلفی درون نمایشگر و دوربین اصلی پشتی فغالیت کند.در این مقاله به بررسی اطلاعات در مورد پنتنت جدید دوربین چرخان داخلی شیائومی می پردازیم با ژاو همراه باشید.

شیائومی در پتنت جدید خود از دوربین چرخان داخلی استفاده می‌کند

نحوه عملکرد دوربین چرخان داخلی شیائومی

نحوه پرخش دوربین چرخان داخلی شیائومی به صورت مغناطیسی یا به کمک قطعات متحرک خواهد بود.احتمالا شیائومی در ساخت این گوشی از روش مغناطیسی استفاده خواهد کرد. این دوربین چرخشی پس از چرخش در پنل پشتی به طور منظم در یک خوشه قرار می گیرد. در توضیح این پتنت آمده است که شیائومی قرار است از سیستم فوکوس خودکار لیزری استفاده کند و با توجه به نمونه عکس منتشر شده احتمالاً این دستگاه ساخته خواهد شد.

برای خرید عمده گوشی شیائومی اینجا کلیک کنید.

طراحی دوربین چرخان مزیت های مختلفی دارد از جمله ، کاهش هزینه دو دوربین داخلی و کاهش آسیب رسیدن به مکانیسم چرخان در داخل گوشی دراثر نفوذ گرد و غبار ، همچنین استفاده از لنز بازیابی می تواند صفحه نمایش شفاف تری را در اختیار کاربر قرار دهد.

شیائومی معمولا در گوشی های خود دست به نوآوری می زند ابتدا گوشی هایی با دوربین سلفی پاپ آپ را وارد بازار کرد و حال طراحی دوربین چرخان در زیر نمایشگر از نوآوری های جدید شیائومی در گوشی های هوشمند است.

شیائومی ایده جدیدی را برای دوربین داخلی گوشی هوشمند در نظر گرفته است. شیائومی در پتنت جدید خود از دوربین چرخان داخلی استفاده می‌کند و....

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش عمده گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *